Reggel arra ébredtem, hogy Rap monster a nyakamba szuszog. Aranyosnak találtam. Próbáltam a kezei csapdájából kiszabadulni, de hiába. Karjai teljesen körbefogtak így esélyem nem volt menekülni. Nem mintha menekülni akartam volna. Óriási ölelése teljesen betakart. Biztonságban éreztem magamat. Lassan elkezdett mocorogni, kinyitotta szemeit, majd rám vetette tekintetét.
Miért vagy már fent? - kérdezte tőlem álmos hangon.
Felébresztett a horkolásod. - kuncogtam.
Nem is horkolok. - mosolyodott el.
Honan tudod? Nem hallod magad álmodban. - hecceltem. - Na, de most menni akarok reggelizni.
Éhes vagy?
Igen. - ahogy kimondtam válaszomat, azonnal megcsókolt. Milyen szép is ez a reggel.
Most jobb? - kérdezte lelkesen.
Sokkal. - nevettem el magam. Felálltam az ágyról, majd indultam a fürdőszoba felé.
Ne menj el. Hiányzol baby. - elpirultam. Nem vagyok hozzászokva ehhez a megszólításhoz.
Igen? Mit szeretnél? - kérdeztem tőle. Ezután leültem az ágyamra az ölébe. Éreztem férfiasságát alsó részemen. Elkezdtem helyezkedni rajta, hogy húzzam az agyát.
Ezt direkt csinálod. - jelentette ki.
Talán.
Nem kérdeztem. Biztosra tudom hogy szándékos. - mosolyogtam el válaszán huncutul.
Szeretlek. - mondtam neki.
Én is. - ezután Jungkook benyitott a szobámba álmos fejjel.
Zavarok? - kérdezett minket álmos fejjel.
Nem. Egyébként te hol aludtál? - kérdeztem tőle.
A konyha padlójáról keltem fel az előbb. Nem tudom, hogy kerültem oda. - vakarta meg tarkóját.
Hát ahogy tegnap bebasztál nem csodálom. - fűzte hozzá Rapmon.
Tényleg? Mi történt? Akkor ezért volt az egyik cipőm kint az udvaron? - kérdezett minket Kook.
Szerintem ja. Bár J-hope tudná megmondani ezt jobban. És rózsaszín cica balyuszod is van.- válaszolt neki Rap monster.
Azt majd lemosom. Amúgy felejtős. J-hope sincs valami jó pazban. Fel van csurizva a haja, lila bundakabát van rajta és nincs rajta póló. Láttam ahogy felébredtem. Nem emlékszik ő sem. - fejemhez kaptam hirtelen. Szétnéztem a szobában és a sarokba volt hajítva egy csomó ruhám. Várjunk... nekem is van lila kabátom. Neeeeeeeee J-hope öltözködött az én szekrényemből.
Az az én kabátom. - mondtam durcásan. Össze kell pakolnom J-hope után. Amikor hazakísérte Jungkookot még nem volt részeg. Akkor az azt jelenti, hogy apám alkoholos italaiból egy kicsi elfogyott. Ekkor V benyitott a szobába.
Ugye nem zavarok? - kérdezte.
Miért kérdezi ezt mindenki? - kérdeztem vissza.
Mert senki nem szeret zavaró tényező lenni. - válaszolt.
Ez igaz. De nem zavarsz. Viszont nincs rajtad nadrág és ki vagy rúzsozva. - mondta Jungkook.
Tae erre gyorsan kiszaladt a szobából valószínűleg a fürdő szobába 😂
Akkor tegnap jó volt mindenkinek az estéje, ahogy látom. (Mekkora szarkazmus 😂) - mondta Rap monster majd felállt az ágyról és kiment a szobából. Habár inkább cammogott. Jungkook utána nézett a folyosóra, ezután leült mellém az ágyra.
Lorelin, mondanom kell valamit. - már jól kezdődik. - Én nem akarom, hogy bármi megváltozzon közöttünk. Ezt már egy ideje el akartam mondani, mert akarom, hogy tudd. - elkezdett hezitálni.
Hallgatlak. - mondtam neki. Ezután megfogta a kezemet.
Kedvellek. Jobban, mint barátot. Tökéletes lány vagy a szememben. Nem szeretnék Rap monsterrel rosszban lenni, de jobb tudni az igazságot. Remélem megérti, hogy az érzéseinket nem mi válogatjuk meg. Nem mi döntjük el kibe leszünk szerelmesek. Ugye nem haragszol?
Nem haragszom. Köszönöm.
Mit? - kérdezett vissza.
Hogy őszinte voltál. - mosolyogtam rá,aztán megölelt. Jól esett ez az ölelés. Hamar el is engedett, zavarban volt.
Remélem nem változik közöttünk semmi és ne feledd, én mindig itt leszek neked bármi történjen. - mondta nekem halkan.
Rendben.
Ezután ordibálást hallottunk a konyha felől.
"Engem szeret Avira!" "Nem, én jobban szeretem őt mint te!"
Elkezdtünk leszaladni a lépcsőn és ekkor megláttuk, hogy...
______________________________________Bocsi nagyon lapos lett ez a rész. Ha izgalmasabbra vágytok nézzétek meg a másik könyvemet. 😉
#önpromó
A kövi részeket próbálom izgibbre csinálni. Sajna nem volt sok ihletem. Komiba várom a további ötleteket!
Ha tetszett kis ⭐
VOUS LISEZ
Barátság, vagy több? [SZÜNETELTETVE]
FanfictionEgy 18 éves lány, aki beleszeret a legjobb barátjába. Vajon mi lesz ebből? Barátság marad? Netán szerelem? Vagy akár lehet hogy az is megszűnik közöttük, ami eddig volt... Ha kíváncsi vagy olvasd el én annak csak örülök, ha nem érdekel akkor...