Nejedli jsme se a ještě chvíli si povídali.V chování jsem vyhověla Tracy.
Jediná výhoda co tu je tak to je ta, že mám svojí koupelnu a nemusím se o ní s nikým dělit. Vzala jsem si pyžamo a vešla do koupelny. Svlékla jsem si oblečení a vlezla si do sprchy. Umyla jsem si vlasy a když jsem vylezla se sprchy svázala jsem si je ručníkem do turbanu. Osušila jsem si tělo a oblékla se do pyžama. Vyčistila jsem si zuby a odlíčila se. Vyšla jsem s koupelny a na postely seděla Tracy.
"Co tu děláš?"
"Jen jsem se přišla přesvědčit."
"A o čem?"
"Že se ti líbí Josh."
"Ne nelíbí."
"Nelži, vidím jak se na něj díváš."
"No dobře. Je z nich nejvíc normálnější a roztomilý."
"Chová se úplně stejně jako oni."
"Tvůj názor. A co s nima má co společného, že ho také znáš?"
"Josh je jejich bubeník."
"Opravdu?"
"Jo."
"Tak už jdi spát."
"Dobrou zamilovaná."
"Buď sticha a už jdi."
"Ono je to tajné jo?"
"Jo a jdi už."
Pohled Harryho
Šel jsem do pokoje a slyšel jsem s Debiienýho pokoje nějaké hlasy. Né, že bych to někdy dělal ale u ní mě zajímalo o čem se baví.
"Dobrou zamilovaná." podle hlasu to byla Tracy. Zajímalo mě do koho je asi tak zamilovaná.
"Ono je to tajný jo?"
"Jo a jdi už." řekla Debbie a já rychle zaběhl k sobě do pokoje. Přemýšlel jsem do koho je asi zamilovaná ale nikdo mě nenapadal. Třeba to ani neni nikdo z nás. Zkusím to dostat s Tracy.
Pohled Debbie
Jak na to mohla přijít? Prostě mi je Josh sympatický a má krásný oči. Neznamená, že se mi líbí tak já se musím líbit jemu. Ale jak znám Tracy tak se ho na to určitě zeptá. Přestala jsem přemýšlet a šla spát.
Ráno mě probudila sestra, jestli mě bude takhle budit každý den celý měsíc tak se ani brzy stanu jedináčkem.
"Co se děje?"
"Přišel Josh aby mohli ject na zkoušku, kvůli koncertu."
"Cože? On je tady?" nestačila ani odpovědět a už jsem jsem byla v koupelně a líčila jsem se.
"Jo kluci se ptají zda pojedeme s nima také na zkoušku."
"Doufám, že jsi řekla ano."
"Neboj řekla. Můžeš s nim aspoň promluvit."
"A o čem, prosimtě?"
"Nedělaj že nevíš. Přece jestli se líbíš i ty jemu."
"Když na to bude správná chvíle."
"Já ti jí zařídím."
"Ty se do toho radši ani nepleť." Převlíkla jsem se a vyšla s pokoje.
"Dobré ráno." popřála jsem jim a šla do kuchyně, kde už jsem měla přichystanou snídani.
"Jak se ti spalo?" zeptal se mě Niall.
"Dobře a jak tobě?" optala jsem se ho na zpátek.
"Taky, díky za optání." Tracy jim mezi tím řekla, že jedu s nima. Škoda, že jsem nebyla v obýváku abych viděla Joshovu reakci.
"Tracy můžeš sem jít." zavolala jsem jí abych se jí na to mohla zeptat.
"Jak se tvářil Josh když jsi řekla, že pojedu taky?" zeptala jsem se když Niall odešel za klukama.
"Rozzářily se mu oči."
"Si děláš srandu."
"Ne nedělám, říkám pravdu."
"Třeba se mu se mnou taky jen dobře povídá.
"Hloupost."
ČTEŠ
Change my mind
FanficSestry které žíjí samy protože jejich rodiče nepřežili autonehodu.Tracy je blázen do nejpopulárnější skupiny One Direction.Zato její sestra Debbie je nenávidí.Tracy je přihlásí do soutěže kterou vyhrajou a tak Debbie je donucena strávit měsíc seskup...