,,Tak slečno Gracia, těhotná nejste. To zvracení máte nejspíš z nervů a stresu. Zkuste být v klidu, nenervovat se a za týden přijdte na kontrolu. Né ke mně, protože se na tohle nespecializujeme ale do ordinace co je vedle nás" usmála se a podala mi papíry. Ulevilo se mi, že těhotná nejsem ale na druhou stranu by to bylo strašně krasný. Určitě do budoucna děti chci, ale teď jsem na to ještě mladá. ,,Děkuju moc, neshledanou" usmala jsem se. ,,Nashle" taky se usmála. Ještě jsem pozdravila sestřičku a odešla. ,,Tak co?" zeptal se Cameron. ,,No, těhotna nejsem. Mám to nejspíš z nervů a stresu, prej. Mám být v klidu, nestresovat se a za týden na kontrolu ale tady do ordinace co je vedle" řekla jsem mu. ,,Aha" usmál se smutně. ,,Takže těhotná nejsi?" zeptal se. ,,Ne" opověděla jem mu. Slabě se usmál a šel mi otevřít dveře od auta. ,,Chceš hodit domů nebo ještě někam chceš?" zeptal se. ,,Domů" řekla jsem mu. ,,Příjdeš večer teda?" zeptal se opatrně. ,,Jo" odpověděla jsem. Uviděla jsem jak se mu na tváři rozlil ten jeho pravý a hlavně upřímný úsměv. Donutilo mě to taky usmát. ,,Měl bych ještě šanci? Myslím, jestli by jsi mi dokázala odpustit?" zeptal se. ,,Já nevím" řekla jsem po chvilce. ,,Když tam jdeš a bavíš se už z části semnou, tak to znamená, že už nejsi naštvaná?" zeptal se. ,,Came, já nebyla ani nejsem naštvaná, spíš mě to mrzí. Mrzí mě, že i přes to, jakou lásku a vše ostatní jsem ti dala jsi radši šel za jinou a ještě k tomu za Abbi. Dokonce jsi mi i tvrdil, že mě miluješ. Věřila jsem ti. Co jsem udělala špatně? Jsem snad špatná v posteli? Nestačila jsem ti?" zeptala jsem se. ,,V tobě chyba není, jsi úžasná. Já tě doopravdy miluju a já. Prostě jsem byl blbej, že jsem se s ní vyspal. Začala mě libat, prvně jsem jí odstrkoval, ale když mi šáhla mezi nohy tak už jen to nemohl vydržet" odpověděl. ,,Nemohl vydržet. To je skvělý. Kdy to bylo?" zeptala jsem se. ,,Nevím kdy přesně, ale bylo to ve škole, když jsem šel v hodině na záchod" řekl smutně. Litoval toho, šlo to vidět. Už z dálky jsem uviděla náš dům, konečně. Zastavil a vypl motor. ,,Děkuju moc za odvoz, ahoj" rozloučila jsem se s ním. ,,Chybí mi tvoje rty, tvé kecy, tvé dotyky, tvé tělo. Chybí mi dny, strávené s tebou. Chybí mi tvůj hlas. Chybíš mi v posteli, když se každé ráno probudím nebo když usinám. Chybíš mi ty" celou dobu mi koukal do očí. Vsadila bych cokoliv na to, že mu teď ukápla i slza. ,,Musím jít. Večer se uvidíme" utřela jsem si rychle oči, protože už mi taky stékaly slzy a vystoupila. Obešla jsem auto a šla ke dveřím. Ale u dveří jsem se ještě otočila a usmála se na něj. ,,Taky mi chybíš" a zašla do domu. Hnedka jsem šla do pokoje, kde jsem se lehla na postel a nechala slzy volně téct. Po chvilce se ozval zvonek, takže jsem si utřela oči a šla dolů. Otevřela jsem a hned se dovnitř hrnuli holky i s taškama. ,,Tak jsme tady, šup musíme toho ještě stihnout" popohnali mě do schodů. ,,Počkej" zastavila mě Stela. ,,Ty jsi brečela! Co se stalo?" zeptala se. ,,Ale nic. Řeknu vam to, kdyžtak nahoře" řekla jsem. ,,Dobře" odpověděla. Když jsme došli nahoru, tak mě holky nalíčily a samozdřejmě nezapomněly vyslechnout. ,,Tak a teď si vybereš šaty" usmála se a ukázala na 3 tašky. ,,Vy jste mi koupili šaty? Jen připomínám, že to není žadný rande a stačilo by, kdybych došla jen v teplákách a tričku" zasmála jsem se. ,,Ano koupili jsme ti šaty a jsi uplně pitomá? Na rande v teplákách a tričku?!" rozčilovala se Rebi. ,,Dobře, hlavně klid" zasmála jsem se. Vzala jsem všechny 3 tašky a zalezla s nimi do koupelny. Ani jsem nekoukala jaký jsou a náhodně z jedné tašky vzala. Vytáhla jsem rudé uplé šaty. Neříkám, že byly hnusné, ale šaty končily hned pod zadkem a vystřich byl tak velkej, že by bylo lepší, kdybych šla jen v podprsence. Vytáhla jsem si teda další, které byli už hezčí ale sakra, já nejdu na pohřeb! Černý šaty nahoře uplý, dole volný. Vytáhla jsem teda 3 a poslední. ,,Ideální" usmála jsem se, když jsem je vytáhla. Sundala jsem ze sebe oblečení a oblékla si je.
