15. rész- A meglepetés

167 8 0
                                    

-Uhh. - mikor felébredtem erős fájdalmat éreztem a derekamban.

-Mi az Kicsim? - már fent van Nam is.

-Fáj a derekam. - erre elkezdett perverzen mosolyogni.

-Tetszett a tegnap este?

-Igen.

-Mennyire?

-Nagyon. - ezután kezdeményeztem egy csókot amibe hevesen be is csatlakozott.

----------* Nam szemszöge *-------------

Csókoltam édes ajkait, miközben a tegnap történteken járt a fejem. Vártam már azt a percet, és különleges számomra, hogy én vehettem el a szüzességét. Én voltam neki az első. Akárhányszor erre gondolok csak az jár a fejemben, hogy akarok még, akarom őt és senki mást.

--------* Lorelin szemszöge * -------

Elkészültünk, összepakoltunk, majd indultunk le reggelizni. Még csak J-hope, és Suga volt lent azonban bátyámék is pár perc múlva lejöttek.

-Jól aludt mindenki? - kérdezett minket Rapmonster.

-Igen.. igen. - hangzottak a válaszok.

-Ma mi lesz Jungkookkal? Milyen programot terveztetek? - kérdezte Avira.

-Ezt pont te kérdezed? Azt hittem te fogod kitalálni. - mondta Nam.

-Igen. Ha te nem találod ki ezt az utat akkor most nem lennénk itt. - helyeseltem.

-Akkor mi lenne ha strandra mennénk ha hazaértünk. Mindenki hozott magával fürdő ruhát vagy nadrágot nem? - de birom, hogy már ki is talált valamit.

-Szerintem ja mert nem tudtuk itt milyen program lesz. - válaszolt Suga.

-Ez jó ötlet Baby. - tetszett az ötlet Jiminnek, ezután megcsókolta barátnőmet.

-Akkor ki nincs benne? - kérdeztem többieket. Mindenki csendben volt így következtetésképp senkinek nincs ellenére.

-Okés akkor ez lesz ha hazaértünk addig tegyünk úgy mintha egy átlagos nap lenne. - javasolta Jimin. Erre már jöttek le a többiek is, pont jókor.

-Jó reggelt. - köszöntek nekünk

-Jó reggelt... sziasztok. - köszöntünk vissza.

-Mikor hozzák már a reggelit? - kérdezte Jin.

-Még most értünk ide. Nyugi Hyung. - válaszolta Jungkook.

-Valami szellemet hallottam az éjjel. - jelentette ki Taehyung.

-Én is hallottam valamit, de az bem szellem volt és selytelmem sincs, hogy melyik szoba felől jött. - helyeselt J-hope. Vajon minket hallottak?? 😨
Rögtön utána hozták is a reggelit.

---*reggeli után összepakolva a kocsiban*---

Jin leparkolt az otthoni strandnál.

-Kiszállás és mindenki hozza a cuccát is! - utasított mindenkit aminek megfelően engedelmeskedtünk is. Bementünk a fürdőző hely területére miután Namjoon megvette a jegyeket és leültünk egy asztal mellé.

-Miért jöttünk ide Hyungok? Lorelin? Avira? - tudakolta Jungkook gyermeki kíváncsisággal az arcán.

-3...2...1...
🎶Boldog szülinapot
Boldog szülinapot
Boldog szülinapot Jungkook-shi
Boldog szülinapot 🎶

Ezalatt megérkezett a Jungkook fekete erdő ízesítésű tortája is amit a strandra rendelt Jin reggeli után mikor beavattuk őt és V-t az ötletbe.

Ezalatt megérkezett a Jungkook fekete erdő ízesítésű tortája is amit a strandra rendelt Jin reggeli után mikor beavattuk őt és V-t az ötletbe

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Nagyon boldog volt a fiú. Be is könnyezett, nagyon aranyos volt. A torta pedig gyönyörű.

-Örülsz? - kérdezte Jimin.

-Igen. Köszönöm szépen. - köszönte meg az ünnepelt.

Már letörölte a könnyeit és elfújta a gyertyákat mire mindenki elkeztett tapsolni meg ujjongatni. Ekkor belemarkolt a saját tortájába és Tae arcába nyomott egy kicsit, mire elkezdtünk nevetni valamint utánozni cselekedetét. Kezembe vettem egy kis tortát és Avira arcába nyomtam. Jimin egy pillanatig sem tétlenkedett, hiszen leette a lány arcáról az édességet. V is beszállt, aki J-hope arcára kent egy kis krémet az édességből. Hobi nem hagyta annyiban, de nem Tae-t találta el hanem Jint. Eközben Rapmonster megkóstolta a tortát és megkínált engem is, de nem a kezéből. Szájából adott egy kis darabot az édességből. Elsőnek meglepődtem ettől a cselekedétől, de nem elleneztem. Miután a tortának hivatalosan is vége lett, átöltöztünk fürdőruhába majd már mentünk is be egy medencébe. Avira a Jimin nyakába én pedig Nam nyakába ültem fel és próbáltuk egymást barátnőmmel a vízbe borítani mígnem Avi esett bele. Ezután még egy darabig folytattuk a játékot, még labdáztunk is meg fogócskáztunk, de az biztos, hogy nagyon jól éreztük magunkat. Szerintem mindenki nagyon elfáradt, legalábbis hazafelé mindenki elég csöndben volt barátnőm pedig el is aludt. Miután Jin hazavitte Jungkookot, Sugát, V-t és J-hopet, velünk is így tett. Jimin kimászott barátnője alól, elköszöntünk Jintől majd indultunk be a házunkba.

-Mit szeretnél vacsira? - kérdezte bátyám.

-Namjoont. - motyogtam alig érthetően.

-Micsoda?

-Melegszendvicset! - huh.

-Oké hozd már a hűtőből a vajat és a sajtot. - kért meg Jimin majd eleget tettem kérésének.
Hamar készen is lettünk, viszont méghamarabb meg is ettük.

-Ez finom volt. Köszi. - köszöntem meg a vacsorát.

-Szívesen. Ömm ti mit csináltatok Nammal tegnap este?

-Mit csináltunk volna? - egy jót ba*ztunk

-Hát nem tudom. Hallottam én is hangokat ugyanúgy mint V vagy akár Hobi.

-Zuhanyoztunk és lefeküdtünk aludni. - meg b*sztunk

-Hát jó. Én megyek aludni szerintem te is tedd ezt.

-Jó ötlet. Jó éjt.

-Jó éjt. - azzal elindultam lezuhanyozni.

Felvettem a pizsamámat ami jól jött, hiszen estére eléggé lehült a levegő. Bebújtam az ágyamba és csak az járt a fejemben ami tegnap este történt.

Barátság, vagy több?  [SZÜNETELTETVE]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن