Vzala jsem si tašku a vyběhla s domu. Kus cesty jsem běžela a pak už jen došla na zastávku. Napsala jsem Tracy, že jedu domu ať mi pak přiveze moje věci až pojede domu. Tracy mi hned volala co se děje ale já jí řekla, že si o tom promluvíme až přijede domu. Konečně jel autobus a já do něj nastoupila. Sedla jsem si a začal mi zvonit mobil. Podívala jsem se na displej abych zjistila kdo mi volá a byl to Niall. Hovor jsem omítla a začaly mi chodit zprávy.
"Deb prosím zvedni to a nech mě ať ti to vysvětlím.N."
"Vím, že jsem udělal chybu ale chci jí napravit. Prosim odpusť mi to. Miluju tě.N."
"Právě mi volala Tracy, prý jedeš domu. Nedělej to prosím všechno ti vysvětlím.N."
"Neopouštěj mě, nevím co budu bez tebe dělat.N."
"Aspoň se ozvi, že jsi v pořádku když jsem tě ztratil.N."
"Prosim zvedni to.N." Po této zpravě jsem mu hovor přijala aby už dal pokoj.
"Deb odpusť mi." řekl Niall a s jeho hlasu bylo slyšet, že brečel.
"Nejde to. A nech mě napokoji dělej, že neexistuju."
"To nejde. Když někoho miluješ těžko na něj zapomínáš."
"Hlavně mi nevykládej, že mě miluješ když to neni pravda."
"Jak to můžeš vědět?"
"Nehraj to na mě. A už mi nepiš ani nevolej. Přeju ti štěstí v životě ahoj."
"Nebudu šťastný když nebudu mít tebe." Nechala jsem ho domluvit a hovor ukončila. S Joshem jsem klidně mohla ještě být dál. Jenže on dal radši přednost práci než mě. Asi to nebylo až tak vážný. Zítra se pokusím vrátit do práce musím na všechny zapomenout.
Vystoupila jsem ve Wolcesteru a s kabelky vyndala klíče. Došla jsem před dveře a odemkla. Vše jsme si odložila na chodbě a odešla do svého pokoje. Se skříně jsem si vzala pyžamo a odešla do koupelny. Tu bolest jsem chtěla smýt s mého těla ale bohužel to nešlo.
Ty rány pořád zůstávaly na mém srdci. Po dlouhé sprše jsem vylezla a osušila jsem se. Převlíkla se do pyžama a vyčistila si zuby. Smyla jsem si make-up, který byl díky slzám rozmazaný. Rovnou s koupelny jsem si vlezla do postele a snažila se usnout což se také povedlo.
Vzbudil mě zvuk, který vypadal jako odemykání dveří. Přes sebe jsem přehodila župan a vydala se na chodbu. Stála jsem mezi dveřma a čekala co se bude dít dál. Do chodby vešla Tracy a za ní Harry. Tracy mě spatřila a šla obejmout. Nechápala jsem co to do ní vjelo.
Pohled Nialla
Jsem uplnej debil. Kdybych jí to řekl narovinu bylo by to teď jiný. Teď mi odjela a já zůstal sám. Nevím co budu bez ní dělat.
Začal mi zvonit mobil a já doufal, že to bude Debbie ale byla to Tracy. Řekla mi, že za mnou zachlíly přijede a já jí řeknu co se stalo. Nestačil jsem ani odpovědět a Tracy hovor ukončila. Za půl hodiny mi zvonila u dveří a já jí šel otevřít.
"Co se stalo, že Deb jela domu?" vyhrkla na mě Tracy a já jí vše vysvětlil.
"Mám plán.."
Pohled Debbie
Pustila mě a hned se začala ptát co se stalo. Tak jsem jí to řekla.
"Víš, všechno je ale jinak." řekla a šla ke dveřim, které otevřela a za nimi stál Niall.
"Co ten tu dělá?"
"Musíte si to vyjasnit." řekla Tracy.
"Já s ním ale mluvit nechci."
"Pojď se mnou do pokoje." řekla Tracy a já šla napřed. Vešla jsem do pokoje a za mnou byl Niall. Tracy za námi zavřela a zamkla.
"Odemkni!" bouchala jsem rukou do dveří.
"Až si to vyjasníte tak mi dá Niall znamení a pak teprve odemknu." Sedla jsem si na postel a koukala s okna.
"Deb všechno je jinak než si myslíš."
"Jo a jak?"
"Miluju tě od první chvíle co jsem tě spatřil a věděl jsem, že se nás ani nevšimneš protože nás nesnášíš. Pak si ale projevila své city k Joshovi a Harry se začal zajímat o tvojí sestru. Změnila jsi se a já dostával naději, že by nám to mohlo vyjít. Proto jsem to řekl Joshovi, věděl jsem že se tě vzdá. Kdyby tě oprvdu miloval tak by se vzdal práce, která by mu stejně zůstala. Je můj nejlepší přítel a ani mě nezná. Stejně by to museli schválit i kluci a myslíš, že by ho propustili?"
"Kdy jsi mi chtěl říct pravdu?"
"Brzo neboj. Odpouštíš mi?"
"Jo ale už nic takovýho nedělej."
"Slibuju." Niall došel ke mě a políbil mě. Neváhala jsem ani vteřinu a polibky mu začala oplácet. Milovala jsem ho i přes to všechno. Jazykem mi přejel přes rty a já pootevřela pusu aby mohl jazykem dovnitř.
"Omluvíš se Joshovi." řekla jsem po polibku.
"Omluvim."
"Ať nás už Tracy pustí." Niall vyndal s kapsy mobil a začal na něm něco vyťukávat. Po pár minutách nás Tracy pustila a my šli za nimi do kuchyně.
"Tahle cesta byla záměrná já si sem jedu rovnou pro svoje věci." oznámila Tracy.
"Takže mě opouštíš."
"Můžeš jít s námi do Londýna." řekl Harry.
"Nemam zajištěný žádný dům."
"Ale máš a dokonce tam máš už nějaké věci." řekl Niall. Nechápavě jsem se na něj podívala a on ke mě přistoupil a chytl mě okolo pasu.
"Budeš bydlet se mnou." zešeptal a já se na něj usmála a poté políbila.
Tak a je za námi poslední díl.Doufám že se vám příběh líbil a budu ráda za každou hvězdičku nebo komentář.Takže hvězdičkujte a komentujte :) Kdyby jste chtěli píšu další příběh ale tentokrát bude o Lukovi s 5 Second of summer.
ČTEŠ
Change my mind
FanfictionSestry které žíjí samy protože jejich rodiče nepřežili autonehodu.Tracy je blázen do nejpopulárnější skupiny One Direction.Zato její sestra Debbie je nenávidí.Tracy je přihlásí do soutěže kterou vyhrajou a tak Debbie je donucena strávit měsíc seskup...