4. rész- J-hope szülinapja

358 13 3
                                    

Reggel ahogy felkeltem Avira még aludt. Halkan lelopakodtam a konyhába és meglepő módon Jimin már itthon volt.

Milyen volt az estétek? - kérdeztem Jimint.

Semmi extra nem volt. Nagyon aranyos képet küldél Aviráról.

Örülök hogy tetszik. - mosolyogtam sunyin. Ezután Jimin felment az emeletre.

Leültem a kanapéra. Megvártam amíg lejön Jimin vagy Avira. Egy idő után Avira már jött is egy kicsit még álmosan.

Lorelin. Jiminnel azt az ötletet találtuk ki, hogy ma este elmehetnénk bulizni J-hope szülinapja alkalmából.

Ez jó ötlet szerintem. Mehetünk. - egyezetem bele ötletükbe.

Ezután Avira elment telefonálni.

Miután Jimin is lejött reggelit szeretett volna csinálni.

Mit szeretnétek enni reggelire? - kérdezte kedvesen mihez lenne kedvünk.

Mi lenne ha melegszendvicset készítenénk? - ajánlotta Avira és Jiminnel beleegyeztünk ötletébe. Elkezdték csinálni a szendvicseket nélkülem, mert fogalmazzunk úgy a főzés nem az én világom. Hamar készen lett mind a 3 majd leültünk enni. Nagyon lendületesen mozodtak a konyhában jó volt rájuk nézni.

Ízlik? - kérdezte tőlünk Jimin.

Isteni finom. - zengtük egyszerre Avirával.

Ezután áthívtuk a többieket és mindenki elvégezte a feladatát. Jungkook és V mentek boltba üdítőket és rágcsát venni. Jin sütötte a tortát. Suga, Jimin és Avira díszítették a házunkat. Én és Rapmon sepregettünk fel. Miután készen lett mindenki a feladatával, Suga felhívta J-hope-t, hogy jöjjön át hozzánk.

Mikor megérkezett az ünnepelt csengetett, V beengedte és mindenki hangosan elkezdte kiabálni, hogy boldog szülinapot Hobi!

Srácok... Köszönöm szépen. - könnybe lábadt a szeme. Nagyon örült a feköszöntésnek. Jin odavitte a tortát amit csinált ami mellesleg gyümölcsös csokis ízű volt, ezután elfújta a gyertyákat. El sem hiszem. Milyen sok szép élményeket éltünk át és fogunk is még sokat.

Hobi ma el akarunk vinni egy buliba. - mondta el ötletünket Tae a szülinaposnak.

Oké, mehetünk. De most együk meg a tortát. - jelentette ki J-hope. A többiek csak bólogattak.

Leültem Jin és Rap monster közé az asztalhoz. Elkezdte enni mindenki a saját tortaszeletét. Azt vettem észre, hogy elkezdték dobálni a tortát Jin meg úgy néz ki, mintha kiscicát gyilkolnának. Sajnálta a tortáját amin én csak nevetni tudtam. V úgy röhögött mint a nem tudom mi. Jungkook és Avira tortás arccal egymásra nézett és egyszerre egy kis darab tortát hajítottak Tae arcába mind a ketten. Jin meg csak odafagyott és nézte ahogy a finom tortáját szétszedik. Jimin is hamar becsatlakozott a játékba és arcon találta Sugát. Egy pillanatra mindenki megállt és vártuk a reakcióját. Megfogott egy kis tortát és jól erősen elhajította,  ami véletlenül Jiminé helyett Rap monster arcába végezte. Rapmon rám kacsintott, Suga felé nézett, de hirtelen Jimin arcába nyomta az egészet.

Azt hittem Sugát találod el. - nevetettem. Mindenki elkezdett nevetni kivéve Jin. Jin meggyászolta a tortáját. Ezután Jimin megkóstolta a tortát Avira arcáról. A mindenki csak úgy nézett

Ti jártok? - kérdezte Tae Jimintől.

Ez nem az én döntésem. - majd Avirára nézett aki bólogatott egy kicsit.

Mióta? - kérdezte Jungkook.

Valentin nap óta. Ugye? - kérdezte Jimin.

Igen. - válaszolt barátnője. - A suli kapujában várt kék rózsával a kezében. Tökéletes volt.

Na jó én is modok valamit. - szólalt meg Mon majd rámnézett. Bólintottam egyet jelzés képpen, hogy elmondhatja amit szeretne. - Mi is együtt vagyunk Lorelinnel.

Mik derülnek ki a szülinapomon. - vigyorgott J-hope. Tetszett neki a helyzet.

Ezután mindenki odaadta neki az ajándékát. Először én adtam oda a bögrét. Megköszönte. Szerintem tetszett neki. Ezután Avira adott oda egy pulcsit. De amikor kimentünk a ház elé, mindenki előhozta a motorját és Avira hoztam a J-hope-ét. Megint könnyes lett a szeme. Annyira boldog volt.

Tetszik? - kérdezte Jungkook.

Imádom! - nagyon nagyon tetszett neki az ajándék.

Akkor megyünk valami buliba? Az utcában hallottam hogy lesz valahol egy és elmehetnénk. - mondta Jin.

Két kocsival fogunk menni. Az enyémmel és a Jinével. - jelentette ki Rapmon. Mindenki bólintott, hogy oké. Felöltöztünk és az egyik kocsiba beszáltam Rap monsterrel, Jungkookkal és V-vel. Hamar odaértünk. Sorba kiszáltunk az autóból. Bementünk a házba, majd Rapmonal leültünk a pulthoz.

Kérsz valamit? - kérdezte tőlem Mon.

Hmmm... Talán egy kis meggyes koktélt.

Oké hercegnőm. - majd rámkacsintott amitől elpirultam.

Hamar ki is hozták. Jó nagy volt ez a buli. Megláttam Jungkookot, nagyon hülyén táncolt.

Jungkook jól vagy? - kérdeztem aggódva.

Ööhhh jaaaaa. - mondta mint aki teljesen részeg. Valószínű az.

Mennyit ittál tesó? - kerdezte tőle Rap monster.

Dzsak 3 szört.

Szőrt? - kérdeztem vissza.

Nem. Zsört. - oké....

Megpillantottam Hobit aki látszólag még józan volt. - J-hope gyere. - szóltam neki.

Igen?

Haza tudnád vinni Jungkookot?

Persze. Hazaviszem. Gyere Kook. Menjünk haza.

De nyem akajok. - nem tud beszélni sem.

Akkor gyere sétáljunk. - ajánlotta kicsit máshogy a dolgot.

Elindultak hazafelé én meg Rapmonnal kettesben maradtam. Elkezdett dőlni felém, és megcsókolt. Ezúttal hagytam, hogy nyelvével irányítson. Nagyon finom édes ajkai vannak. Imádom. Felvett menyasszony tartásba és kivitt a buliból, majd belerakodt az autójába. Haza gurult, ezután bevitt a szobámba és lefektetett az ágyamra, majd tovább csókolt. Egyik kezét levezette a derekamra a pólóm alá, másikat méglejjebb csúztatta a fenekemig majd belemarkolt. Egy apró nyögés hagyta el a számat, mire Rapmon egy mély morgást hallatott. Tökéletes pillanat volt. Nagyon tetszett. Így aludtunk el egymás karjaiban.

______________________________________

Ha tetszett olvasd el Avira szemszögéből is.
Boldog szülinapot Hobi!!!!!!
Drága napfényünk és örök reménységünk!!  ❤💛💚💙💜

Barátság, vagy több?  [SZÜNETELTETVE]Where stories live. Discover now