8. Chapter

315 24 0
                                    

Seděli jsme na kapotě a jen tak se dívali na západ slunce. Byla jsem přitisknutá k Joshovi takže jsem měla tu možnost nasávat jeho vůni.

"Už budeme muset jéct aby jsi byla doma včas."

"Mě se ale nikam nechce."

"Mě taky ne ale slíbili jsme jim to."

"Příště nic slibovat nebudeme." Josh mi to odkýval a dal mi malou pusu. Slezli jsme s kapoty a nastoupili do auta. Josh ho nastartoval a jel stejnou cestou jako jsme jeli před tím, ale místo k aréně jsme jeli k domu kluků. Rozloučili jsme se a já vešla do domu.

"Už jsem tady." zakřičela jsem aby o mě věděli. Došla jsem do kuchyně abych si udělala něco k jídlu. Mířila jsem k ledničce a v tom mě vyrušila Tracy.

"Nechali jsme ti jídlo, máš ho v ledničce."

"To ho Niall nesnědl?"

"Ne, hlídali jsme ho." usmála se.

"Tak to vám děkuju." otevřela jsem ledničku a vyndala si jídlo.

"Už jste si dali pusu?"

"Nebuď zvědavá budeš brzo stará." řekla jsem se smíchem.

"Takže dali."

"Jo dali." řekla jsem a ohřála si jídlo. Sedla jsem si ke stolu a začala jíst.

"A jaký to bylo?" zeptala se znovu sestra.

"Jaký by to mělo být. Je to normální jako každá pusa."

"Ty se vůbec nepochlubíš."

"Já se tě taky neptám jaký to tady bylo s klukama."

"No úžasný. Koukali jsme na film a já seděla vedle Harryho."

"To nebyla ale otázka."

"Nevadí." Dojedla jsem a uklidila si po sobě nádobí. Odešla jsem do pokoje. Sedla jsem si na postel a nátáhla jsem se pro notebook abych si mohla pustit nějaké písničky. Než jsem se k němu natáhla přišla mi zpráva.

"Zapomněl jsem ti popřát dobrou noc, tak ti jí přeji dodatečně a k tomu všemu krásné sny a hezky se vyspi-J."

"Já ti taky přeju dobrou noc a krásné sny-D." Odložila jsem mobil na stůl a zapla si písničky, mezi tím jsem se přihlásila na facebook kde jsem měla žádost od přátelství, které bylo od Joshe. Potvrdila jsem mu ho a na to mi přišla zpráva.

"Ahoj :)"

"Ahoj." odpověděla jsem Joshovi.

"Zítra kluci naplánovali nějaký výlet a já jdu s vámi tak potom by jsme mohli zas někam zajít."

"O ničem nevím ale když to říkáš ty. Určitě někam půjdem."

"Moc se na tebe těším tak ale teď se jdi vyspat do růžova."

"Jo půjdu jsem docela unavená a ty koukej jít taky."

"Jo už jdu :) tak dobrou noc lásko a krásné sny."

"Taky dobrou noc a krásné sny :)" Rozloučili jsme se a já se šla vykoupat, odlíčila jsem se a vyčistila zuby. Převlíkla jsem se do pyžama a lehla si do postele. Vypla jsem písničky a zachumlala se do peřin.

....

Vylezla jsem s postele a šla se převlíct, jelikož mi Josh včera řekl, že se kluci někam chystají aniž by mi to oznámili tak jsem si vzala něco lepšího než věci na doma. Vytáhla jsem si černé legíny a fialovou košily. Došla jsem do koupelny abych se nalíčila a vyšla jsem do kuchyně, kde seděli už kluci a samozřejmě nemohla chybět ani Tracy.

"Dobrý ráno." pozdravila jsem je a sedla si ke stolu.

"Dobré." odpověděli mi všichni.

"Tak jaký byl výlet s Joshem?" zeptal se Zayn.

Change my mindKde žijí příběhy. Začni objevovat