ELIZABET pov
Dupa ce sa intamplat ieri in ploaie mi e cam rusine sa dau ochii cu el " Stai Elizabet de cand esti o gaina , ai sa mergi in afurisita aia de escursie ,ai sa te prefaci ca nimic nu sa intamplat,iar in al doilea rand e vina ta ca lai lasat sa te sarute, si adracului sa minti sa zici ca nu ti- a placut" bun acum vorbesc si cu constiinta mea,mai am un pic si inebunesc dar are dreptate saruta al naibi de bine,am crezut ca ma topes si ma duc la vale cu tot cu apa de ploaie.
Am urcat sus la etajul al 19 -lea al hoteluli ales si mergem spre camera noastra ,intru si cand vad ca e un singur pat explodez.
-DAVID Arrow ,de ce un singur pat ,urlu la el.
-De unde sa stiu ,doar ai auzit si tu ca am zis ca suntem doua persoane.
Are dreptate a spus asta dar a spuso de parca era o gluma , poate receptionista a inteles gresit.
-Dar eu vad doar un pat.
-Nu cred ca ai sa mori Elizabet Smith daca dormi o noapte cu mine.
Ma duc langa pat si intint o patura pe mijloc.
-Asculta aici daca treci de mijloc esti mort si ramai si fara mostenitori ,ne-am inteles.
David pov.
Ma dispera femeia asta , dau din cap si se indreapta spre presupusa baie ,tranteste us si dupa o jumatate de ora iese imbracata intr-un trico si o pereche de pantaloni scurti, simnt cum mi se pune un nod in gat.....femeia asata vrea sa ma tortureze.
-In sfarsit, am crezut ca ai sa dormi in baie.
-Ce amuzant, acolo sa dormi tu sunt femeie am nevoie de mai mult timp la baie.
-Da ce faci acolo ata de machiat nu esti machiata?
Dar arata bine si fara machiaj poate chiar mai bine ,dupa mine.
-Treaba mea ,zice cu un ton jucaus.
Ma indrept spre baie ca sa fac un dus sunt prea tensionat,ma dezbrac si las sa curga apa pe tot corpul meu.
Elizabet pov.
Mai stau un pic in picioare si ma bag in pat cu o carte ,dupa un timp iese si David din baie imbracat doar intr-o pereche de boxeri , incerc sa nu rosesc dar fara haine arata si mai bine,acum inteleg de ce femeiile in cad asa de usor la picoare,arata precum Adonis ,bine facut cu patratele , imi bag capul in carte .
-Domnisoara Smith , nu va ascundeti dupa carte stiu ca va place sa vedeti .
Luatear baba cloanta.
-Nu prea imi place,spun aproape soptind, doar ca a devenit din ce in ce mai interesant.
-Aha , cititim si mie ce scrie ,daca e asa de interesanta.
Imi intorc privirea spre carte si incep sa citesc fara sa fiu atenta.
-"El o tranti in pat si incepu sa ii depuna saruturi peste to...." ce naiba?
-Domnisoara Smith acum vad de ce era asa de interesanta cartea, daca doriti o reproducem.
Porc
-Nu cred ca e nevoie, spun si ma bag in pat ascuzanduma ca un copil in patura.
David pov.
Cand am auzit ce citea ,dintro data m-am exiscitat ca dracul, femeia asta isi bate joc de mine ,acum ce sa fac cu problema din pantaloni.Ma asez in pat si privesc spre partea ei ,acoperita toata precum un copil pare atat fragila,ma face sa vreau sa o protejez, dar stim toti ca e precum o bestie cand e nervoasa ,nu m-ar mira sa aflu ca are centura neagra la nustiu ce arte martiale.iau si eu cartea care a aruncato la marginea patului si incep sa citesc ,dupa o jumatate de ora ma plictisesc si ma uit in partea ei. Observ ca respira regulat asa ca inchid becul si adorm si eu.
Lumina ce patrunde pe geam dimineata ma trezesc, simnt ceva cald pe piep si nu e patura ,deschid ochi de-a binelea si vad ca elizabet cu tricoul ridicat si sani descoperit e pe mine. "Pe bune ,david femeia asta te totureaza " privesc ,si incep sa salivez ,iar problema din pantaloni se agrveaza dar nici in ruptul capului nu ma misc vreau sa mai stau asa macar 5 minute,corpul ei cald peste al meu ,se muleaza perfec peste bustul meu cu patratele.
