Niall někam směřoval ale já se soustředila jen na jeho polibky. Rty se rozdělily teprve až mě položil na jeho postel a Niall se tyčil nademnou. Daroval mi pusu na rty a potom svoje krásně teplé rty přesunul na můj krk kde tvořil mokré cestičky. Rukou skončil u lemu mého trička a začal ho pomalu vyhrnovat nahoru, nakonec mi ho přetáhl přes hlavu a tričko skončilo někde v rohu pokoje.
Nemohla jsem to tak nechat a Niallový triko zachvíly bylo na stejném místě kde to moje. Než jsem se nadála má sukně byla teké mimo mě a to samé i podprsenka. Takže jediný kus oblečení co jsem měla na sobě byly jen kalhotky. Niall mi pomohl s jeho kalhotama a moje práce byla téměř u konce. Zbývaly mi už Niallovy sundat jen boxerky, které byly za chvíly dole. Niall se nademnou tyčil úplně nahý a znovu spojil naše rty.
"Můžu?" zeptal se Niall. Na co jsem mu přikývla. Niall do mě opatrně vnikl.
"Je to dobrý?" Zeptal se znovu. Bylo mylí, že se ptá ale jen to prodlužoval.
"Je a Nialle já už nejsem panna." řekla jsem na férovku a Niall se pousmál a začal přirážet. Postupně přirážel tvrději. Chybělo už jen pár přírazů aby jsme dosáhly vrcholu. Vlnou vášně jsem se prohla v zádech proti jeho tělu a spadla zpátky na postel.
Niall mě obdaroval polibkem a lehl si vedle mě. Hlavu jsme si položila na jeho hruď a Niall mě hladil po ruce. Asi po půl hodině jsem usnula a probudil mě až zvonění mobilu. Pomalu jsem otevřela oči a Niall nikde nebyl. Vzala jsem mobil a otevřela zprávu byla od Zayna, že mají celý víkend volno. Zprávu jsme zavřela a otevřela se mi konverzace s Joshem.
"Už jsem se rozhodl.Vzdám se Debbie."
"Rozhodl ses dobře teď se jen s ní musíš rozejít." Co to má jako znamenat? Byla to jen sázka nebo co? Slyšela jsem nějaké zvuky a vrátila jsem mobil na své místo.
"Ty už jsi vzhůru?" zeptal se a chtěl mě políbit jenže já jsem ucukla takže mi dal pusu na tvář. Niall se na mě nechápavě podíval.
"Zvonil ti mobil." oznámila jsme mu a Niall si sedl na postel a začal číst v mobilu. Mezi tím jsem se oblékla.
"Prý máme celý víkend volno."
"Můžu se tě na něco zeptat?"
"Proč by jsi nemohla."
"Co znamenají ty zprávy s Joshem?"
"Ty jsi je četla?" byl zaskočený.
"Jo, mobil mě vzbudil a nechtěl přestat zvonit tak jsem tu zprávu otevřela a když jsem jí zavřela měla jsem tam otevřenou konverzaci s Joshem."
"Jak už jsem ti řekl, miluju tě víc než cokoliv na světě."
"Jo ale pořád jsi mi neřekl co ty zprávy znamenají."
"Líbila jsi se mi od první chvíle co jsem tě viděl a štvalo mě, že si se dala dohromady zrovna s Joshem. Nevěděl jsem co mám dělat tak jsem mu řekl, že se s tebou musí rozejít jinak ho vyhodím. Ale já bych to nikdy neudělal a ty to víš moc dobře."
"Právě, že tě vůbec neznám když jsi udělal tohle. Věřila jsem ti."
"Deb znáš mě víc než kdo koli jinej. A moc se za to omlouvám ale já nevěděl co mám dělat aby jsme byli spolu."
"Nevím jak si to mohl udělat měl si ve mě naprostou důvěru. Víš, už vás nechci vidět a mrzí mě, že jsem vás musela poznat."
ČTEŠ
Change my mind
FanfictionSestry které žíjí samy protože jejich rodiče nepřežili autonehodu.Tracy je blázen do nejpopulárnější skupiny One Direction.Zato její sestra Debbie je nenávidí.Tracy je přihlásí do soutěže kterou vyhrajou a tak Debbie je donucena strávit měsíc seskup...