Elkezdtünk leszaladni a lepcsőn és ekkor megláttuk, hogy Avira szalad a verekedő Jimin és Suga felé. Mire tehettünk volna bármit is, már Jimin ökle eltalálta a lányt. Hirtelen a földre rogyott. Azonnal hívtam a mentőket és a többiek próbálták felébreszteni, de amikor összeesett az ütéstől beverte a padlóba a fejét nem kicsit. Hamar megérkezett a mentőautó és méghamarabb beért a kórházba. Bevitték Avit egy szobába, mi meg kint vártuk a fejleményeket. Mikor az orvos mondta, hogy be lehet menni hozzá, mindannyian ezt tettük. Ott feküdt a fehér szobában, fehér ágyon, vérző fejjel a legjobb és egyetlen barátnőm. Borzalmas volt így látni szegényt. Jimin közelült hozzá majd pár perc múlva kinyitotta a szemét. Jimint látta meg legelőször és a bátyám megölelte barátnőjét. Avira ekkor vette észre, hogy Rapmonnal és Sugával mi is bent vagyunk, viszont az arca semmi érzelmet nem mutatott felénk. Ekkor bejött az ajtón egy orvos.
Miss. Avira- kezdte el mondandóját a doktor - magának egy kissebb agyrázkódása van.
Elmondaná kérem kik ezek az emberek? - mi???? Nem tudja kik vagyunk? Emlékezet kiesése van?
A barátai. Nem emlékszik? - a srácokkal teljesen lesokkolódtunk.
Avira nem tudod ki vagyok? - könnyezett be Jimin. Ezután nemlegesen megrázta a fejét. De rossz lehet Avirának. Fogalma sincs kik vagyunk. Hogy emlékeztétjük mindenre? Örökre így marad?
Szerintem most jobb ha hazakísérik Miss. Avirát. - szólt az orvos nekünk. - De ne érje túl sok újdonság mert még rosszabb lesz az állapota. - miután elmondta mindezt hazakísértük Avit.
Autóval mentünk haza és egész úton mutogattuk, hogy erre a helyre emlékszik-e, az nem rémlik-e, de sajnos csak nagyon kevésre emlékezett.
Mikor megérkeztünk bementünk Aviráék házába. Avira megindult a konyha felé ahol az anyukája volt. Mikor elindult egyedül összerogytak a lábai ezért segitettünk neki felállni.
Őt megismered? - kérdeztem tőle.
Igen. Ő az anyukám. - közben anyukája feléfordult lesokkolt állapotban.
Mi történt Avira? - kezdett pánikolni.
Nem tudom. - mondta a lánya neki halkan.
Majd én elmagyarázom. - jelentette ki Rapmon. Imádom, hogy ilyen magabiztos. Amíg magyarázott, a többiekkel leültünk a kanapéra.
Nem tudod, hogy kik vagyunk? - kérdeztem Avirát.
Nem emlékszem. - válaszolt szomorúan.
Talán az emlékek eszedbe juttatják kik vagyunk. - ajánlotta Jimin.
Jó ötlet. - helyeseltem. Hátha rémlik neki valami.
Régen, sírt egy kislány a játszótéren. - kezdett bele mondandójába bátyám. - A hinta mellett ült, ami magától mozgott, tehát valószínűleg leesett róla. Odament hozzá egy kisfiú, majd megölelte, hogy abbahagyja a sírást. Az a két kisgyerek, te és én voltunk.
Ez cuki történet. -tényleg cuki - Te és én voltunk? Emlékszem valami ilyesmire, de olyan mintha az nem velem történt volna, hanem egy külső szemlélő lennék. Emlékszem, egy fekete hajú mosolygós kissrácra. Az te lennél? De nem is fekete a hajad. Hanem barna. - mosolygott Avira Jiminre. Legalább már mosolyog, ez haladás.
Befestettem. A nevemre emlékszel?
... Nem... Elmondanád? Meg ti is. - mutatott ránk.
Ő itt Lorelin és Suga. A pultnál anyukáddal Rap monster. Én Jimin vagyok... - mutatott be minket Jimin.
Valami? Nem jut eszedbe? - kérdeztem tőle.
A Suga név nagyon ismerős. - erre felkapta a fejét az említett.
Rám emlékszel? - kérdezte Avirától Yoongi.
Csak a nevedre. - erre Jimin arca szomorú lett.
--------------------*Jimin szemszöge*--------------------
Miért kellett eltalálnom. Miért kellett bántanom. Ez mind az én hibám. És még csak nem is emlékszik rám. Miért pont Sugára emlékszik? Rám miért nem? Kavarognak bennem az érzések. Még csak most lett a barátnőm, nem hagyom elmenni, soha nem eresztem el.
------------------*Lorelin szemszöge*---------------------
Mesélhetnél még magadról Suga hátha eszébe jut Avirának ki vagy te és ezáltal a többiek is hamarabb eszébe jutnak. - tanácsoltam.
Rendben, menjünk el sétálni. - javasolta Suga. Ezzel elindult Avira a fiú segítségével az ajtó felé. Kimentek az ajtón és itt maradtam Jiminnel a nappaliban.
Mérges vagy? - kérdeztem tesómat.
Inkább szomorú. Nem akarom elveszíteni a barátnőmet és nem is fogom. Nem veheti el tőlem még Suga sem. - ekkor bejöttek az ajtón a többiek.
Mi történt? - kérdezte J-hope.
Avirának emlékezet kiesése van. Nem emlékszik SE RÁM SE RÁD SE SENKIRE. EGYEDÜL AZ ANYUKÁJÁRA ÉS SUGA NEVÉRE. - kiabált Jimin.
Jól van nyugodj meg. - nyugtatta Jin.
Ezután Jimin elment valószínű Avirához. A többiekkel itthon maradtunk. Odamentem Rap monsterhez. Hátulról megközelítettem, majd megöleltem a hátát. Ujjaimat hasánál összekulcsoltam. Nyugodt volt. Kezeimet szétszedte és megfordult, hogy elölről is átölelhessük egymást. Szétváltunk majd felemelte az államat, kicsit fel kellett pipiskednem és megcsókolt. Imádom. Mézédes ajkai felfalták az enyémet. Közben a szabadon lévő keze levándorolt a derekamra a felsőm alá és simogadta az oldalamat. Kicsit hidegek voltak az ujjai, de ebben a pillanatban egy cseppet sem zavart.
_____________________________________
Ez a rész ennyi lenne. Igyekszem a kövivel. 💕
Ha tetszett ott a kis ⭐
Kommentbem várom a további ötleteket 😊
YOU ARE READING
Barátság, vagy több? [SZÜNETELTETVE]
FanfictionEgy 18 éves lány, aki beleszeret a legjobb barátjába. Vajon mi lesz ebből? Barátság marad? Netán szerelem? Vagy akár lehet hogy az is megszűnik közöttük, ami eddig volt... Ha kíváncsi vagy olvasd el én annak csak örülök, ha nem érdekel akkor...