Už jsme konečně dorazili dom. ,,S tebou už v životě nikam nejedu" řekl vystrašeně Matt s Nashem. ,,Tak to máš smůlu. Zítra vás vezu do školy" usmála jsem se a vzala si z kufru batoh. ,,Můžeš mi říct kolikatkou jsi jela?! Jen jsem se koukl do zrcátka jestli zamnou nejede auto a vy jste mezi tim zmizli!" Křičel z auta nějáký kluk, který řídil druhé auto. ,,Klid Jacku, jela jen 210" zasmál se Dallas. Aha, takže se jmenuje Jack. ,,Jen? Děláš si ze mě srandu?" Zeptal se ho Jack. Dallas okazal hlavou jako že 'ne nedělám' a začal se smát. Na to se začli smát už všichni. Postupně jsme se odebírali domů a já si to směřila rovnou do pokoje. Odhodila jsem batoh a převlíkla se do modrých kraťasů a bílého trička s nápisem 'DIE FOR DIOR'
Seběhla jsem dolů a koukla do ledničky, kde samozdřejmě nic nebylo.
Tak jsem se rozhodla, že půjdu nakoupit. Skočila jsem si pro peněženku, klíče, mobil a šla jsem se obout. ,,Bracha?" Křikla jsem na něj do obývaku kde se všichni rozvalují na gauči a sledují Rychle a Zběsile 8. ,,Hmm?" Ani se na mě nepodíval a nadále sledoval televizu. ,,Jedu nakoupit. Chceš něco vzít?" Zeptala jsem se ho. ,,Ani ne, dík" dal jsem ho neřešila a šla do auta. ,,Ehmm, mužu jet s tebou?" Zeptal se zamnou známý hlas. Dallas. ,,Ale nic nezkoušej, jinak tě vysadím na dálnici a pak si dělej co chceš" řekla jsem mu v celku hnusně. ,,Beru na vědomí" zasmál se. Možná, že přeci jenom je v pohodě.
Nasedli jsme do auta a pustili si písničky. Zrovna tam hrály Sorry od Justina Biebra jelikož mám tu písničků ráda, tak jsem jí začla zpívat přes celý auto. Dallas se zasmál a začal zpívat semnou.Už mame nakoupeno a mužem konečně dom. Celou cestu jsme opět zpívali. Dojeli jsme dom a odnosili nákup do kuchyně. ,,Uvaříš nam něco?" Udělal můj bracha psí oči. ,,Hmmm. Co za to?" ,,Pusu" vetřel se do naší konverzace Dallas. ,,Tak to nic" usmala jsem se. ,,Okey, pujdu s tebou na nakupy" řekl bracha. ,,To už je lepší" rozzářila jsem se. Moc toho neumím, ale snad se mi něco podaří. Vyhnala jsem kluky z kuchyně a začla vařit. Udělala jsem jim teda nán steaky s bramborovou kaší. ,,Kluci! Jídlo" zakřičela jsem a šla chystat na stul talíře. Nachystala jsem je a hned na to se z obývaku všichni přiřítili.
,,Teda segra. Nevěděl jsem, že umíš tak dobře vařit" oblizoval se John, když dojedl. Uchechtla jsem se a sklidila ze stolu. ,,Měla jsi to výborné" usmál se myslím JackJ? ,,Děkuji" usměv jsem oplatila a šla jsem do pokoje kde jsem se zamkla. Vzala jsem si spodni prádlo a triko na spani do ruky a šla si napustit vanu.
Po vaně jsem se oblékla do spodního prádla a přes to zelené triko.
Vyfenovala jsem si vlasy a vyčistila si zuby. Po té jsem vyšla z koupelny a rovnou skočila do postele. Pustila jsem si horor 'Pach Krve 4'. Nechapu, co je na tom tak strašidelný. Po skončení jsem se koukla na hodiny. Bylo půl 8 a ja dostala strašnou žízeň. Tak jsem se zvedla a odebrala se do kuchyně, kde jsem si následně nalila džus a udělala tousty, aby jsem pak neměla hlad. Obmotali mě dvě silné paže. Strašně jsem se lekla a otočila se. Stál tam Dallas. Uplně jsem zapomněla, že jsou u nas kluci a ja se tu pohybuju jen v kalhotkách a tričku. ,,Co tady děláš, vypadni" křikla jsem a stahovala si tričko co nejníže. ,,Nemusíš se schovávat, jsi krásná" kulišacky se usmál. Zašklebila jsem se a rychle se otočila na tousty které už byli hotové. Vyndala jsem je a dala na talířek. Vzala jsem si džus i s toustama a utekla do pokoje. Už jsem stala u dveří, ale Dallas mě chytl. ,,Pamatuješ si jak jsme spolu byli na té chodbě?" Zeptal se. Musela jsem se nad tím zasmát. ,,Nedá se zapomenout a pusť mě!" ,,Ještě jsem si to s tebou nevyřídil" oblízl si rty. Teď se docela bojím, na co myslí. Zavedl mě do pokoje, kde mi vzal z ruky džus s tousty a přehodil si mě přes ramena. ,,Johneeeee!" Začla jsem křičet. ,,Lasko, neni doma vratí se pozdeji" řekl Dallas a někam semnou šel. Škubala jsem sebou snad všechno, ale i přes to mě držel. ,,Pusť mě!" Křikla jsem, když jsme byli venku. ,,Jak je libo krásná paní" konečně mě pustil. Nebo spíš bohužel?! Pustil mě.. ale do bazénu! Vynořila jsem se a začla po něm řvát. Dallas se smál jak debil. Né jak.. on je debil. Doplavala jsem k žebřinám a vylezla ven. Dallas na mě čuměl a zkousl si ret. Vubec jsem nechapala, ale hned si uvědomila že nemám podprsenku a jsem jen v promoklem tričku a kalhotkách. Rozběhla jsem se do pokoje, zamkla si, převlékla jsem se a šla spát. Ještě jsem si v duchu zanadávala na Dallase a pak usla.