Bab23 Bultaourune Firee!!🔥

28.4K 1.3K 188
                                    

Pang!!

Pipiku ditampar kuat sehingga wajahku terteleng kekiri. Pedih ya amat meresap ke kulit pipi aku.

Air mata kesakitan aku mengalir deras di pipi. Kenapa aku kena hadapi semua ni?

"hahahah"bergema satu kantin dengan suara mereka.

Aku menggenggam penumbuk aku kuat. Ikutkan hati mahu saja aku tumbuk muka dia biar pecah berderai. Dahla tak cantik sangat. Banding dengan aku, aku lagi cantik. K kenapa aku perasan ni?

Aku tergamam apabila Syena mengeluarkan pisau lipat dari poket skirtnya. Aku sedikit demi sedikit mengundur ke belakang

"biar aku ajar sikit kau" Syena bermain main dengan pisau itu lalu dia dengan kuat menikam perut aku.

"arghh! "

Mata aku terbeliak memandang siling bilik bewarna babyblue

Aku segera duduk bersila dengan nafasku tercunggap cungap dan mengesat peluh dingin di dahi aku dengan hujung lengan baju aku.

"kenapa ni? "

"arghh! " once again aku terjerit bila suara tu menyentuh bahu aku dari belakang. Aku mengeluh lega bila orang itu adalah suami aku sendiri.

"kenapa ni? "soalnya lagi sambil menenyeh matanya. Aku jerit kuat sangat ke sampai dia bangun?

Mimpi rupanya.. aku meraup wajahku beberapa kali dan merenung kehadapan.

Mimpi apa tuh? Kenapa aku mimpi kena pukul dengan Syena and the gang?

"nightmare? " soalnya

Aku perlahan mengangguk. Berdebar betul aku, kalau realiti macam mana? Tak ke arwah aku dengan minah tu? Habistu dia dapat Naufal? No!!

Tubir mataku bergenang, aku takut.. Syena tu aku tengok macam psiko betul² dengan cara dia yang tak berapa nak waras tuh. Huh harap je anak Dato' pui

"kau okey?"

Aku menoleh kearah wajah serabai baru bangun tidur Naufal. Baru aku perasan.. Aku tak jawab lansung apa dia tanya.

Aku ganggu dia tidur ke?

"awak.. "seru aku

Naufal meluaskan sikit matanya yang hampir dipejam.aduh ngantuk sangat dia ni.

"awak suka Syena ke? "

Matanya meluas memandang aku

"apa kau merepek ni ha? " dia merenung aku.

Aku mengeluh, "takpelah..saya okey, maaf ganggu awak tidur yer"ucapku dan baring

Dia tak banyak bunyi dan turut baring lalu memejamkan matanya.

Aku yang masih tak mengantuk ni mengambil iphone aku, main insta jap malam buta ni ehehe

Aku buka je insta, tup tup eh post Elyna atas sekali!

[instagram]

ElyZz_

ElyZz_

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[C] Tengku Naufal's BabygirlWhere stories live. Discover now