Od Jake:
Amy posłuchaj... Na jakiś czas musimy zerwać kontakt. Muszę jakoś to sobie poukładać wszystko , to działo się zbyt szybko. PrzepraszamGdy to przeczytałam pomyślałam że ma mnie za jakąś idiotkę. Najpierw mnie przeleciał a teraz kurwa zostawi?! Nie no zajebiście jak mogłam być taka głupia żeby się przespać z pierwszą lepszym chłopakiem?!
-Wiem już co zrobię - wyszeptałam sama do siebie ze łzami w oczach.
Szybko wyszłam z domu i udałam się na "mroczne osiedle miasta" sami dresiarze kryminaliści narkomani alkoholicy itp. Gdy byłam na miejscu podeszłam do poleconego mi przez kilka osób dilera i kupiłam 20 tabletek ekstazy (bo to przecież nie narkotyk i się nie uzależnie. Tak wtedy myślałam...). Z zakupionymi tabletkami wróciłam do domu wzięłam jedną , zaczekałam aż tabletka zacznie działać i po chwili odleciałam do zupełnie innego świata. Czułam się cudownie. Nie odczuwałam zupełnie niczego. Zapomniałam o moich wszystkich problemach. Było po prostu zajebiście aż do czasu... po kilku godzinach tabletka przestała działać a ja obudziłam się na moim łóżku z ogromnym bólem głowy. Powoli wstałam i udałam się do kuchni aby zrobić sobie coś do jedzenia. I wtedy zobaczyłam , że wszystko po porannym śniadaniu ciągle jest na stole... Nie wspominając o bałaganie przy basenie o którym kompletnie zapomniałam i nie sprzątnęłam wcześniej. Więc zanim przygotowałam jedzenie posprzątałam wokół basenu oraz powyławiałam z niego butelki i puszki po piwie. Gdy już wszystko posprzątałam. Apetyt mi minął więc jedyne co zrobiłam to ubrałam się wzięłam kolejną tabletkę i wyszłam z domu nie zwracając na nic uwagi... Wtedy jeszcze nie wiedziałam że to będzie moje ostatnie wyjście z domu...
CZYTASZ
Bad girl
Teen FictionDziewczyna żyjąca na całego bez zasad i bez zobowiązań. Po śmierci matki zaczęła pić i palić lecz nikt się tym nie przejmuje bo jest ona już prawie dorosła.