17. rész- A szülinapom(18+)

348 10 1
                                    

*egy hónappal később
(október 10)*

Ez a nap is ugyan úgy kezdődött mint bármelyik másik. Annyi különbséggel, hogy Jimin héliumos lufikkal és palacsintával várt a konyhában.

-Boldog szülinapot! - köszöntött fel.

-Jaj nem kellett volna. Köszönöm szépen. - ezután megöleltem bátyámat.

Ezután leültünk az asztalhoz és együtt ettük meg palacsintáinkat.

*Suli után, otthon*

Rendettettünk Jiminnel, majd vártuk a többieket, hogy megérkezzenek.

~

Már mindenki megérkezett, kivéve barátnőm és Rapmon. Ekkor épp betoppantak.

-Sziasztok. - köszöntünk nekik, majd Avi azonnal meg is ölelt.

-Boldog szülinapot!!! - köszöntött fel aztán ideadta az ajándékaimat. Jó sok mindent adott. Egy sportcipőt, új serpenyőt és pulcsit kaptam tőle "best friend" felirattal amiből neki is van egy ugyan olyan. Imádja a feliratos doglokat.

-Köszönöm szépen nem kellett volna ennyi minden. - köszöntem meg.

-De bizony megérdemled. - mosolygott majd újra megölelt. Ezután odaszaladt bátyámhoz, ami viccesen nézett ki, ugyan is hátraestek mind a ketten, olyan nagy erővel ugrott Avira. Szokás szerint arca felvehette volna a versenyt egy laradicsommal, mi pedig csak nevettünk a muris események láttán. Ekkor szembe találtam magamat Namjoonnal. Érzem, hogy parfümöt használt aminek valami rohadt jó illata van. A haja is be volt lőve, nyilván ezért voltak ők az utolsók akik ideértek.

-Boldog születésnapot! - mondta nekem, s odaadta ő is az ajándékát, ami egy fekete színű, Bluetooth-os, vezeték nélküli fülhallgató volt.

-Wow köszönöm szépen! - pipiskedtem fel, hogy meg tudjam csókolni. -Most, hogy itt van mindenki, üljünk le az asztalhoz és hozzáfoghatunk a torta elfogyasztásához! - javasoltam.

Ezután mindenki így is tett. Leültünk a szokásos módon barátnőm pedig az általa készített gyönyörű fekete tortát az asztal közepére helyezte. Próbáltam felvágni a tortát, de Jimin besegített, ugyanis nem igazán ment. Mindenki kapott egy jó nagy szeletet, s elkezdtük enni.

-Nagyon szép ez a torta. - jegyeztem meg.

-Örülök, hogy tetszik. Próbáltam az ízlésedhez készíteni. - válaszolt Avi.

-Eltaláltad.

-Köszi. - szerintem ízlett mindenkinek, hiszen nem maradt belőle.

Ezután beindítottam egy horror filmet, mert a többiek azt mondták, hogy szülinapom alkalmából én választom ki mit is nézzünk.
Mindenki elfoglalta a helyét és a rágcsák is kéznél voltak, majd elindult a film. Az egész egy utcán kezdődött. Egy kislány sétált egyedül este a sötét utcán, majd egy zombi jött és beleharapott a fejébe, minek következtében a kislány vérezve sikítozott.

~

Nemsokára vége lett a filmnek, majd felkapcsoltuk a szobában a villanyokat, mivel időközben besötétedett odakint. Nekem tetszett, hogy társaságban nézhettem horror filmet. Avira kicsit megviselten néz ki és Hobit elnézve neki sem tetszett annyira, finoman fogalmazva.

-Én ezek után nem merek hazamenni. - jelentette ki barátnőm mire elkuncogtuk magunkat.

-Nyugi Törpe velem jössz haza nem lesz semmi. - próbálta bátorítani Namjoon.

-Nem... nem megyek haza. - ellenkezedt. Komolyan mondja.

-Jó akkor aludj itt. - tanácsolta Jimin, majd néhány embernek pervenz kifejezés jelent meg az arcán.

-Okés. - majd se szó se beszéd csak úgy felment Jimin szobájába.

-Ha nem bánjátok én most.. - kezdte el mondandóját Jimin.

-Menj nyugodtan. - mondtam neki.

-Lassan nekünk is haza kellene mennünk. Holnap suli. - anyáskodott Jin. De igaza is van.

-Rendben, ahogy gondoljátok.

Mindenki elkezdett készülődni, majd hazamentek. Kivéve RM. Felültetett az asztalra, majd ajkaimat vette kezelésbe. Ha a főzéshez nem is, ehhez óriási érzéke van. Kezeit levezette derekamra, s felfelé kezdte húzni felsőm alját. Eltávolította rólam az anyagot, ezután melltartón keresztül masszírozta melleimet.

-De várj Rapmon. Mivan ha Jimin lejön? Vagy ha Avira? - kérdezgettem.

-Amígy Avira Jiminnel van, egyik se fog lejönni 100%.

-Hát, akkor jó. - utána felkapott az ölébe és elvitt a kanapéra, ahol letett, majd folytatta amit abba hagyott. Kikapcsolta hátul a melltartómat, s lehúzta rólam azt is. Én ekkor levettem az ő pólóját és sóvárogtam tovább az édes csókjaiért, amit rövidesen meg is kaptam. Közben kigomboltam nadrágját, majd levette magáról. Az enyémmel is így járt el. Fehérneműmet szintén eltüntetve kezdte meg a nyelvével való kényesztetésemet. Két ujját belémhelyezve még nagyobb élvezetben részesétett. Nyögéseim elárasztották a nappalit.

-Mosth teh jössz. -jelentettem ki és lehúztam fekete boxerét. Először kezemmel, majd nyelvemmel próbáltam kielégíteni vágyait. Morgásai és nyögései jelezték, hogy jól csinálom. Már mikor majdnem elélvezett, hímvesszőjét testemre irányította, s oda engedte ki a fehéres folyadékot. Elővett a földön heverő nadrágjának a farzsebéből egy gumit, amit kibontott majd fel is helyezett. Nem volt más hátra, csak hogy belém hatoljon. Ez meg is történt. Érzéssel mozgatta derekát, amit szokás szerint egyre jobban gyorsított. Eltalálta azt bizonyos területet.

-Gyorshabban Nam. - szóltam neki.

Gyorsított is. Nyögéseink egyre felszabadultabbak lettek. Már közel voltunk a csúcshoz, mikor én is elkezdtem mozgatni a derekamat, így még jobban esett, s ebben a pillanatban elélveztünk.

-Boldogh szühlinaphot Babhy. Szeretlek.

-Nehm is tudhod milyen boldhog.

~~~

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 20, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Barátság, vagy több?  [SZÜNETELTETVE]Where stories live. Discover now