10. Chapter

316 21 0
                                    

"Tak proč se sem nepřestěhujete?" zeptal se Louis.

"Protože mam práci ve Wolcesteru a Tracy tam má školu."

"Stejně tenhle rok má poslední a tady je to lepší. " řekl Harry.

"Harry má pravdu." přikyvovala sestra.

"Já nevím musim si to pořádně promyslet." Vím, že mají pravdu ale nechce se mi opouštět všechny ty vzpomínky. Konečně nám přinesli jídlo a všichni jsme začali jíst. Jako první to měl snězený Niall, žádné překvapení. Dokonce si obědnal ještě jedno menu.

Nachápu jak toho může tolik sníst.Já už mám, co dělat abych to snědla. Dojedli jsme a Liam za nás všechny zaplatil.

"Musíme si teď něco vyřídit ohledně koncertu. Půjdete s námi nebo počkáte na nás tady s Joshem?" zeptal se Zayn.

"Já půjdu s vámi." řekla Tracy a přistoupila k Harrymu, který jí znovu chytl za ruku.

"Já zůstanu s Joshem." řeknu a Josh se na mě usměje.

"Dávej nám na ní pozor." řekl Harry a nastoupili do aut. Auta nám zmizely s dohledu a my se mohli konečně políbit.

"Kam si vymyslel, že půjdem?"

"Napadl mě nějaký klub."

"To je dobrý nápad. V klubu jsem nebyla od doby co jsem skončila školu."

"Tak jdeme." Chytili jsme se za ruce a Josh mě vedl do nějakého klubu. Sedli jsme si k baru a Josh nám obědnal nějaký alkohol. Po pár skleničkách jsme šli tancovat. Nejsem zvyklá pít takže mi stačí pár skleniček a už mám dost.

Kroutili jsme se do rytmu hudby a Josh byl na tom o hodně líp než já. Nalila jsem do sebe další skleničku a udělalo se mi špatně. Naštěstí jsem stihla doběhnout na záchod. Klekla jsem si k záchodu a vše šlo ven. Ucítila jsem jak mi někdo chytl vlasy a hladí mě po zádech.

"Už asi půjdem domu. Odvedu tě."

"Ne, nechci aby mě kluci takhle viděli."

"Tak půjdeme ke mě." přikývla jsem a šla k umyvadlu abych si vypláchla pusu. Josh mě musel podpírat protože jsem se neudržela na nohou. Po nekonečné cestě jsme konečně přišli k Joshovi a ten mi pomohl do jeho postele.

"A kde budeš spát ty?"

"Já ještě spát nebudu jsou teprve čtyři hodiny."

"Tak to ani já spát nebudu."

"Ty budeš." řekl a sundal mi boty a přikryl mě dekou.

*******

Probudila jsem se a všimla si, že nejsem ve svém pokoji. Rychle jsem se zvedla ale díky strašné bolesti si znovu lehla a chytila jsem si hlavu do rukou.

"Přinesu ti prášek na hlavu." řekl Josh.

"Kde to jsem?"

"U mě." řekl Josh a chtěl odejít.

"A jak jsem se sem dostala?"

"Ty si nic nepamatuješ?"

"Co bych si měla pamatovat?"

"Byli jsme v klubu a ty jsi toho vypila hodně, udělalo se ti špatně. Ke klukum jsi nechtěla jít tak jsem tě vzal ke mě."

"Děkuju a kolik je?"

"Sedm ale neboj kluci ví, že jsi u mě." Přikývla jsem a lehla si do postele.

"Nechceš tu dnes přespat aby jsi se s toho pořádně vyspala?"

"Jestli bych mohla?"

"To víš, že by jsi mohla."

"Děkuju:"

"Přestaň už děkovat."

"Dobře."

"Příště do žádného klubu nepůjdem."

"To s tebou souhlasím."

"Teď se kus s toho vyspat."

"A kam půjdeš ty?"

"Budu v obýváku."

Change my mindKde žijí příběhy. Začni objevovat