Elizabet pov.
Ma trezesc din cauza respiratie cuiva si incerc sa ma trezesc,deschid ochii si obsev pielea cuiva "se simnte atat de pine' imi asez capul mai bine pe pieptul persoanei ,inca somnoroasa si ma gandesc sa mai dorm dar dintr-o data imi dau seama ca tricoul meu e ridicat si nu port sutien, deci in concluzie sunt aproape goala deasupra unui barbat care dupa patratele pe care le are e David, ma ridic cu vitez si observ ca doarme si tip.
-aaaaaaaaaa
acesta deschide ochii speriat si incearca sa se ridice dar intra cu capul in sani mei.
David pov.
E nebuna de ce trebuia sa tipe ca disperata ,nu eu sunt de vina ea a venit pe partea mea, si sa asezat aproape goala pe mine. Incerc sa ma ridic dar dau cu fata de ceva moale,duc mana si cred ca ar fi trebuit sa nu o duc ,am pus mana pe sanii ei care pot sa spun ca sunt perfecti,aceasta geme dar imi da o palma de o frumusete peste fata de am crezut ca trec prin geam.
-NESIMNTITULE,PORCULE,PERVERSULE, ma face in toate felurile si ma loveste cu pumni in piept.
O iau de maini si o intorc ea aflanduse sub mine la fel de descoperita.
-Au femeie pentru ce a fost asta, si de ce ma injuri cu buzele alea care ar trebui sa le devorez?
-De esti pe partea mea?
-Daca te uiti mai atent ,tu esti pe partea mea si tot tu te-ai urcat pe mine si mai torturat o noapte intreaga.
Se uita buimaca si dintr-o data inroseste si spune
-Imi pare rau,si o vad cum se acopera.
- O , nu pentru asta trebuie sa imi dai ceva in schimb.
Sa ma gandesc ce as putea sa ii cer.
-Ce doresti in schimb,si se uita urat la mine.
Gata stiu.
-Sa ma saruti dar pasional.
-Ce nu fac asa ceva?
-Dar in parc ai facuto?
-In..parc..eram mai fericita si cum erai acolo am dorit sa vad cum se simnte un sarut?
Ma uit la ea si incep sa zambesc, asat a fost daca stiam ii dadeam mai mult.
Elizabet pov.
Ma uit la el si un zambet pervers ii apare pe fata, iar eu inrosesc si mai tare.
-Deci imi primes rasplata pentru tortura?
-Ce tortura , eu nu am torturat pe nimeni.
- mHH, deci dupa ce ai stat toata noaptea pe mine si eu ma excitam ca dracul in pantaloni , iar tu dormeai neintoarsa ,si totusi am fost un gentalman si nu te am atins.
L-am exscitat ,eu de ce, nu se poate mai ales pe el.
-Nu e adevarat...eu nu exscit pe nimeni,spun soptind ultima fraza.
-Cum adica ,nu mai exicitat numai eu stiu ce am acum in pantaloni ,asa ca dami sarutul ala sau vrei sa rezolvi si probema din pantaloni?
Gata ,un sarut vrea asta am sa ii dau,il prin de umeri il intor eu fiind deasupra si il sarut ,la inceput nu stiu ce sa fac dar incepe el sa imi arate ,isi dechide gura si incepe sa imi controleze fiecare centrimetru din ea, simnt ca ma topesc.
Pov narator
in urmatorul capitol David devine gelos. Oare de ce? Elizabet simnte ca mai vrea un sarut dar nu vrea sa arate ca o fata oarecare care se da la el , ce se va intampla cu acestia doi ,in urmatorul capitol "O zi pe plaja"
Stiu ca nu am mai postat de mult dar sper sa va placa
CITEȘTI
Afaceri si Iubire
RomantizmDoi manageri de succes aflati intr-o continua competiti ......ei se intalnes dintr-o pura coincidenta , dar ea nul il place de la prima intalnire Ea: Manegerul faimoasei firme din America ,aflata pe locul doi Renaissance . Este o fire curiasa...