Holnap lesz Namjoon szülinapja. Már az ajándéka megvan így arra sincs gondom most egy évig. Egyébként matek óra van ami nagyon unalmas. Egyetlen örömőm benne, hogy RM itt van mellettem.
~
Kicsengetett és elmentünk Nammal hozzánk. Felmentünk a szobámba és leült az ágyamra, s beleültetett az ölébe.
-------*RM szemszöge*--------
Ahogy beleült Lorelin az ölembe, elkezdte formás fenekével ingerelni a farkamat. Ha folytatja nem fogok bírni magammal. Elkezdett helyezkedni rajtam ami miatt mégjobban kívánom. Meggyszinű ajkai cserepesek voltak. Csak arra vártak, hogy benedvesíthessem. Ha nem csinálok valamit a farkam át fogja szakítani az alsónadrágomat. Ez nem megy tovább.
-Mehet Jagi? - tepertem le saját ágyára.
-Mehet Daddy. - vette a lapot. Megfogtam felsőjének alsó részét és lehúztam róla az anyagot. A nadrágjával is így jártam el. Melltartójával egyenlőre nem foglalkoztam. Közelettem nyaka felé amit behintettem apró puszikkal. Néhány helyen erősebben megszívtam, minek következtében apró sóhajok és nyögések hagyták el szerelmem ajkait. Ahogy lejjebb haladtam, megszabadítottam a lányt melltartójától, s gömbölyded melleit is szívogatni kezdtem, minek következtében hol lila, hol piros foltok jelentek meg rajta. Ezután magamat is megszabadítottam a felesleges ruhadaraboktól és visszatértem barátnőm kényeztetéséhez.
-------*Lorelin szemszöge*------
Rapmon lehúzta rólam fekete, csipkés bugyimat, majd egy új érzés fogadott. Bemutatta nedves nőiességemen nyelvtechnikáját, és meg kell hagyni, nagyon élveztem. De nem bírtam tovább várni, hogy magáévá tegyen, így lehúztam alsónadrágját. Ez tetszett neki. Elővett egy óvszert, felhúzta és már készen is állt. Elhelyezkedett fölöttem, majd lassan belém hatolt tövig. Lassú mozdulatokkal kezdett, vigyázott rám. Mikor kezdtem megszokni méretét jeleztem, hogy gyorsíthat mozgásán. Így is tett. Éreztem, hogy közel a csúcs. Nyögéseink és sóhajaink egyszerre zengtek, egymást mégjobban felizgatva. Nem is tellet sok időbe, egyszerre élveztünk el. Kihúzta belőlem férfiasságát, majd egymás mellé feküdtünk az ágyamon lihegve, miután az óvszert kidobta a szobámban lévő kukába. Odabújtam barátomhoz aki lihegve viszonozta az ölelést.
-Istehnnőh vhagy. - jegyezte meg.
-Imádhlak. - válaszoltam.
Így aludtunk el kimerülten.
~
-Kérlek, ne tedd. - kérleltem, miközben könnyfátyolos szemeimmel nem láttam szinte semmit.
-Nem te fogod eldönteni Édes. - mondta érdes rekettes hangon Jungkook.
Ekkor felébredtem.
-Lotelin. Loreliin. Mi történt? - ébresztegetett Nam.
-Jungkook.. és én - nyöszörögtem félelmemben.
-Cssssh nyugi. - ölelt meg nyugatásképp és adott egy puszit az arcomra. Lassan megnyugodtam és megnéztem hány óra miután kimásztam az ágyból. 6 órát mutat. Ami azt jelenti kezdhetek készülődni a suliba.
-----*délután, suli után*-----
Elmentünk motorozni Namjoonnal. Imádok mögötte motorozni. Ma van a szülinapja így elmegyünk majd hozzájuk ahogy szoktunk szülinapoknál hiszen Aviráék megcsinálják a tortát. A szél csak fújta a hajamat. Imádtam ezt a pillanatot, mert ölelhettem azt akit a legjobban szeretek a világon. Csak néztem a suhanó tájat ahogy elhaladunk a fák és a házak mellett. Egy idő múlva egy kis úton visszakanyarodtunk Namjoonék háza felé. Ott letette barátom a motorját, elővette a kulcsát és bementünk az ajtón. Köszöntünk a srácoknak és megvártuk míg a többiek is megérkeznek. Nem tellett sok időbe a többiek is ideértek. Mint ahogyan szoktuk, leültünk az étkező asztalhoz. Rm elfújta a gyertyákat, már csak fel kell vágni a tortát. Hát ez Namjoonnak nem ment annyira könnyen mint ahogyan eltervezte. Megpróbálta kiemelni az első szeletet, viszont leejtette a terítőre. Ezután ránézett hugára bocsánatért esedező pillantásokkal.
-Bocsi Avi.
-Semmi baj, megesik... veled kicsit sokszor. - válaszolt barátnőm amin elnevette magát mindenki.
A második szeletet már sikeresen rá tudta tenni a tányérjára, igaz kicsit összenyomódva. Ezután úgy láttuk jónak, ha egyesével mindenki magának vágja a szeleteket. Ez az ötlet sikeresbek bizonyult, míg V is el nem bénázta. Viszont az ő szelete az Avira tányérjába esett. Visszatette a saját tányérjára, s elkezdtünk enni.
-Nem szeretnél cukrász lenni? - kérdezte Avirát J-hope.
-Nem tervezem viszont ha szeretnétek nektek bármikor sütök amit csak kívántok.
~
Megettük a tortát és mindenki sorban odaadta Rapmonnak az ajándékait. Tőlem tűzálló serpenyőt kapott hihi. Örült az ajándékoknak. Estig maradtunk náluk, néhányan beszélgettünk valaki pedig xboxozott. Hamar eltelt, de haza kellett mennünk. Bátyám hazavitt a motorján majd felmentem a szobámba megetetni nyuszimat. Oh god már este 10 van. Elmentem gyorsan fürdeni és lefeküdtem aludni.
ESTÁS LEYENDO
Barátság, vagy több? [SZÜNETELTETVE]
FanficEgy 18 éves lány, aki beleszeret a legjobb barátjába. Vajon mi lesz ebből? Barátság marad? Netán szerelem? Vagy akár lehet hogy az is megszűnik közöttük, ami eddig volt... Ha kíváncsi vagy olvasd el én annak csak örülök, ha nem érdekel akkor...