Ceață

5 0 0
                                    

Auuu! Capul meu! imi spun in timp ce incerc sa ma dau jos din pat. Prietena mea inca doarme, asa ca nu vreau sa o trezesc. Am o durere de cap ingrozitoare de la vinul pe care l-am baut aseara. Siiii, frate, mor de somn. Am stat toata noaptea sa vorbesc cu idiotul de Sam. Habar nu am ce am discutat atat cu el, toootul e in ceata. Nu știu de ce m-am simțit atât de entuziasmata când a venit vorba sa vorbesc cu el. Încă din primele propoziții pe care mi le-a spus mi-am dat seama ce fel de persoana e. S-a dat la mine, asta e clar. Nu vorbisem decât câteva ore, iar el mă invitase deja la "un suc". Știu ce înseamnă pentru tipii de genul asta " un suc". Are de gând sa mă aburească, sa mi-o tragă apoi sa mă lase. Bine, mai întâi vrea sa mă facă sa mă îndrăgostesc de el. Dar asta e imposibil. Niciodată nu mă voi îndrăgosti de unul ca el. Nu e genul meu.

În fine. Încerc din greu sa mă dau jos din pat și sa nu o trezesc pe prietena mea care doarme linistita lângă mine. A fost o noapte lunga. Merg la baie, îmi fac treaba iar când ajung în bucătărie mă întâlnesc cu mama.
- Neața, drăguță?! Îmi spune mama. Ce e cu fata ta? Nu îmi spune ca ați băut toată noaptea? Nu, mamă! Ce ai?

-Ăă, neața și ție mamă! Nu, Doamne ferește! Am stat și am povestit doar, îmi las privirea în jos în timp ce vorbesc cu ea.

-Da, văd asta, mă ia peste picior.

-Ai putea sa ne faci ceva de mâncare? O privesc cu ochi de cățeluș.

-Sigur.

Ies din bucătărie și merg în camera mea pentru a încerca să o trezesc pe prietena mea. Deschid usa iar ea sta toată întinsă în patul meu mare. Încă doarme. Mai aștept puțin pana ce mama face mâncarea iar apoi o voi trezi. Mă așez ușor lângă ea și îmi iau telefonul în mână. Nu îmi pornesc bine internetul ca buum, 3 mesaje de la Sam.

" Bună, frumoaso! Îmi cer scuze ca te-am lăsat așa noaptea trecută, am adormit! "
"Știu ca eram beat când ti-am scris aseară, dar încă mai țin minte ca am vorbit."
"Nu am cum sa uit o fata ca tine."

Doamme, ce fraier! Sa îi răspund? Nu, mai bine nu. Oricum are un fel de relație cu prietena mea și nu as vrea sa intervin intre ei. Am un fel de regula a mea când vine vorba de băieți. Niciodată sa nu vorbesc sau sa am o relație cu un tip care a vorbit sau o fost impreuna cu una din prietenele mele. Regula asta e sfântă și nu am de gând sa o încalc doar pentru ca a apărut un tip oarecare în peisaj. Un tip drăguț, vrei sa spui! imi discteaza conștiința. Dar nu, asta nu se va intampla, nu acum, nu și de data asta.

"Neața și ție, Romeo! Prietena mea doarme, așa ca în cazul în care ai vrea sa vorbești cu ea, scrie-i ei. O zi faina sa ai." îi răspund înapoi. Sper ca mă va lăsa în pace.
"Eu cu tine vreau sa vorbesc, nu cu ea. În plus, nu e nimic serios între noi." îmi scrie repede.
Nuuu, așa spun toți.

"Și atunci ce vrei de la mine?" Îl întreb zâmbind. De ce zâmbești,proasto?

"Vreau sa te cunosc."

Pe când sa îi răspund, prietena mea se trezește iar din cauza sperieturii îmi scap telefonul pe jos.

-Ce ai pățit? Cu cine vorbeai? Mă întreabă știind deja răspunsul.

-Cu nimeni, îi spun repede. E evident ca nu mă crede.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 24, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Pentru cã în Spațiu nu existã sentimenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum