Bölüm On Üç

57 16 2
                                    

Gerard ve Frank bütün gün ev yerleştirdikleri için yorulmuşlardı. Frank sonra Gerard için romantik bir ortam hazırlamaya karar verdi. 


''Gerardommm''


''Efendim Franqişşişişş''


''Sen bence bir süre dinlen aşqitom yoruldun yeterince''


''Ayyyyy tabi ajğummm'' dedi Gerard sonra dinlenmek için Frank'in BİM yatağına gömüldü.


Frank Gerard'a sürpriz olarak sessizce Elit Yüri Çiğköftesici'nden Gerard'ın favori bol acılı ve çift lavaşlı çiğköfte dürümden 5 tane söyledi. Masayı hazırladı ve Gerard'ın favori hint dizisi olan 'Ah Kalbim'i açtı.


Bir süre sonra çiğköfte dürümler geldi. Hemen masaya koyup Gerard'ın yanına gitti.


''Gerardommmmm''


''Biraz daha uyiyim FranQişŞşŞşŞş''


''Sana bir sürprizim vAr''


''NeEeEeeE''


''GeL dE gÖr''


''Tamaaaammm'' dedi Gerard ve uykulu uykulu yataktan kalktı. Odadan çıkmasıyla mutluluk çığlığını atması bir oldu.


''AYAYAYAYYAYYYY SEN BANA FAVORİ DÜRÜMÜMDEN ALIP BİR DE FAVORİ DİZİMİ Mİ AÇTINNNNN''


''EvEEEEEET''


''AHHHHHH SENİ ÇOQ SEVİYORUM FRANQ'' dedi ve Frank'e hayvan gibi sarıldı.


''Ben de seni sefiom Gerardom''


Sonra yemekleri tıkındılar. Aynı andan da ah kalbim'i de izlemeyi unutmadılar. Bölümün sonu çok acılı bittiği için efkarlanıp sigara yaktılar ve Müslüm Baba dinlediler.

Gerard ve Frank Bağcılar'da 2Where stories live. Discover now