1. rész- Pokoli suli

815 28 0
                                    

Sziasztok a nevem Minri. 18 éves vagyok, a szüleimmel és a bátyámmal élek. A zene az életem,  éjjel nappal hallgatok valamilyet.

Reggel ahogy felébredtem eszembe jutott hogy ma menni kell suliba. Egyáltalán nincs kedvem menni. Vagyis kinek van? Ez a 2 kérdés foglalkoztatja az embereket. Ki volt az aki feltalálta az iskolát/munkát és a körülötte lévő emberek miért nem nyírták ki rögtön?

Na muszáj lesz felkelni. Odasétáltam a szekrényemhez majd kivettem egy farmert és narancs színű hosszú ujjú blúzt. Gyorsan felvettem,  a fürdőszobában feltettem egy kis sminket és már mentem is le a konyhába. Már mindenki lent volt rajtam kívül.

Minri gyerünk siess mingyárt elkésünk. - szólt a bátyám Jimin.

Jól van na. Az ágy visszahúzott és nem tudtam felkelni onnan. -viccelődtem el a dolgon.

Gyerekek,  ma apátokkal elmegyünk egy hétre üzleti tárgyalásokra. Több országban is lesz így lehet,  hogy késünk is. - közölte gondolatmenetét anyu.

Rendben anya. - zengtük egyszerre Jiminnel.

Na de mostmár tényleg indulni kell. Gyere már Minri.

Oké jövök már.  Sziasztok. - köszöntem el anyáéktól.

A suliig nem szóltunk egymáshoz Jiminnel. Mindenki elvolt a saját kis gondolataiba merülve. Hamar meg is érkeztünk. Matek volt az első óra.

Jimin megállt a suli udvarán. Mintha várna valakit, viszont most nincs kedvem megvárni és megnézni hogy mégis kit. Bementem a terembe ahol az órám lesz. Odabent a teremben odajött hozzám Rap monster. Huha annyira vagány. Nagyon bírom, sőt, szeretem.

Szia Minri. - mosolygott rám. Nagyon aranyos. Annyira imádom a hangját.

Szia Rap monster. - elpirultam pedig nem szoktam.

Ma nem tudnád elvinni J-hope-ot sétálni? El kéne intézni az ajándékát.

Hmm...  Rendben. - egyeztem bele,  majd amíg be nem csengetett zenét hallgattam.  Lassacskán mindenki megérkezett a terembe és becsöngettek.

Nagyon lassan telt el ez az óra. Jajj de utálom a matekot. A tanár egész órán beszélt és beszélt de fogalmam sincs hogy miről. De végre, meghallottam a szabadságot jelentő hangot az iskola csengőt.

__________________________________________

Ha tetszik a történet, olvasd el a másik könyvemet is Jimines változatban! 😊

Barátság, vagy több?  [SZÜNETELTETVE]Where stories live. Discover now