Acest capitol este pentru @Gropite_777. Daca am promis altei fete, imi cer scuze si promit sa ma revansez capitolul urmator.
Rasuflarea lui fierbinte imi mangaie pielea incinsa si paradoxal....corpul imi este traversat de fiori reci. Nu e teama sau alt sentiment neplacut, e doar....asteptare, bucurie anticipata, dorinta!
In ciuda senzatiei de arsura dintre coapse, placerea pe care am trait-o a devenit brusc drogul cel mai puternic din lume, trupul meu tanjind dupa fiecare gram de extaz. Chiar daca nu e prima data cand ne mangaiem si ne eliberam corpurile din lanturile dorintei, dragostea e ingredientul secret care a dus totul la cel mai inalt nivel.
Iubirea si adoratia lui Aiden pentru mine s-a simtit in fiecare atingere si sarut, in fiecare soapta gemuta sau spusa ragusit, in frica ascunsa de a nu ma ranii. E pentru prima data cand uniunea noastra ca suflete pereche a fost completa si inca sunt socata de intensitatea trairilor si sentimentele pe care le simtim unul pentru celalalt.
Pielea lui e fierbinte sub palma mea iar inima bate la fel ca geamana aflata in propriu-mi piept, puternic si zgomotos.
-Iubito!
Cuvantul soptit imi incalzeste crestetul capului si zambesc cu toata gura pe pieptul dezgolit ce-mi tine loc de perna. Tandretea din voce se impleteste cu nelinistea, alimentata probabil de tacerea mea prelungita.Chicotesc infundat si impinsa de un imbold rautacios, sarut pielea dezgolita de sub buzele mele, un sarut umed, lung, erotic si...sinucigas.
Intr-o secunda ma trezesc rasturnata sub el si ma cutremur de promisiunile nerostite ce ard in ochii ca smaraldul. Fiorul anticipatiei mi se strecoara in cele mai ascunse si pacatoase locuri din trup si inca rosesc la reactia nerusinata a sfarcurilor mele ce-i zgarie pielea.
-Asa deci....murmura incantat de reactia tradatorului meu corp, un ranjet imens de satisfactie cuprinzandu-i trasaturile frumoase. Gura senzuala se lasa incet, mult prea incet peste buzele mele flamande si arse de respiratii precipitate.
Sarutul e inceputul sfarsitului meu. Cuprinsa de frenezie si o dorinta mistuitoare imi ingrop mainile in parul lui bogat si incerc sa-i aduc fata mai aproape, imposibil de aproape, lucru pe care mintea incetosata inca nu-l realizeaza. Maraitul de placere care vibreaza in gatul lui ma arunca pe un nivel mai inalt al excitarii si incerc sa-i arat ce vreau prin zvacnetul nelinistit al coapselor imobilizate sub trupul masiv.
-Usor, iubito! Si eu te vreau dar o sa te doara din nou! geme el.
-Nu-mi pasa!scancesc inebunita. Ratiunea mi-a plecat la plimbare si sunt condusa doar de instincte, instincte ce fara nici o rusine ma fac sa-mi arcuiesc corpul in cautarea sursei ce-mi poate stinge focul care m-a cuprins nemilos.
Fara nici o avertizare se ingroapa adanc in corpul meu si tipatul care imi iese necontrolat imi raneste gatul. Placerea se impleteste cu o durere ascutita, corpul meu protestand zgomotos la invazia masiva ce-si croieste hotarat drum in tunelul ingust si inflamat.
Dorinta e mult mai puternica si in scurt timp disconfortul dispare sub mainile lui dibace. Penetrarile lungi si lente ma aduc in pragul nebuniei si scancesc lung cand el continua in acelasi ritm imperturbabil desi eu ard tot mai tare.
-Spune-mi ce vrei, geme langa urechea mea si rasuflarea lui fierbinte nu ma ajuta deloc, din contra, ma atata mai tare.
-Te rog! Mai mult! Vocea imi este mai mult o soapta si ma mir ca inca mai stiu sau mai am putere sa vorbesc cand toate sinapsele mele sunt pe cale sa faca scurtcircuit.
-Mai mult? Mai tare? Mai adanc? O fac doar daca mi-o ceri! Vreau sa te aud,iubito! ma ademeneste el.
La inceput cuvintele refuza sa-mi iasa dar nevoia acuta din propriul trup impinge restul de pudoare intr-un colt indepartat al mintii si cersesc cu fata in flacari:
-Te rog! Mai repede!
