Bab 7

36 2 0
                                    

Telefon Eunji berdering menandakan ada panggilan masuk.Ternyata panggilan itu daripada Mr.Adam.Dia segera menjawab panggilan itu kerana dia tahu Mr.Adam tidak suka menunggu panggilannya diangkat.

"Hello,uncle.Uncle nak apa??"tanya Eunji sebaik sahaja menjawab panggilan itu.

"Hello,Eunji.Uncle ada maklumat baru untuk kamu."

"Maklumat baru??Apa maklumat baru tuh,uncle??"soal Eunji kehairanan.

"Iya.Omma kamu dijangkakan berada di Hotel Santiago untuk menghadiri mesyuarat dengan wakil Syarikat dari Malaysia."

"Baiklah,uncle."

"Ingat,omma kamu yang telah membunuh appa kamu!!Omma kamu juga yang telah menolak kamu hingga kamu hampir mati!!Uncle nak kamu hapuskan omma kamu dengan apa sahaja caranya!!"provok Mr.Adam.

Dia tahu sekiranya kejadian pembunuhan itu diungkitkan,amarah Eunji tidak lagi dapat dibendung.

Eunji mendengus kasar.Amarahnya semakin menggila.

"I will."

Sejurus itu,panggilan dimatikan.Eunji menghantar mesej ke Sehun mengatakan bahawa dia tidak dapat menghadiri temu janji mereka.

Mr.Adam ketawa berdekah-dekah.Dia tersenyum lebar.

"Nampaknya Eunji termakan provokasi aku.Senanglah aku untuk hapuskan kau,Chae Rim.Kesian kau,Chae Rim,Anak kau sendiri yang akan tamatkan riwayat kau.Hahaha!!"kata Mr.Adam keriangan.

Eunji merencanakan sesuatu dikepalanya.Dia bertekad mahu menculik ommanya pada malam ini.Dia ingin menyeksa ommanya terlebih dahulu sebelum manghapuskan ommanya.

Di perkarangan Hotel Santiago pada jam 8.30 malam...

Eunji melangkah masuk ke dalam lobi hotel tersebut.Dia mencari-cari kelibat ommanya.Dia ternampak susuk tubuh ommanya.Seketika kemudian,dia melangkah keluar menuju ke kereta baharunya.Dia menantikan ommanya dengan penuh sabar.

"Huh!!"keluh Eunji.Eunji berasa menyesal membatalkan temu janjinya bersama Sehun.

1 jam kemudian..

Chae Rim melangkah keluar daripada Hotel Santiago.Dia mengukirkan senyuman kerana perjanjian diantara syarikatnya dan salah satu syarikat terkemuka daripada Malaysia termeterai.Keuntungan yang besar telah diperolehinya.

Tiba-tiba Chae Rim merasakan dirinya ditarik kuat.Mulutnya dicekup menggunakan sehelai sapu tangan.Dia tidak sedarkan diri.

Dirumah Eunji tepat jam 10 malam.

"Bangunlah,bodoh!Bangunlah!!"kejut Eunji sambil menyepak tubuh Chae Rim. Tubuh Chae Rim diikat kemas oleh Eunji bagi mengelakkan ommanya melarikan diri daripadanya.Chae Rim terjaga apabila dia berasa kesakitan.

"Ka..kau..ssi..siapa?Ka..kau..naa..nak..ap..apa daripada aku?!!"tanya Chae Rim ketakutan.

"Aku siapa??Kau ingat lagi dengan muka aku nie??Hah??!Jawablah,sial!!"balas Eunji sambil menarik rambut Chae Rim.

"Sakitlah!!Aak..aku..tak kenal ka..kau siapa??!".

"Kau ingat lagi suami kau,Jung Siwon??Nie muka anak kaulah,bodoh!!Omma jenis apa kau nih?!Anak sendiri pon tak kenal,hah?!Memang dasar perempuan tak guna!!Aku menyesal dilahirkan oleh kaulah,bitch!!"tengking Eunji.

Muka Chae Rim memucat mendengar balasan daripada mulut Eunji.Eunji hanya tersenyum sinis.

"Kaa..kau Eunji??Tak mungkin!!Buu..bukan kau dah mati ke?!".

"Memang aku,Eunji!!Kenapa?Terkejut aku masih hidup ke??!"ujar Eunji sambil menunjal kepala Chae Rim.

Eunji melangkah keluar daripada bilik itu.Seketika kemudian,Eunji kembali semula ke bilik itu.

"Nah rasakan,bitch!!"kata Eunji sambil menyimbah asid yang dibelinya pada siang hari tadi ke muka Chae Rim.Chae Rim menjerit kesakitan.

"Sa..sakitlah!To..tolong aku,Eunji!!Aa..akukan omma kau!!To..tolong hantar aku ke hospital Eunji!"rintih Chae Rim kesakitan.

"Bila masa kau jadi omma aku?!Kau sendiri tak mengaku aku ni anak kau!!Jangan harap aku akan hantar kau ke hospital!Lagipun,muka kau memang tak cantik.Biar jelah muka kau tuh cacat!Lagi satu,kau jangan memekak kat sini eh?!Bisinglah!!Ni balasan atas perbuatan kau dulu!Kau bunuh appa aku!Kau cuba bunuh aku dulu!Terima jelah nasib kau ni!Aku akan pastikan hidup kau sengsara seperti hidup aku yang dulu.Aku berjanji akan buat hidup kau terseksa!! "balas Eunji dengan sinis.

Chae Rim tercungap-cungap mendengar balasan Eunji.Dia sukar bernafas.

Eunji ketawa riang melihat keadaan Chae Rim.Dia menangkap gambar Chae Rim menggunakan Iphone Xnya lalu menghantar kepada Mr.Adam.

"Seronoknya!!"kata Eunji perlahan sambil tersenyum lebar.

Bersambung...

#sorry typo.please give me feedback okey??Sorry again kalau chapter nie tak best🙏🙏😭😭.Author dah cuba yang terbaik tuk story nie.

The Killer's loveWhere stories live. Discover now