Aynaya çok bakan kişi cinle göz göze gelir, öyle ki saatlerce aynaya bakan insanlar cinlerin aşık olduğu kişilerdir, ayna karşısında fazla durmamakta fayda var.
Astral seyahat yoluyla, Ay tapınağına giderseniz cinlerin sakladığı gömüyü görürsünüz. Asıl tehlikeli olan onlara görünmeden geri dönüp uyanmak. Bunu her insan yapamaz.
Google Earth'e 52.376552, 5.198303 yazılırsa,bir cesedi göle atmaya çalışan bir adam görülür.
Satanist ayinleri her ayın 13. de genellikle metruk binalarda, mezarlıklarda ve ormanlık alanlarda tam gece yarısı ve genellikle yedi kişinin katılımıyla KARATEKE ismini verdikleri gurup liderlerinin öncülüğünde yapılır. Karateke üzerine Satanist amblemi taşıyan siyah bir cübbe giyer.hi5Bir masa üzerine ters haç veya pentagram işareti çizilerek ortasına gümüş bir kupa konur. Dünyada yaşayan iki canlı olan kedi ve keçinin kanının sadece negatif iyonu taşıdığı, keçinin kendileri için kutsal sayılması, kedinin ise nankör olduğu için düşman olarak görürler ve kedinin boğazını keserek kupanın içerisine akıtırlar. Pozitif iyon taşıyan insan kanı, kedi kanı ile birleşince insanda rahatlama olur ve bu rahatlama devam edene kadar ayin devam eder.Bazen de Black Metal veya Death Metal müziği eşliğinde toplu ve bir arada seks yapılır.