Ochii mai verzi ca frunzele primavara se intuneca deodata si privirea i se incarca de o foame animalica ce aproape ma inspaimanta cu intensitatea ei. Patima ce se dezlantuie intre noi cand isi repede penisul supraexcitat in miscari scurte si tot mai adanci, ma arunca intr-un ocean de senzatii in care simt cum ma pierd, cu fiecare plonjon al trupului masiv. Ma inec intr-un orgasm exploziv ce ma ia pe neasteptate si singurul lucru ce ma trage la suprafata sunt buzele lui ce ma saruta bland pe gura ce inca scanceste tremurat.
-Uita-te la mine, frumoaso!
Imi ridic cu greu pleoapele si ma trezesc privind direct in ochii lui frumosi ce ard tot mai tare. Maxilarul incordat si broboanele mici de transpiratie imi arata incordarea trupului ce nu si-a gasit inca eliberarea si ii dezmierd usor muschii tensionati ai spatelui. Soptesc seducator privind tinta in nestematele verzi:
-Hai! Simte si tu, iubitule!
-Nu! Inca mi-e foame, iubire! Nu m-am saturat de tine! Mai vreau! De data asta, amandoi! maraie hotarat.
Icnesc speriata cand trupul imi este luat cu asalt inca o data cu aceleasi miscari lungi si inebunitoare. Sprijinit intr-o mana, cu cealalta exploreaza languros fiecare curba, oprindu-se la final asupra sanilor dureros de excitati si ciupind usor sfarcurile tari.
-Dumnezeule! Acum chiar o sa mor, gem inebunita, continuand totusi sa stau strans incolacita in jurul lui. Mainile mele febrile se dovedesc a fi neobosite in explorarea umerilor masivi ce imi acopera tot cadrul, facandu-ma sa ma simt mica si fragila dar in acelasi timp protejata.
Ranjetul lui arogant nu imi diminueaza cu nimic dorinta si convulsii mici incep sa-mi scuture trupul. Unghiile mi se infig dureros in spatele lui cand valul urias de placere ne cuprinde simultan, alimentat de vocea ragusita a iubitului meu:
-Acum, Silver! Acum, iubito! Vino cu mine!
Ma sfaram pur si simplu! Intr-un milion de celule, de placere pura! Si el odata cu mine! Ne prabusim intr-o spirala a placerii ce ne lasa cu rasuflarile taiate dar incarcati de o magie senzuala ce inca ne infioara pielea! Aburul fierbinte al respiratiilor grabite ni se amesteca intr-un sarut domol si tandru, sarut ce-mi rapeste si ultima farama de energie.
Fara a ne separa trupurile incolacite, Aiden ma rasuceste brusc si acum stau intinsa pe el astfel incat buzele mele se afla in dreptul inimii lui ce inca bate nebuneste. In ciuda starii de epuizare nu ma pot abtine sa nu sarut locul ce adaposteste dovada vie a pasiunii ce tocmai ne-a consumat.
-Iubito!
-Hmmm....
-Nu vrei sa vorbesti cu mine, frumoaso? Esti bine?
In ciuda notei de amuzament din vocea lui, pot distinge un firicel de ingrijorare in fata muteniei mele. Chicotesc incet si spun cat mai serios:
-Hmm...inca ma gandesc daca sa te strang de gat ca m-ai facut sa te implor sau sa o mai facem o data! Dar...sunt prea sfarsita. Nu mai am nici un strop de energie pentru ....indiferent ce hotarare as lua.
Hohotul lui de ras ma zguduie asa de tare incat sunt gata sa cad dupa locul unde am stat atat de confortabil facandu-ma sa marai inciudata. Ma strange puternic in brate si fara sa-mi dea drumul, sopteste:
-Atunci, dormi! ........Te iubesc,Luna mea!
Somnul ma cuprinde brusc si invaluita de dulceata cuvintelor sale adorm cu zambetul pe buze, nu inainte sa spun in mintea mea "Si eu te iubesc!".
CITEȘTI
Rogue
WerewolfUn Alpha Suprem primeste ca suflet pereche un Rogue. Atat iubirea cat si viata ei sunt in pericol atunci cand el se lasa condus de orgoliu si este pacalit de o fosta iubita. Ajunge sa-si goneasca sufletul pereche,gest ce practic o condamna la moarte...