14. rész- Jobb pizsama nélkül 18+

275 13 0
                                    

Beültünk az autóba, és mindenki csendben ült. Nem is vártam mást, hiszen elég meredek volt az ösvény amin mentünk felfelé, plusz lefelé. Jin leparkolt a hotel parkolójában és mindnyájan kiszálltunk. Jimin erőteljesen megindult az épület felé, Avira meg futottam utána. Bátyám berontott az ajtón és megindult David felé. A többiekkel csak néztük mi történik. A fiúk segíteni akartak neki, de látták, hogy most jobb nem oda menni. Sosem láttam még ilyennek a bátyámat. Odanyomta Davidet a falnak nyakánál fogva és ordítozott vele. Még az arcába is öklözött. Mikor elengedte a srácot, ő a földre rogyott, és elkezdett köhögni levegőhiány miatt. Jimin felvitte barátnőmet a szobájukba, mi meg lent maradtunk. Mindenki éhes volt már ezért lent ültünk az asztaloknál várva a vacsit. Davidet elvitték egy orvoshoz és egy nénike jött helyette a pult mögé segítkezni. Egy idő múlva Aviraék is lejöttek enni.

*Este a hotelszobában*

Épp indultam fürdeni. Kikészítettem a törülközőmet és vittem magammal a tusfürdőmet is. Márcsak a pizsamám kellene.

-Rapmon nem láttad a pizsim? - kérdeztem barátom hátha tudja.

-Nem tudom. Hoztad egyáltalán? - ekkor megláttam a háta mögül kilógni a pizsamám egy kis csücskét.

-Naaam. Miért relytetted el a pizsamám?

-Mert kényelmesebb lenne nélküle aludni. - harapodt rá alsó ajkára.

-De akkor rajtad sem lehet semmi. - mosolyodtam el perverzen.

-Ez az eddigi legjobb ötleted Cica. - rámkacsintott majd elmentem zuhanyozni. Levetettem magamról a ruháimat, majd beálltam a zuhanyzó alá. Megengedtem a vizet és élveztem ahogy a vízcseppek végigfolynak testemen. Mikor már kellő képpen vizes voltam bekentem magamat a dinnyés illattal ellátott tusfürdőmmel. Miután ezzel is végeztem, leöblítettem magamról a maradék habot, de benyitott Nam. Persze a zuhanyzófülke falainak is átlátszónak kell lennie... Két kezemet autómatikusan melleim elé rajtam eltakarva azokat.

-Nagyon sexy vagy Cica. - állt meg pasim az ajtóban a falnak dőlve és élvezte a látványt.

-Erről nem volt szó, hogy bejössz. - tettettem a durcásat.

-Ha bejössz úgyis megláttalak volna ne aggódj. - alsó ajkát megnyalva nézett tovább én meg csak álltam a zuhanyzóban. - Nem jössz ki?

-Nem.

Amint ezt kimondtam felcsillant a szeme. Valamiben mesterkedik. Kiment a fürdőből, én meg egy ideig még ott álltam egy helyben. Egy fél perc múlva visszajött, viszont nem volt rajta ruha. Bemászott mellém a zuhanyzóba és elkezdett zuhanyozni.

-Te mondtad, hogy nem jössz ki...- súgta a fülembe amitől libabőrös lettem.

Teljesen meg voltam szeppenve, de ugyanakkor kívántam. Miután ő is lezuhanyzott nekinyomta felhevült testemet a hideg csempével borított falhoz és elkezdte falni ajkaim, én pedig az övéit. Kezével belemarkolt az egyik mellembe, minek következtében belenyögtem a csókba ő pedig elmosolyodott. Másik kezét oldalamon levezette fenekemig, majd abba is belemarkolt, én pedig csak nyögdécseltem a külső hatások eredményeként. Már meg is száradtunk annyi időt eltöltöttünk a fürdőben. Levegőhiány miatt muszáj volt elválnunk egymástól majd bementünk a szobába. Lefeküdt Nam az ágyra én meg nem voltam hozzászokva ehhez így nem igazán mertem ránézni hímvesszőjére amit észre is vett.

-Nyugodtan ránézhetsz, nem harap.

Odahúzott maga mellé az ágyra, egyik kezemet megfogta és lassan rávezette méretes farkára. Nagyon új volt ez nekem, de nagyon vártam. Kellemes lehetett Namjoon számára ez az egész a légzéséből ítélve. Elkezdtem rajta mozgatni a kezemet ami következtében mély morgások hagyták el Szerelmem száját. Nagyon sexy és izgató hang volt ez számomra. Gyorsítottam a kézmozdulataimon, s egyre jobban élvezte a dolgot. Közeledhetett a csúcshoz morgásaiból ítélve... de abbahagytam.

-Na megállj. Most én jövök.

Letepert és most ő volt felül. Neki esett a nyakamnak, majd elkezdte egy-egy helyen erősebben szívni. Ennek következtében lila foltok keletkeztek rajta, én pedig tovább nyögtem.

-Ezaz. Nyögj Baby. - bátorított.

Haladt egyre lejjebb, s a melleimet célozta meg. Az egyiket a kezével masszírozta a másikat a nyelvével kényzetette. Annyira jól csinálja. Nagyon érveztem. Autómatikusan beletúrtam barna hajába. Haladt tovább, egyre lejjebb és lejjebb. A hasamon végighúzta a nyelvét, de amilyen érzékien csinálta, imádtam. Majd elért ahhoz a bizonyos részhez.

-Tedd szét a lábad Apucinak Baby. - annyira sexy hangon mondta, hogy egész testem belebizsergett.

Megtettem neki mire ő visszatért a számhoz és csókolgatott. Két ujjával lassan belémhatolt hogy ne fájjon, majd elkezdte mozgatni bennem. Közben egyre szenvedélyesebben csókolt mint még soha. Szabad kezét ráhelyezte a mellemre és ismét masszírozta. A hüvelyk ujjával lassan dörzsölte a csiklómat mire egy nagyobbat felnyögtem, Rapmon pedig emiatt morgott egyet. Egyre jobban élveztem ezt az egészet. Már majdnem elértem a csúcsot, mire kihúzta az ujjait.

-Ezt most miért?

-Te is ezt csináltad Szivi. - mosolygott kajánul. - Na most kezdődik az igazi élvezet.

Felhúzott magára egy gumit, fölém tápászkodott, majd belémhatolt. Lassan kezdte, hogy megszokjam méretét majd mikor már éreztem hogy gyorsíthatna löktem rajta egyet. Azonnal vette a lapot. Egyre gyorsabban mozgatta csípőjét, mire az egész szoba a mi lihegésünktől, nyögésünktől és Nam morgásától zengett. Mikor már majdnem felértünk a csúcsra mégjobban belehúzott és elélveztem. Még löködt rajtam párat, majd ő is. Lefeküdtünk egymás mellé és csak lihegtünk.

-Mihlyen vholt Baby?

-Szugper vholt. Soshem képzheltem vholna jobbnhak az elshőt. Szheretlek. - lihegtem.

-Éhn is téghed Szhivem.

-És ighazad vholt. Thényleg jobb pizsama nélkül...

Barátság, vagy több?  [SZÜNETELTETVE]Where stories live. Discover now