Topaz se trezise pe podea. Se simtea foarte slăbită, dar ignoră durerea și se uită în jurul ei în căutarea lui Stiles. El nu se mai afla acolo, iar Topaz răsuflă ușurată. Crezuse că va muri și se bucură că o lăsase în viață chiar dacă nu cunoștea încă motivul.
Bruneta se ridică, ușor ameţită, și caută ceva de mâncare. Când deschise frigiderul observă că pielea ei se învineţise acolo unde Stiles o strânsese ca să-i fure energia. Trecu degetele peste zona rănită, încercând să o vindece, dar magia nu funcționă. Încercă din nou cuprinsă de panică apoi aruncă sandwich-ul într-un perete. Deznădăjduită, Topaz se rezemă de perete, plângând. Stiles lăsase în viața, dar asta o costase întreaga ei magie.
Lydia era convinsă că surorile ascundeau ceva. Încerca din răsputeri să-și dea seama ce, dar ele erau distante și reci față de ea. Lydia nici nu se aștepta la altceva, până la urmă acțiunile ei le omorâseră cel mai bun prieten. Tresări la auzul unei uși trântindu-se și se îndreptă spre coridor.
— Kamelia? Blythe? întrebă Lydia din pragul ușii.
Un lup sur ateriză la picioarele Lydiei transformându-se înapoi în om. În fața lor, Blythe purta o luptă foarte violentă cu o femeie de culoare.
Judecând după armele ascunse în jachetă, era Vânător ceea ce explica de ce nu lupta cu adevărat. Aștepta doar momentul potrivit să scoată arma și să ucidă.
Blythe lovi peretele cu sulița de argint spărgând cărămida și făcând-o pe Vânătoare să se dea înapoi. Evita arma ucigașă destul de bine, iar la un moment dat duse mâna în interiorul jachetei și scoase un pistol. Lydia auzi trăgaciul și se aruncă în fața lui Blythe prinzând gloanțele din aer. Totul se întâmplase în câteva secunde, încât Vânătoarea nici nu observase până când Lydia nu lasă gloanțele să se împrăștie pe podea.
Speriată, negresa fugi pentru viața ei, dar Kamelia îi tăie calea în formă de lup și mârâi la ea. Blythe îndreptă sulița spre ea, dar Lydia se strecură pe lângă ea și îi rupse gâtul Vânătoarei înainte ca vreuna dintre surori să mai facă o mișcare.
CITEȘTI
Demoni: Moarte
Paranormal„- Ba da, îți pasă. Te-am văzut înjunghindu-te singur, sărind în fața gloanțelor și rânjind, ca si cum durerea fizică te făcea să te simți bine. Te ascunzi în spatele sarcasmului pentru că dacă ai lăsa zidurile să se prăbuseasca ar trebui să înfrunț...