BİLGİLER2#

10.3K 191 99
                                    

Cinlerler ilgili istediniz. Elimden geleni yaptım. Umarım tatmin edici olmuştur :) Bu arada multide 1. Dünya Savaşında Savaş travması geçiren bir asker var. Bana farklı gibi geldi...

İlk ruh çağırma deneyi Fransa'da yapıldı. İşlem sonuç buldu ama hepsi yanarak öldü. Fransa'da ruh seansları yasaklandı. Hala o evde ruhsal olaylar olduğu ama Fransa medyasının gizlediği açıklandı.

Kulyas cinleri , kendi kabilelerinden bir cin öldürüldüğünde öldüreni yakalayıp şeytan beziyle kefenlerler .

Dişi cinler çirkindirler. Bu yüzden güzel kızları kıskanırlar ve musallat olurlar.

Cinler, melekleri ve diğer alem yaratıklarının hepsini görebilirler. Onlardan haber alabildikleri gibi, geçmişe ait tüm olayları en ince ayrıntısına kadar aktarabilirler. Gerek ömürlerinin uzunluğu, gerekse çok hızlı hareket etmeleri, cinleri insanlardan farklı kılmaktadır. Bu yüzden insanların görüp bilemediği pek çok şeyi onların görüp bildikleri anlaşılmaktadır. Bu sebeple kayıp eşyaları yada kayıp insanları bilmeleri ve bulmaları mümkündür. Ancak onlar var olan ve bizim göremediğimiz, yerini unuttuğumuz veya bilmediğimiz şeylerdir.

Psişik Yetenekler :

Telekinezi; Cisimlerin düşünce gücü ile hareket ettirilmesidir.

~

Biyokinezi; Kendi vücudunu ve DNA’yı değiştirme gücüdür.

~

Terrakinezi; beyin gücü ile toprağa hükmetmektir.

~

Sonokinezi; Beyin gücü ile ses dalgaları oluşturmaktır.

~

Pyrokinezi; Beyin gücü ile ateşe hükmetmektir.

Aerokinezi; Beyin gücü ile havaya hükmetmektir.

Elektrokinezi; Beyin gücü ile elektriğe hükmetmektir.

Hidrokinezi; Beyin gücü ile sıvılara hükmetmek.

Fotokinezi; beyin gücü ile ışığa hükmetmek.

Magnetokinezi; Elektromanyetik ve manyetik alanları yönetmektir.

Termokinezi; maddeleri ısıtmak, eritmek gücüdür.

Sahip olduğunuz var mı :)

Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin