Bab 1

86 2 0
                                    

Pada suatu hari,
"Kenapa semua orang benci aku??"ujar Eunji sendirian.Kemudian,dia menangis teresak-esak.Dari jauh,Sehun sedang memerhatikannya.

"Kesiannya dia.."kata Sehun di dalam hatinya.Sehun menaruh perasaan terhadap Eunji semenjak Eunji berpindah disekolahnya tanpa Eunji mengetahuinya.

Eunji yang sedang menangis itu teringat bagaimana ommanya memaki hamun serta menghinanya dengan kejam sekali.

Flash back..
"Kau tak layak tinggal dengan akulah,bodoh!!"kata Chae Rim dengan marah.Eunji menangis teresak-esak.

Dalam sedu-sedan yang masih bersisa,Eunji berkata,
"Apa salah Eunji,omma??Kenapa omma layan Eunji begini??.".

"Kau tanya apa salah kau Eunji??!Salah kau adalah dilahirkan di dunia ini dan menyebabkan suami aku mati!!Kau tahu tak dia mati disebabkan kau!!Kau yang bersalah!!Kau yang menyebabkan dia mati!!Kau yang bunuh suami aku.."rintih Chae Rim.

"Kenapa omma tak buang Eunji dari keluarga ini??Kenapa omma tak bunuh saya saja jika saya yang membunuh appa??Wae,omma??Wae??!"soal Eunji lagi.

"Bukan Eunji yang membunuh appa!!Bukan Eunji,omma!!"sambung Eunji lagi.Air matanya jatuh dengan deras sekali.

"Kau keluar dari rumah nie sekarang!!Kau keluar!!Keluarlah!!Keluar aku kata!!Aku tak mahu melihat muka pembunuh dalam rumah aku!!Aku benci kau,Eunji!!Kau bukan anak aku lagi!!Keluar dari rumah aku sekarang,sial!!"halau Chae Rim sambil menolak tubuh Eunji kuat.

End flashback.
3 tahun kemudian,

Tap!Tap!Tap!
"Bunyi apa tuh??"kata Eunji sebaik sahaja memasuki rumahnya.Dia hanya melangkah ke hadapan berpandukan bunyi yang di dengarinya.Tiba-tiba lampu rumahnya berkelap-kelip.

"Kenapa dengan lampu rumah aku ni??Rosak ke??"kata Eunji ketakutan.

Tiba-tiba,Eunji terdengar suara orang menangis mendayu-dayu.Bulu romanya naik.

"Hantu ke??"soal Eunji sendirian.Eunji tercari-cari suis lampu.Dia membuka lampu.

Tiba-tiba...

Bersambung...

The Killer's loveWhere stories live. Discover now