O kız

19.7K 492 108
                                    

Ben yazdım beğenmeniz dileğiyle..

O gün her zamanki gibi kalkmıştım. Kahvaltı, tuvalet derken servise bindim. Değişen servisçiyi saymazsak her şey aynıydı.. En öne binmiştim gine. Fakat o anda dünya güzeli bir kız gördüm. Servisin tam önünde durmuştu. Servisçi ise hiç durmadan devam etti ve kızı ezdi. Ben şaşkınlıkla bağırdım. Afallamıştım. '' Abi kıza çarptın ! '' Abi şaşkınlıkla baktı. Servistekilerde öyle, sabah ın mahmurluğuna verdim. Ona rağmen ürpermiştim. Okula vardığımızda pencerelerde durmadan onu gördüm. Çok çok çok güzeldi. Saçları o kadar siyahtıki mavi olduklarına bile inandırabilirdim kendimi, hele o kocaman mavi gözlerindeki o hüzün. Sonunda zil çaldı. Eve dönüyordum. Fakat yerde gördüğüm o şeyle kelimenin tam anlamıyla dehşete düştüm. Bu bi kolyeydi ( Fotoğraf konulanlardan ) Kapağı açıktı ve  o fotoğraf.. O fotoğraf ona aitti. Asıl beni korkutan ise fotoğrafın altındaki tariflerdi 1889-2005 Bu kız ölmüş müydü ? Bu çok saçmaydı. Yutkunup kolyeyi cebime attım. Eve geldiğimde her zamanki gibi tektim. Kapıyı açtığımda her zamankinden farklı bi koku çarptı yüzüme. Neydi bu ? Küf kokusu falan mı. Bu gün olanlardan sonra korkmamak elde değildi. Kapıyı kapadığımda fark ettimki camlar dahil her yer kapalıydı. O sırada yukarıdan bi ağlama sesi duydum. '' Anne ? '' Bu  saçmaydı. ses kadından çok bi kıza aitti sanki. Ellerim titriyordu. Yukarı çıkmak istemiyordum ama meraktan ölemezdim. Ağır ve ürkek adımlarla mutfaktan bıçak alıp odama çıktım. Kız ordaydı.Üstünde okul üniforması vardı, elleri bacakları ve yüzünde de kan lekeleri vardı. Beni görünce gözlerini silip konuştu '' Sen, bana yardım edebilir misin? '' Dehşete kapılmıştım. '' O adam öldürdü beni ! Bana yardım etmek zorundasın ! '' Ne adamından bahsediyordu ? Birden düşüncelerimi okumuş gibi konuştu. '' O servisi süren adam 2005 yılında o ezdi beni ve bir an durmadan kaçtı. '' Tanrım... Bu ansıl bir şeydi. O anda kız birden yere düştü. Geriye sadece okul üniforması kalmıştı. O gece rüyamda durmadan o kızı gördüm. Sabah uyandığımda ise öğrendimki servisçi gece uykusunda bıçaklanarak öldürülmüş. Ortada hiçbir ayak veya parmak izi yok.. O kızı bazenleri gine görüyorum. Belki sen bilmiyorsun ama ahını aldığın çok kişi var ve bunlar sana tahmin edemiyeceğin kadar yakın. Belki arkanda belkide nefesindende yakın...

Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin