Den svatby
,,Za 15 minut začíná obřad, pospěšte si" upozornila jsem mamčinu kosmetičku. ,,Ano ano, už jenom dám rtěnku a pak si můžete jít obléct šaty" usmála se na nás. Přikývla jsem a ještě si na tu chvilku sedla. Jak kosmetička řekla, tak dodržela. Dala jí rtěnku a pustila mamku ať se jde převlíct. Ta po pár minutách vylezla už převlečená v šatách. Protože obřad už začíná za 5 minut, tak se mamka šla připravit a stoupnout si i s dědem (mamky táta) před dveře zamku. Já jsem si rychle stoupla vedle Giny, Zuzky a Petry (mamky kamarádky). Když zazněli první tóny, tak jsme všechny 4 vešli do jedné místosti ze zámku, kde se svatba odehrává. Bylo tu strašně hodně lidí. Tety, strejdové, babičky, dědové, sestřenice, bratranci a mnohem víc. Všichni se na nás usmívali, což jsme jim oplatili a zařadili se k levé straně, protože na té pravé už stáli kamarádi Christiana. Když jsme už stáli tóny se změnili a do místnosti vkročila mamka při doprovodu dědy. Porozhlédla jsem se po celé mistnosti abych věděla kdo vše tu je a zahlédla hned v první řadě Camerona. Hleděl na mě a nejspíš si ani nevšiml, že se na něj taky koukám. Po chvilince nejspíš vycítil můj pohled, protože se mi zadíval do očí. Vysloužil si ode mě pohled 'Co tady děláš', nejspíš to pochopil, protože naznačil rty pouhé 'potom'. Přikývla jsem a otočila se opět k mamce, která už stála vedle Christiana. Usmáli se na sebe a otočili se na oddávajícího. Ten začal číst takové ty klasické řeči. Já jsem byla duchem nepřítomna, protože jsem musela sledovat Camerona. Černý oblek na něj padl jak ušitý přímo pro něho. Byl nehorázně sexy. Z tohodle mě vysvobodil hlas oddávajícího ,,Christiane Williamsi, berete si zde přítomnou Jessicu Gracia a slibujete věrnost do konce svého života?" zeptal se a koukl na Christiana. ,,Ano" usmál se na mamku. ,,Jassico Gracia, berete si zde přítomného Christiana Williamse a slibujete věrnost do konce svého života?" zeptal se a pohlédl zase na mamku. ,,Ano" usmála se. ,,Polibte nevěstu" jak řekl tak udělal. Místností se rozezněl hlasitý potlesk a ja nebyla vyjímkou. Dokonce mi ukápla i slza. Slza štěstí. Jsem ráda, že je mamka konečně šťastná.
Pak jsme se jenom přesunuli ven na zahradu. Sedla jsem si vedle Johna a místo vedle mě jsem zabrala pro Camerona. Ten po chvilce přišel a políbil mě. ,,Camerone?" zeptal se zenský hlas na druhé straně stolu. ,,Ehmmm, mami?" poškrábal se za hlavou. ,,Mami?" zeptala jsem se směrem ke Cameronovi. Gina je Cameronova mamka?! ,,Nevěděla jsem že chodíš s Nicol. Proč jsi mi to vlastně neřekl? Nemám to vědět mezi prvníma? Jak dlouho jste spolu?" zeptala se nás. ,,No teprve týden" usmál se nevinně. ,,Nevěděla jsem že jste Cameronova mamka" vrhla jsem se do konverzace. ,,No už to tak bude a minule jsem ti říkala aby jsi mi tykala!" usmála se.
