12. rész- Kirándulás #2

168 9 0
                                    

Hozzáláttam a "szakács" bátyám által készített szendvics elfogyasztásához.
Amint megettem raktam még el a hátizsákomba szenvicseket amiket szintén Jimin készített.

-Lorelin igyekezz mingyárt itt van értünk Jin.

-Jól van megyek is. - felkaptam a cuccaimat és elindultam Jimin után. Kiléptünk az ajtón, majd bezártam azt, viszont nem volt még értünk senki.

-Nincs még itt senki. - ahogy ezt kimondtam, abban a pillanatban befordult Jin a sarkon az autójával.

-Mit is mondtál?

-Hahaha. Na száljunk be! - bepakoltuk az autó hátuljába a cuccainkat, majd beültünk a kocsiba. Jimin Avira mellé, Én pedig Rap monster mellé ültem.

-Sziasztok. - köszöntünk majdnem egyszerre.

-Sziasztok. - köszöntek vissza. Közel ültem Namhoz ő pedig megcsókolt amibe hamar beszálltam én is. Úgy hiányzott, hmm pedig tegnap láttam utóljára. Szorosan megöleltem és ő is engem. Amikor engedtünk az ölelésből mindketten hátradőltünk és elkezdte simogatni a felőle eső combomat. Nagyon hamar odaértünk J-hope-hoz és Sugához, s beültek az autó leghátsóbb üléseihez, Avira és Jimin mögé, akik mögöttünk ültek. V-házáig sem kellett hosszú utat megtenni, ő ült J-hope mellé, így már csak Jungkook maradt. Miután érte is érte mentünk elindultunk végre a hegyekbe.

-Srácok játszunk Felesz vagy Merszet, hogy elüssük az időt? - kérdezett minket V.

-Már megint? És a kocsiban mégis milyen meréseket akarsz  mondani?

-Nyugi Jungkook ez csak egy ötlet volt. Ne légy ilyen lekezelő. Mi lenne ha Felelsz vagy Felelszet játszanánk? - enyhítette a bunkóságát Nam.

-Ez nem rossz ötlet.
-Sőt, egész jó. - lelkesedtünk Avirával. - Na és ki kezd? - kérdeztem a többieket.

-Kezdek én. Úgyis az enyém volt az eredeti ötlet. - akkor Tae kezd - Jungkook! Értékeld a kocsiban lévő két fiút/lányt egytől tízig! Az már rajtad múlik fiú lesz-e vagy lány.

-Rendben. Nem buzulok, maradok Lorelinnél és Aviránál. Lorelin olyan 9, Avira pedig 8. - jaj Jungkook nem csodálkozom a multkoriak után 😐 Rap monster elég mérges lett. Szegény, meg tudom érteni. - De persze mindkettőjüknek van barátja és ez csak egy játék. - köszönöm istenem ezt a hozzáfűzést.

-Kitől kérdezel? - kérdezte Tae.

-Suga. Ha a zebra űrlények elfoglalnák a Földet és csak egy embert kívánhatnál magad mellé ki lenne az és miért? - ez olyan mintha V kérdezte volna.

-... - senki nem tudta honnan jött ez az ötlete és furcsáltuk.

-Nyugi már egyszer V mesélt a zebra űrlényelkről. - nah tessék 😂

-Avirát, mert néha erőszakos. Tuti lekaszabolná az űrlényeket, valamint nem hagyhatjuk hogy kihaljon az emberiség. - kacsintott rá mire totál elvörösödött. Bátyámon is látszik a féltékenység, de amint barátnője megölelte, ő is meenyhült.

-Kérdezz már Suga valakitől. - hajszoltam egy kicsit.

-Akkor Lorelin. Kit választanál harmadik személynek az ágyba Rap monster és magad mellé? - kurva jó...

-Ömm... Hmm... Nem is tudom. - néztem szét egy kicsit a kocsiban. - Talán Jungkookot. - ezután Jungkook elkezdett nagyon perverzen mosolyogni. Jahj ez a gyerek. Akkor most én kérdezek. - Aviraa. Szerinted ki van felöltözve a  legrosszabbul?

-V. - jah tényleg. Avira nem szereti a fura ruhadarabokat.

-Mi? - lepődött meg Tae a válaszán.

-Bocsi de nem szeretem amikor egy szép kék ingnek a gallérjára oda van varrva egy undorító hímzett piros kígyó 😝😅 De értékelem hogy van saját stílusod. - mosolyodott el egy kicsit barátnőm hogy enyhítse V szomorúságát.

-J-hooooooope a melletted ülők közül kivel feküdnél le szivesebben? - juuuuj Avira ez gonosz volt. Suga vagy V? Szegény Hobi.

-Oh basszameg. - szitkozódott. - Muszáj választani? Nem lehet lányok közül választani?

-J-hope. Nem kell megtenned csak feltételezés. Még csak igaznak sem kell lennie. - enyhített a helyzetén Jimin.

-Pontosan. - segített rá Avira.

-Legyen V. - hozta meg dönzését J-hope.

-Huh. - könnyebbült meg Suga.

-Jin. - szólította meg Hobi.

-Tessék?

-Melyik lánnyal feküdnél le szivesebben, Avira vagy Lorelin?

-Jaj. Ez nehéz. Avirára hugomként tekintek, ő a legjobb barátom, Lorelinnel szintén nem vagyok olyan helyzetben, hogy lefeküdjek vele.- még jó hogy, mindkettőnknek van barátja - Avirát választom.

-Szóval sexfriend? - heccelte Jungkook.

-Nem. Ez csak egy feltételezés volt. Egyébként figyi, nem akarom megzavarni a játékot, de megérkeztünk. Seven hotel ugye?

-Igen azaz. - mondta Rap monster. Jin leállt a parkolóban majd kiszálltunk mindannyian. Kivettük a cuccainkat az autó hátuljából, majd bejelentkeztünk.

-Örvendek. Én David vagyok. Én fogom magukat elkísérni a szobájukhoz valamint bármi problémájuk akadna engem keressenek meg. Általában itt szoktam lenni a pult mögött, de ha itt nem találnának akkor maximum 5 percen belül itt leszek. - magáz?? Fiatalabb vagyok mint ő. - Jöjjenek utánam. A szobáik az 1. emeleten lesznek. Hozhatom a csomagjukat hölgyeim? - Avira le se tudja róla venni a szemét és még el is pirult. Jaj csajszi...

Barátság, vagy több?  [SZÜNETELTETVE]Where stories live. Discover now