1.

22.5K 376 19
                                    

Zase zvoní ten debilní budík a ja musím do školy. Fakt super. Nechapu proč jsem včera byla na párty, když je dneska škola. Zase kocovina jak svině. No nic. Vstala jsem a šla si dát ledovou sprchu. Vyfénovala si vlasy a šla si vybrat oblečení. Po 5ti minutách vrtání se ve skříni jsem se rozhodla pro roztrhané černé džíny, šedý crop top a koženou bundu. (Viz.⬇)

Po ránu nesnídám, takže se nemusím zdržovat přípravou jídla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po ránu nesnídám, takže se nemusím zdržovat přípravou jídla. ,,Čau, mužem jet?" Přišel John do kuchyně. Do školy jezdíme s bráchem společně. Sice auto mám, ale tak zbytečně nebudem projíždět benzín. ,,Čau, jasně" ještě jsem si vzala z linky peníze, které mi nachystala mamka a mohli jsme jet.

,,Nazdar kluci" dali si pěsti (snad vite jak to myslím) upřímně, ja jeho kamoše v oblibě nemám, ale i tak s nimi občas pár slov prohodím. Asi nejrozumnější znich je William. Pak je tu Stev, Jack a Kamil. ,,Ahojky Nicol" pozdravil mě Stev a oblízl si rty. ,,Nazdar" zamračila jsem se a šla k mé partě, která na mě čekala jako vždy u stromu. ,,Čauvec holky" pozdravila jsem je. ,,Ahooj" pozdravily mě všechny. V mé partě je Elizabeth, Anna, Klaudie a Lily. Jsou to v pohodě holky ale bohužel nejsou takový ty 'badgirls'. Většinou se bojí odporovat učitelům a tak. ,,Holky nemáte zapalovač?" Zeptala jsem se jich, když jsem zjistila, že ho mám nejspíš doma. Naštěstí Ann taky kouří, takže ho má. ,,Jo jasně, na" místo poděkování jsem na ní kývla a zapálila si. ,,Hele holky, nechcete dneska někam na nákupy?" Zeptala se nás Elizabeth. Vůbec se mi nikam nechtělo, takže jsem se radši vymluvila ,,Já né promiň, přijede mi teta" fuck nic horšiho mě napadnout nemohlo. ,,Dobře nevadí a vy holky?" Ty ostatní souhlasily že pujdou. Zazvonilo a holky se začly odebírat do školy jelikož jsem neměla dokouřeno, tak jsem zůstala ještě venku. ,,Víš, že už zvonilo krásko?" Vyšel Stev. ,,Víš, že mi je to uplně jedno? A neříkej mi krásko, kreténe" falešně jsem se usmála. ,,Hmm, ostrá, jako vždy, to se mi líbí" debil, jak já ho nemám ráda. ,,Radši sklapni" típla jsem cigaretu a odebrala se do školy.
Vzala jsem si ze skříňky učebnici matiky a zavřela jí. Jak já matiku nesnáším navíc máme takovou ropuchu na ní. Vešla jsem do třídy a ani se neopovážila zaťukat. ,,Ale slečna Gracia nás hodlala navštívit" falešně se usmála ,,a ani se neopovážila zaťukat" dodala trochu přísněji. ,,Nevidím žadný důvod proč by jsem měla ťukat" usmala jsem se a šla si sednou do zadní lavice, kde mi držela místo Ann. ,,Nebudte drzá!" Třískla s třídnicí, kterou zrovna držela. ,,Aby vám nepraskla žílka" to se začla smát celá třída. ,,Ticho!!" Zakřičela. Jen jsem se uchechtla a vytahla mobil.

Dnešek utekl v celku rychle. Až na tu první hodinu, ropucha pořád prudila. ,,Čau, máme jet hned domů volala mi máma. Prej je to důležitý" přiběhl zamnou John. Kyvla jsem a nastoupili jsme do jeho auta. Školu nemám zas tak daleko, takže jsme doma byli zachvilku. Když John zastavil, tak tam stálo nějáké cizí auto. ,,Asi mame návštěvu?" Za tím jsem udělala otazník. John nic neřekl a s nechapavým pohledem vcházel do domu. ,,Ahoj zlatíčka, chci vám někoho predstavit" vyběhla hned ze dveří mamka. Šli jsme do obývaku, kde seděl nějáký chlap. Neříkám, že byl hnusnej. ,,Christiane tohle jsou moje děti John a Nicole. A děti tohle je můj nový přítel Christian" usmala se mamka. Zatím přítel jsem ztuhla. ,,Copak Nicol?" Zeptala se nechapavě mamka. ,,Ale nic, přeju vám to" falešně jsem se usmala. ,,No a to není všechno. Stěhujeme se do Californie." První co ze mě vypadlo: ,,COŽE?!" ,,Broučku, určitě si tam zvykneš a najdeš novy kamarády" snažila se mě mamka uklidnit. ,,Nechci nový kamarády, tady mi to vyhovuje!" Křikla jsem a šla do svého pokoje. Samozdřejmě jsem nezapomněla třísknout dveřmi. Otevřela jsem okno a musela si zapálit. Ano, tohle jsem potřebovala. Vždy mě to uklidní.

××××××××××××××××××××××××××××××××

Pro představu jak asi vypadá Nicol

Pro představu jak asi vypadá Nicol

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
•BadGirl And BadBoy? [Cameron Dallas]•Kde žijí příběhy. Začni objevovat