(a/n: okul başladı haftada 1 düzenine dönüyorum ama bazen 1den fazla atabilirim eheh)
Gerard AVM'de hayvan gibi koptuktan sonra eve gitti. Mikey'e yeni cüzdanını gösterdi.
''bAQQQQ MİQEEYYYYYYYY'' dedi Gerard.
''ooooooo hayırlı olsun'' dedi Mikey biraz ironik bir tonla. Gerard yine de takmayarak odasına gitti. Planını gerçekleştirmesine çok yaklaşmıştı.
Tekrar dışarı çıktı, Frank Ray'le 50 kuruş koparıyordu. Frank Gerard'ı gördü ve onun yanına geldi.
''Neredesin len birqaç gün önce atarlandın sonra yoq oldun NOLUO''
''Sen biliosun nolduunu Franq''
Frank işin ciddi olduğunu anlamıştı çünkü Gerard evlendikten sonra ona hep 'Franqiş' diye hitap ederdi.
''Hayır bilmiyorum''
''Rol falan yapma yemez bana''
''Ne rolü aq''
''MüslümanMüslüm'le aldattıını biliom Franq.''
''NE DİON LAN''
''Amq bence aqtör ol bu rol yeteneğiyle''
''Selamınaleyqüm mümin qrşleri adım geçti qonuşmada geldim ben de noluo'' dedi MüslümanMüslüm.
''sEN ADAMIMI BENDEN ÇALION!!!!!!!'' diye bağırdı Gerard ve planladığı keko dans kapışmasını başlatmak için tam bir keko pozunu verecekken
''Ne dion mümin qrşm ben müslüman adamım ne işim var qocanla sadece qanqayız allah allah'' dedi müslümanmüslüm.
''Evet Gerard noluo harbiden bir şey de'' dedi Frank.
Gerard orda kaldı..kim neon nike cüzdanını çalıp içine o notu koymuştu o zaman?
DEVAM EDECEK
YOU ARE READING
Gerard ve Frank Bağcılar'da 2
FanfictionGerard ve Frank Bağcılar'da serisinin 2. kitabı, iŞLeR KıZıŞıYoR.