Cu o ultima zvacnire corpul femeii se calma in urma unui orgasm ce ma trase dupa el. M-am dat jos dupa trupul bine facut si in afara unei satisfactii fizice nu am simtit decat scarba. Atat pentru mine cat si pentru ea. E o femeie frumoasa dar rece si calculata. Si-a pierdut sufletul pereche la scurt timp dupa ce s-au cunoscut si e un miracol faptul ca a supravietuit. Din fata dulce si simpatica nu a ramasa decat un corp atragator si gol,lipsit de sentimente. Intr-o clipa de slabiciune i-am marturisit ce am facut si de atunci ....ma vaneaza. Sunt unica ei sansa la o viata mai mult decat buna.Un Alpha Suprem,un trofeu pentru setea ei de putere.
Unghiile lungi si ascutite traseaza mici cerculete pe pieptul meu gol si singura mea dorinta e sa-i spun sa se care dracului din patul meu. O urasc asa cum ma urasc si pe mine. Ea e o catea rece si mercantila iar eu cel mai mare ticalos de pe fata pamantului. Fara nici o jena,marai furios la ea.
-Iesi afara!
In afara de teama nu citesc nici un alt sentiment pe fata ei. Isi aduna lucrurile si fara sa se imbrace iese din camera de hotel,nu inainte sa-mi arunce ..
-Ne vom revedea!
De minute bune incerc sa deschid canalul de legatura cu Silver dar tot ce gasesc e un zid de tacere. Remuscarea si neputinta sapa un crater in inima mea. Dupa saptamani bune de stat departe de ea ,dorul,suferinta si tradarea mea m-au facut sa iau o decizie si la dracu cu cei carora nu o sa le convina. Ea e Luna mea,e fericirea si viata mea! E sufletul meu pereche! E femeia mea!
Drumul spre casa e lung si parca nu se mai termina. Vreau sa o vad si sa o strang in brate,sa-i sarut buzele si obrajii arsi de lacrimi,sa-mi cer iertare. Stiu ca ma iubeste la fel,nici macar pentru o clipa semnul nu si-a schimbat culoarea. Lupul de un negru stralucitor a fost alinarea mea in aceste saptamani grele.
Desi am incredere in comandantii mei,cand e vorba de Puppy ,ma abtin. E slabiciunea lor!Vreau sa-i fac o surpriza asa ca nu dau nici un telefon sa anunt ca vin. Sunt destul de realist sa-mi dau seama ca nu voi avea parte de o primire prea calduroasa din partea ei. Daca ar fi sa ma iau dupa ultimele cuvinte,trebuie sa ma consider norocos daca nu-mi gasesc sfarsitul in coltii ei.
Pilotul meu ma anunta ca ne pregatim de aterizare si prin micul hublou zaresc crestele Muntilor Stancosi imbracate in zapada. Suntem cea mai mare haita din America si detinem aproape toate teritoriile statului Montana plus o parte din granita cu Canada.
Escorta mea a aranjat din timp sa ne astepte masinile la aeroport asa ca ma arunc in Range Rover si calc acceleratia pana la capat. Nu ma intereseaza daca se tin dupa mine,tot ce vreau e sa o vad mai repede. Chiar daca ma da dracu tot am sa-i strang trupul micut si firav in brate. Intru ca o tornada in oras si franez brusc in fata casei mele. Sar din masina si aproape zbor pe langa un Beta uluit. Al treilea la comanda, Jay ,scapa ca prin urechile acului cand sunt gata sa-l fac zob pe scari in drum spre camera ei. Fiara din mine nu mai are rabdare ,vrea sa-si cunoasca perechea.O cheama!
-Silver!
Srigatul meu se sparge intre peretii casei si rasuna in toata haita. Nu primesc nici un raspuns si o gheara rece imi inclesteaza inima. Cei doi se uita la mine si o teama cumplita se citeste pe fetele lor. Teama ce incet ,incet ma cuprinde si pe mine.
-Unde e? Spuneti-mi dracu mai repede ,unde e?
Vocea mea e de nerecunoscut. Tayler isi face curaj si-mi raspunde intr-un final.
-A plecat!
Urletul care a urmat n-a avut nimic omenesc in el. Am pus toata durerea si furia in el. Simt cum lupul a pus stapanire pe mine si ma transform intr-o secunda. N-am apucat sa simt nici macar o clipa durerea oaselor sfaramate cand imi schimb forma. Alerg in padurea intunecata si nimeni nu indrazneste sa ma urmeze. Fug si jelesc ore in sir,pana imi epuizez si ultimul strop de energie. Ma prabusesc in iarba moale si umeda, ascuns de intunericul noptii. Revin cu greu in forma umana ,lupul meu e inca manios . Ma gandesc la ea,la ce a simtit cand am plecat ca un nemernic.
CITEȘTI
Rogue
WerewolfUn Alpha Suprem primeste ca suflet pereche un Rogue. Atat iubirea cat si viata ei sunt in pericol atunci cand el se lasa condus de orgoliu si este pacalit de o fosta iubita. Ajunge sa-si goneasca sufletul pereche,gest ce practic o condamna la moarte...