16. Chapter

269 24 2
                                    

Prošli jsme celý Tower a ještě jsme prošli pár krámů. Pomáhala jsem mu vybírat nějaké trička. Poté chtěl ještě nějaké boty jako by jich už teť neměl dost.

Niall se hned rozešel ke kotníčkovým botán a já se šla podívat na boty pro mě. Našla jsem jedny úžasné boty. Byly černé páskové na 7 centimetrovém klínku. Jenže jediný problém co tu byl byl ten  že byly moc drahé. Položila jsem je zpátky na své místo a šla k Niallovy, který měl okolo sebe asi pět párů bot a pořád se nomohl rozhodnout.

"Jaký si mam vzít?" zeptal se mě hned jak si mě všiml.

"Mě se líbí tyhle." a ukázala jsem na bílo zelené.

"Tak já si je vezmu." řekl prodavačce.

"A ty si žádné nevezmeš?"

"Ne."

"Proč ne, když se ti líbí táhle ty." ukázal na ty páskové, které jsem si před chvílí prohlížela.

"Jsou moc drahé."

"Tak já ti je koupím."

"Ne Nialle to nejde."

"Proč by to nešlo? Prostě si je vem a nechci nic slyšet."

"Ale.."

"Nechci nic slyšet. Vem si je a jedem."

"Jsi hroznej." řekla jsem a šla si pro ty boty.

"Já vím." Niall zaplatil a nastoupili jsme do jeho auta.

Po týdnu

S Niallem si moc dobře rozumíme dokonce se mi začal i líbit. Trávíme spolu hodně času a provádíme spolu každou kravinu co nás napadne. Klukum děláme naschvály za co nás opravdu milují.

Niall mě ráno vzbudil a hned mi řekl jeho plán. Vstala jsem s postele a oba jsme v pyžamu měli namířeno k Louisovy do pokoje. Louis byl v koupelně a zrovna se sprchoval. Niall potichu otevřel dveře od koupelny a vzal mu oblečení. Mezi tím jsem já zbytek Louisovýho oblečení naházela do tašky kterou jsme daly pod postel a rychle jsme odešli do kuchyně. Kde už byli všichni tedy krom Louise. Sedli jsme si ke stolu a nedali jsme na sobě nic znát. Napila jsem se kafe a po chvíly přilítl Louis a okolo sebe měl omotaný ručník. Hned se podíval na nás.

"Moc vtipný. Kde mám svoje oblečení?"

"Vůbec nevíme o čem mluvíš." řekli jsme oba najednou.

"Koukejte mi ho vrátit."

"Když nevíme kde ho máš tak jak ti ho máme vrátit?" řekl Niall a já v sobě zadržovala smích. Niall mě strkal pod stolem do nohy abych nevybuchla smíchy.

"Musíš pořádně hledat třeba si je přehlídnul." poradila jsem Louisovi. Naštvaně odešel zpátky do svého pokoje a my se s Niallem začali smát.

"Příště musíme vzít i ručníky." zešeptala jsem Niallovy do ucha.

"Vy jste se hledali až jste se našli." řekl nám Zayn.

"Že jo taky si to řikáme." řekla jsem a chytila Nialla za paži.

"Ale měli by jste se krotit. Až vám to všichni oplatí tak budete koukat." řekl Liam. Dosnídali jsme a já šla do svého pokoje abych se převlékla. Vzala jsem si béžové tričko a černé jeans. Sedla jsem si na postel a položila jsem si notebook na klín. Přihlásila jsem se na facebook jelikož jsem tam už dlouho nebyla a zda mi nenapsala nějaká s kamarádek. Bohužel nic tam nebylo tak jsem notebook zavřela a položila ho vedle sebe. Někdo zaťukal na dveře.

"Dále." pozvala jsem ho dál. Do pokoje vešel Niall a zavřel za sebou. Poté si sedl vedle mě na postel.

Pohled Nialla

S Debbie si moc rozumíme a všechny ty kraviny dělám jen kvůli tomu aby se smála. Klukum jsem nikdy žádné naschvály nedělal ale abych řekl pravdu, líbí se mi to. A jak mě ráno chytila. Prostě jí to musim říct dýl už to nevydržím. Odešla do svého pokoje a já se vydal za ní. Zaťukal jse a čekal až mě pozve dál. Zavřel jsem za sebou a posadil se k ní na postel.

"Deb, já-já ti musim něco říct." řekl jsem s trochou nejistoty.

"Tak mluv." řekal a dívala se na mě jejíma krásnýma očima.

"No...jak trávíme spolu poslední dobou hodně času tak se mé city k tobě potvrdily. A vím, že to bez tebe už dýl nevydržím."

Tak o říkáte tomuhle příběhu?Myslíte že se dají deb s Niallem dohromady a příde na pravdu? Ocenila bych váš názor.A děkuji všem za přečtení. :)

Change my mindKde žijí příběhy. Začni objevovat