--------------
Pak už následoval jenom večírek, kde si mamka ještě hodí kyticí a budem tancovat. ,,3..... 2..... 1...." odpočitala a hodila jí. Všechny holky co byli tady, teda kromě těch co už vdané jsou, stáli u sebe a snažili se kytici chytnout. Všude se najednou ozval potlesk a já až teď si uvědomila, že celou dobu stojím v prostřed a držím tu kytici. Už z dálky jsem viděla usměvavého od ucha k uchu Camerona. Šel směrem ke mně. ,,Nemusíme se brát" vyhrkla jsem hned jak přišel. ,,Nemusíme, ale co víš. Třeba to jednou příjde" pohladil mě po tváři. ,,Vždyť jsme ještě mladí, tento rok maturujeme a kdo ví co se snámi stane. Jestli budem i nadále spolu" celou dobu jsem koukala do země. Neodhodlala jsem se mu podívat do očí. Ale musela jsem, protože mě chytl a zvedl hlavu tak, aby jsme si viděli do očí ale i tak jsem koukala všude možně, jen né na něho. ,,Koukni se na mě" přikázal mi. ,,Koukni se na mě, slyšíš?" zatřesl trochu semnou. Poslechla jsem a koukla na něho. ,,Možná že tento rok maturujeme a odejdeme už celkově ze školy ale to neznamená, že spolu nadále nebudeme" usmál se. ,,Teď na to nemysli, pojď si zatancovat" chytl mě za ruku a táhl mě na parket, kde se už tančilo. Přitiskl si mě k sobě a pohybovali se po rytmu písničky 'Ed Sheeran - Perfect' lepší písničku snad vybrat ani nemohli. Tuhle naprosto zbožnuju.
------------
,,Tak se mějte" objala jsem mamku. Už jsou 2 hodiny ráno. Trošku jsme to tady rozjeli, no a prostě z 9ti hodin se stali 2. Protože mamka s Christianem jedou zítra nebo vlastně už dneska na týden na svatební cestu do Řecka, tak jsou raději už spát aby se aspoň trošku vyspali, když je čeká už jenom 8 hodin spánku a to ještě musí stihnout svatební noc. ,,Dobrou broučku, hlavně dojedte bezpečně domů a Nicol už nepij prosímtě. Camerone dohlédni na to a jeď pomale nikdy nevíš, ano?" koukala na nás starostlivě. ,,Nebojte se, vaši dceru dovezu v pořádku domů a už by jste měla jít váš manžel na vás už čeká" zasmál se. ,,No jo tak, tak teda jo ale jeď pomale! Dobrou děti" zamávala nám. ,,Jasně paní Williamsová" ušklíbla jsem se ,,Dobrou" dodala jsem ještě. S Cameronem jsme šli k jeho autu nebo spíše on šel a mě nesl jako princeznu v náručí, protože se v těch podpadkách blbě chodí, ještě k tomu když už mám přece jenom trošku připito. Opatrně mě položil na sedadlo vedle řidiče. Zapásoval mě a věnoval mi jednu z nejhezčích pus. Obešel auto a sám se posadil. Nastartoval a raději si pustil rádio aby neusl. Silnice už tak rušná nebyla ale pořád jsme sem tam nějáké to auto potkali.
-------------
,,Lásko jsme tady" budil mě Cameron. ,,Zůstaneš nebo jedeš domů?" zeptala jsem se ho rozespale. ,,Klidně zůstanu, pokud budeš hodná" ušklíbl se. ,,Neříkej že jsem někdy zlá. Vždycky jsem hodná" oplatila jsem mu to stejným tónem. ,,Vždycky? No dobře, nechci se hádat a už chci jít spát. Ale furt si stojím za svým" vyplázl na mě jazyk. Zasmála jsem se odepla si pás. Vystoupila jsem ale ještě předtím si sundala podpadky. Odemčela jse dveře a pak je zase zamčela když jsme tam s Cameronem vlezli, protože John spí u Claire, takže jsme tu sami. ,,Ještě se půjdu vysprchovat" oznámila jsem mu. ,,Půjdu s tebou" křikl z kuchyně, protože jsem byla už na schodech, abych si vzala v pokoji věci na převlečení, což byla jenom noční košilka nic víc, ani spodní prádlo. Vysprchovali jsme se a hned spadli unavou do postele.
××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Trošku jsem přeskočila o 3 dny ale snad nevadí😅
Šaty mamky (Jessica Gracia, teď už Jessica Williamsová)
Šaty Nicole, které byli už zminované dřiv jak si je kupovala.