Bölüm Bir

142 24 3
                                    


Gerard hala notun şokundaydı, gece uyuyamadı. Her 20 dakikada bir mutfaktan 5 çikolata alıp yiyordu, dEpReSyOnDaYdI. Frank ona nasıl bunu yapabilirdi? Gerard bir süre sonra buzdolabının önünde yanında 50 çikolata paketiyle uyuyakaldı.


  ˜"*°•.˜"*°• qqq •°*"˜.•°*"˜ 


Mikey uyanmıştı kahvaltı hazırlamak için mutfağa gitti, mutfağa girdiği an buzdolabının önünde 50 tane yenmiş çikolata paketleriyle uyuyan Gerard'ı gördü. 


''Lan kardo nabıyon'' dedi Mikey ve Gerard'ı dürttü, Gerard uyancak gibi durmuyordu.


''uYAN LEN'' dedi Mikey ve Gerard'ı sarstı.


''nE vAr La TiRrEq''dedi Gerard uykulu bir sesle.


''Nabion len bebe'' dedi Mikey 50 tane çikolata paketini göstererek.


''dEbReSiOndAYıM mİQeY, FranQ beni nasıl aldatırrrrr MiQeYyyYyYYyYyYyYYy'' dedi Gerard ve yere yattı.


''Ulen sana bi çakarım, TROLDÜR LEN TROL FRANK MÜSLÜMAN MÜSLÜM'Ü NERDEN BULCAK AMK'' dedi Mikey.


''Nası bulmasın qiiii Franq müqemmel onu qim istemeezzzüüühühüühühühühüüü'' dedi Gerard ve ağlamaya başladı.


''Lan amk bebesi ağlama len kıyamam amk aga be'' dedi Mikey ve Gerard'a sarıldı. ''La ağlama Frank yapmaz öyle şeeeyyyy güven bana'' dedi Mikey.


''emin misiiiiiiiiiin'' dedi Gerard.


''Evet gel şimdi kahvaltı hazırlicam sen de azcık odanda uyu'' 


Gerard yavaşça ayağı kalktı ve odasındaki bim yatağa gömüldü. Mikey etrafı topladı ve kahvaltı hazırlamaya başladı.


˜"*°•.˜"*°• qqq •°*"˜.•°*"˜ 


''gERARD KALK LEN KAHVALTI HAZIR'' dedi Mikey, Gerard bim yatağın rahatlığında boğuluyordu. ''amk bi de kendisi büyük kardeş bebeye bak'' dedi Mikey ve sonra Gerard'ın odasına gidip onu sarstı ''kahvaltı hazır len'' dediği anda Gerard FIRLADI.


ÇÜNKÜ YEMEK BİR KEKO İÇİN HER ŞEYİN ÇÖZÜMÜDÜR.


˜"*°•.˜"*°• qqq •°*"˜.•°*"˜ (kahvaltı ettiler)


Mikey iş giysilerini giyip evden çıktı, Gerard da turuncu fosforlu adasdas eşofman takımını giydi anında Frank'e gidip fırça atmalıydı.





DEVAM EDECEK.   



Gerard ve Frank Bağcılar'da 2Where stories live. Discover now