"Už jsem se rozhodl.Vzdám se Debbie." Musel jsem to udělat protože bych už takovou práci nenašel.
"Rozhodl jsi se dobře. Teď ti jen zbývá aby jsi se s Debbie rozešel." přišla mi zachvíli zpráva od Nialla. Přihlásil jsem se na facebook a začal psát Debbie.
"Ahoj, měli by jsme se rozejít." napsal jsem jí a slzy se mi hrnuly do očí.
Pohled Debbie
Seděla jsem na postely a přebýrala jsem si oblečení. Uslyšela jsem, že mi přišla zpráva na facebooku tak jse se šla podívat od koho je. Byla od Joshe a jeho zpráva mě dost zarazila.
"Jak rozejít?" Co jsem udělala špatně?
"Přemýšlel jsem o tom všem a neklapalo by nám to takhle to bude lepší když zůsteneme kamarádi."
"Jak to můžeš vědět, že by to neklapalo jsme spolu jen pár dní. A pokuť si vzpomínám tak ty jsi přišel s tím, že spolu budeme chodit."
"Já vím ale bylo to moc předčasné. Nechci ti ublížit proto to ukončuju už teď."
"Stejně jsi mi ublížil."
"Moc se ti za to omlouvám ale jinak to nešlo."
"Víš co už tě nikdy nechci vidět." napsala jsem mu a vypla počítač. Lehla jsem si na postel a nechala slzám volný průběh. Přes moje vzlikání jsem uslyšela ťukání na dveře.
"Nikoho nechci vidět." řekla jsem ale dveře se i přes to otevřely. Zvedla jsem hlavu abych se podíval kdo to je. Viděla jsem rozmazaně jelikož jsem měla plné oči slz ale Niallové krásně modré oči jsem poznala. Přišel k postely a sedl si vedle mě.
"Co se ti stalo?" zeptal se a hladil mě po zádech co mě trochu utěšovalo.
"Josh se semnou rozešel." řekla jsem a potůčky slz se znovu zvětšily.
"Proč to udělal?" optal se.
"Nevím, prý by nám to neklapalo."
"To bude dobrý najdeš si někoho lepšího." řekl a vtáhl mě do jeho objetí.
Pohled Nialla
Josh se s Deb rozešel a zatím vše vychází podle plánu. Už jsem se sní dokonce objal. Vím, že to co jsem udělal je špatné ale tuhle holku si nnechám aby mi jí někdo přebral. Mé city k ní jsou úplně jiné než k holkám, co byli před ní. Třeba ona je ta pravá. Hlavně abych to stihl než odjede domu.
Pohled Tracy
Deb je pořád někde s Joshem a o mě se ani nestará. Dokonce ani neví, že chodim s Harrym a pomalu se stěhuju k němu do pokoje.
"Už jsi řekla Deb to s tim stěhováním?" zeptal se Harry a stáhl mě k němu na postel.
"Ještě ne, když pořád někde lítá."
"Teď je zrovna doma." řekne a dá mi polibek na krk.
"Tak já jdu tedy za ní." Harry mě stáhne znovu na postel a převalí se nademě.
"Ještě ne." řekne a svoje plné rty přitiskne na ty mé.
"Už jo." odstčím ho.
"Počkej to si vynahradim." řekne a rozvalí se na postely.
"S tim počítám." vypláznu na něj jazyk a odejdu s pokoje. Zaklepala jsem na dveře Debbieninýho pokoje a automaticky vešla dovnitř. Ale hned jsem se zarazila. Niall objímal Deb, která brečela. Co se stalo?
"Promiňte nebudu vás rušit." řekla jsem a chtěla jsem odejít.
"Ne to je dobrý, já už jdu." řekl Niall a ještě něco zašeptal Deb a pak odešel. Přistoupila jsem k Debbie a sedla jsem si vedle ní.
"Co se stalo?"
"Nic co by mělo?"
"Nelži vydím, že jsi brečela."
Co říkáte na Niallovo chování?A příde na to Deb?Zajímá mě váš názor a co si o tomto příběhu myslíte nebo dokonce co očekáváte že se bude dít.Každopádně děkuji za každý váš komentář,hvězdičku a to přečtění :)
ČTEŠ
Change my mind
FanficSestry které žíjí samy protože jejich rodiče nepřežili autonehodu.Tracy je blázen do nejpopulárnější skupiny One Direction.Zato její sestra Debbie je nenávidí.Tracy je přihlásí do soutěže kterou vyhrajou a tak Debbie je donucena strávit měsíc seskup...