S úsměvem jsem vyšla z koupelny ven a zatočila se. ,,Perfektně ti sednou" usmála se Rebecca. ,,Tyhle si určitě vem" dodala. ,,Fakt ti to sekne, ale už je třičtvrtě na 6. Dělej, my tě k jezeru hodime" řekla Stela. Přikývla jsem a pobrala si rychle věci, co jsem potřebovala. Ještě jsem se zkontrolovala v zrcadle a navoněla se. Zrovna když jsme otevřeli dveře, tak zastavilo auto Christiana. Vylezl z něj a hned za ním i mamka. ,,Kam utíkáš tak vymoděná?" zeptala se. ,,Mami řeknu ti to kdyžtak pak, mějte se" zakřičela jsem na ně a naskočila do auta k Stele, která řídila. Během chvilky jsme tam byli, takže jsem se rozloučila s holkama a samozdřejmě jim i poděkovala. Holky odjeli a já šla lesní cestou k jezeru. Když jsem tam došla, tak se mi vyskytl pohled na rozloženou deku. Na ní jídlo a 2 flaškama jídla a svíčkama kolem. ,,Jsem rád, že jsi přišla. Strašně ti to sluší" vynořil se zamnou Cameron. Jeho bílá košile mu obepínala jeho svaly tak, že jsem se musela kouknout jinam, aby mi náhodou neukápla slina. I tak jsem se na něj neustále dívala. ,,Děkuju, tobě taky" řekla jsem mu po pravdě. ,,Všiml jsem si" zasmál se a došel ke mně. Prvně jsem nechápala, ale když natáhl ruku, že mi setře slinu, tak jsem ho praštila a začla se smát. Ihned se připojil. Kde jsou takovýhle časy? Probliklo mi v hlavě. ,,Tak se posaď" pobídl mě. Posadila jsem se tedy a rozhlédla se kolem. Měli jsme krásný vyhled na západ slunce, které se odráčelo o hladinu jezera. Všude kolem byly stromy a krásně zelená tráva občas mihnoucí se nějákou květinou. ,,Dáš si bílé nebo červené víno?" zeptal se, čímž přerušil i mé rozhlížení. ,,Červené, děkuju" usmála jsem se. Taky se usmál a nalil mi ho do skleničky. ,,Nevím co jsi čekala za jídlo, ale vzal jsem naší nejoblíbenější pizzu" ukazál jí a začal se smát. ,,Nic jiného bych si ani teď nedala" taky jsem se zasmála. Cely večer jsme si povídali a neustále se smály. Uplně jsme oba zapomněly co se stalo a prostě žily. Vůbec si nestěžuju, byla jsem ráda. ,,Nebo si pamatuju, jak se Nash vyčůral na učitelčinu lavici, na které měla připravené testy" začal se smát. Já už po pravdě nemohla. Usta mě bolela z neustáleho smání a z očí mi uz tekly i slzy. Najednou se ale Cameron přestal smát a přiblížil se trochu ke mně. Tak trochu, že byl najednou nademnou asi 10 centimetrů. Přestala jsem se smát a koukala mu do očí. Ještě víc se přiblížil, že byly slyšet už jen naše výdechy. ,,Jsi tak nádherná" zašeptal. ,,Už to udělej" zaprosila jsem. Během sekundy se naše rty spojily. Nebylo to něják vášnivé nebo jenom pouze nadrženost. Líbali jsme se pomalu s láskou a oba si to po dlouhé době vychutnávali. Jeho ruka zabloudila pod mé šaty a začala je vyhrnovat. ,,Ne Came, tohle ještě ne" odstrčila jsem mu ruku. ,,Promiň" omluvil se. ,,Líbaní jsem ti nezakázala" zasmála jsem se. Taky se zasmál a vrhl se mi opět na rty. Občas se posunul i na krk, kde budu mít určitě obří cucáky. I já jemu par udělala, ale zase se přesunula k jeho rtům. V 11 jsme to tu sklidili a dali do jeho auta, které bylo kousek odtud. Hodil mě dokonce i domů, prej aby se mi nic nestalo. ,,Tak dobrou noc. Uvidíme se zítra v mučírně" zasmála jsem se. ,,Dobře, dobrou noc" usmál se. Vystoupila jsem z auta a šla ke dveřím. ,,A pusa na dobrou noc nebude?" povzdechl si. Usmála jsem se a došla k jeho okýnku. Naklonila jsem se a dlouze ho políbila. Po odtrhnutí zakňučel ale to já už zalízala spokojeně do domu. Všude už bylo zhasnuto, takže už spali. Zalezla jsem tedy do pokoje a hodila rychlou sprchu. Oblékla jsem si pyžamo a skočila do postele, kde jsem hnedka usnula.
××××××××××××××××××××××××××××××××
Další díl pro nedočkavé😅😅😅❤
1382 slov