12

10.4K 239 10
                                    

Škola utíkala pomalu, tak jak skoro vždycky. Abbi si zahrála na důležitou a byla středem pozornosti. Vyprávěla jak strávila víkend v lázních. Vím strašně zajímavý. Právě čekám před mím autem na Rebeccu s kterou jsme se domluvili že půjdem někam na jídlo a jentak si popovídat. John stejně doma nebude, protože prý jde ven s klukama. Asi jste pochopili, ale i tak napíšu že John teď patří do party kluků, která se skládá z Nashe, Camerona, Spencra, Matta, Jack&Jack, Taylora a Aarona. ,,Promiň, učitelka mě zdržela. Můžem jet?" Přiběhla Rebecca. Přikývla jsem a nastoupila. Rebi si logicky sedla na místo spolujezdce a jeli do nějáké restaurace. Píšu 'nějáké' protože Rebi naviguje, prej tam chodí často a že tam dobře vaří. Když už jsme byli v cíli, vystoupili jsme a vešli do krásné restaurace. Posadili jsme se do boxu a čekali na obsluhu. Ta hned přiběhla. Byla to starší paní, ale i přes to pořád krásna. ,,Dobrý den, co to bude?" Usmála se. ,,Já bych chtěla nějákou kávu a můžu poprosit o jídlení menu?" Zeptala jsem se jí. Přikývla a podala nám je. ,,Taky si vezmu kávu a vzala bych si tu 16" usmala se na obsluhu Rebi. Koukla jsem co je 16 a zjistila že to jsou hranolky s vepřovým řízkem. A ja si nakonec objednala šunkovou pizzu a jako 'dezert' palačinky s čokoládou. Paní si vše zapsala a odešla. My jsme si povídali, zjistila jsem o ní například že ráda tancuje. Chodí i do tanečního kroužku a zitra jde na trénink, protože dostali nabídku zatančit na nějáké oslavě. ,,Chodím i do roztleskávaček, dneska máme ve 4 trénink a počkat... scháníme roztleskávačku, nechtěla by jsi to zkusit?" Vypískla s nadějí. Neříkám že by jsem nechtěla ale moc nestojím o pohledy uslintanců. ,,Ne to není dob..." ,,To je super nápad Rebecco! Nicol měla by jsi to zkusit!" Řekl dost známý hlas za mnou. John. Otočila jsem se abych se ujistila. Stál tam brácha, Dallas, Spencer a zbytek party. ,,Ne važně né, a co vy tu chcete?" ,,Prosím Nikyyyyyy zkus to" prosila mě Rebi. Chystala jsem se něco říct ale Spencer mě předběhl. ,,Ale vážně princezno. Bylo by to super. Prosím" udělal ty své oči. ,,Prosím" řekl taky Dallas. Ušklibla jsem se na něj a otočila se zpět na Rebi. Ta na mě koukala s výrazem 'Nic jiného ti nezbývá puso' ,,No dobře" řekla jsem naštvaně. ,,a ještě jste neodpověděli. Co tu děláte?" Zeptala jsem se ještě. ,,Jdem na jídlo, můžem si sednout že?" Zeptal se Matt. ,,Ne" ,,Jo" řekli jsme s Rebi naraz. Koukla jsem na ní jestli to myslí vážně. Nevinně se usmála. ,,Díky Rebi. Tak se šoupněte" řekl Spencer. Z nucenim jsem se posunula k oknu aby jsme se v tom boxu něják zmáčkli. Vedle mě si sedl Dallas. ,,Ahoj lásko" šeptl mi do ucha. Mím tělem proletěla husina. Falešně jsem se usmála a věnovala se jídlu, které zrovna donesla obsluha. Kluci si u ní rovnou objednali. ,,Tohle vše sníš sama?" Zasmál se nevěříčně JackG. ,,Jo, a pořád to pro ní bude málo. Je to strašnej žrout" začal se smát brácha. Škoda že pohled nejde zabíjet, jinak už by byl asi 1000× mrtvej. ,,Emm princezno je to pravda" řekl v klidu Spencer, šlo vidět že se tak tak držel aby nevypukl k smíchu. Všichni se zasmáli. ,,No a tak mám hlad!" Naštvaně jsem řekla. Ještě se zasmáli ale též se začli věnovat svému jídlu co donesla servírka. Najednou jsem cítila na mém stehně teplou ruku. Čí jiného by byla než Camerona teda Dallase! Znérvózněla jsem ale nic neudělala. Usmál se a jedl dál svojí pizzu. Po jídle jsme všichni zaplatili každý to svoje. Teda až na mě. Chtěla jsem jít platit ale Dallas mě předběhl. Nechala jsem to být jen poděkovala. S Rebi jsme se odebrali do mého auta a kluci zase k svým autům. ,,Co to má znamenat s tím Cameronem?" Zeptala se nechápavě ale nakonec se usmála. ,,Nevím co myslíš" vymyslela si co nejrychleji něco. Samozdřejmě že vím, mluví o té ruce. Hlavně buď v klidu Nicol! ,,Jo? A co ta ruka na tvém stehně!" Vítězně se usmála. ,,To bych taky chtěla vědět" ,,Je něco mezi váma?" ,,Ne! Blázníš? No... jen jsme se 2× líbali a málem se spolu na párty vyspali ale Stela nás naštěstí vyrušila." Rebi na mě koukala s otevřenou pusou. ,,Cítíš k němu něco?" Touhle otázkou mě celkem zaskočila. ,,Ne- nevím. Vždy když se mě dotkne projede mnou jak kdyby elektřina. Je to... zvláštní pocit" řekla jsem jí. Ještě chvilku vyzvídala ale pak to bylo dobrý. Dojeli jsme ke škole, kde jsem zaparkovala a vydali jsme se na hřiště kde mají sraz roztleskávačky, protože se učí sestavu na Páteční zápas. A kluci, kteří mají trénink.

××××××××××××××××××××××××××××××××

No snad libí, není to moc dlouhý.. zas😂😂

Kdyby jste měli nějáký nápady, třeba co mám na mém psaní zlepšit nebo něco. Tam pište!🌝 Budu je ráda💁💕

•BadGirl And BadBoy? [Cameron Dallas]•Kde žijí příběhy. Začni objevovat