3. rész- Kupidó ajándéka (Valentinnapi különkiadás)

425 16 2
                                    

Reggel van. Lassan kinyitom a szememet és hallom hogy csörög a telefonom. Felveszem.

Szia Minri jó reggelt. - szólt a telefonba Avira. És én ekkor megint elaludtam hiszen még álmos vagyok. - Minri? Minriiiiii!!!!!!!

Jaj bocsi most keltem fel. - felébresztett. Aludhattam volna még 5 teljes percet. (😂)

Mit szólnál hozzá, ha ma csajos estét tartanánk a srácok nélkül? - erre azonnal felcsillant a szemem. Régen nem tartottunk ilyen estét.

Jajj de jó ötlet! A szüleim nincsenek itthon így lehetnénk itt. De itt van Jimin is. - végül is csajos estét akarunk.

Oké akkor ő meg eljöhetne Rap monsterhez. Ha én elmegyek hozzátok akkor Rapmon itt marad anyával, biztosan örülne ha Jimin is itt lenne. Anya pedig kedveli Jimint.

Ez jó ötlet. Mi csajos estét tartunk ők meg pasis estét. - igen ez így jó is lesz.

Akkor este nálatok. Mondjuk még suliba is kell menni ajj. Elfelejtettem. - emlékeztetett az iskolára.

De ma csak 4 óránk lesz. Ebből egy tesi, egy rajz, ének, és technika. A szerda a legjobb. - próbáltam nyugtatni ne legyen ideges. - Na szia megyek reggelizni.

Oké én is. Szia. - ezután letettem a telefont.

Sétáltam a szerényem felé. Kivettem egy kényelmesebb farmert és egy fekete felsőt. Miután felöltöztem indultam le a lépcsőn jó lassan. Fáradt vagyok. A konyha pulton megláttam két finom reggelit. Palacsintaaaaaaaaaa. Az egyiket elvettem és leültem az étkezőben. Amikor már a felét megettem jött Jimin és leült mellém reggelizni.

Nagyon finom. - dicsértem reggelijét. Jimin nagyon jól tud ételeket elkészíteni.

Örülök hogy ízlik. - elégedetten fejezte be az evést majd elmosta a tányérokat. Felszaladtam a szobámba és elpakoltam a táskámat a mai óráimnak megegyezően.

Elindultam a suliba Jimin nélkül. Azt mondta el kell még intéznie valamit. Fel vettem a kabátomat, elővettem a telómat, beraktam a fülesemet és elindítottam egy pörgős számot.

Mire odaértem a sulihoz Jimin is ott volt. Odamentem hozzá. Éppen meg akartam kérdezni, hogy mit csinált suli előtt, de idejött hozzánk Avira és Rap monster.

Eszembe jutott, hogy ma csajos este lesz. Már várom. Ekkor ránéztem Rapmonra és egy kicsit elpirultam, de szerencsére senki sem vette észre. Köszöntünk egymásnak majd közöltem velük ma esti tervünket Avirával.

Csajos és pasis este lenne. Mit szóltok? - kérdeztem  a srácokat. A fiúk elkezdtek bólogatni,  miszerint nincs ellenükre az ötlet.

Ezután a kis beszélgetés után el kellett menni órára. Az utána következő órák hamar elteltek.

Indultam volna hazafelé de megpillantottam Rap monstert aki közeledett felém. Mikor ideért a kezembe adta ami nála volt. Oreós csokit. Majd csak ennyit mondott...

Boldog Valentin napot!  - erre a mondatára olyan lett az arcom mint egy paradicsom. Teljesen elpirultam. Ezután közelebb jött és körbeölelt.

Szeretlek Minri. - jelentette ki majd felemelte az államnál fogva az arcomat, egyre közeledett az arcával az enyémhez. Én csak becsuktam a szememet ő pedig határozottam, de mégis puhán és finoman megcsókolt. Nagyon tetszett, sőt imádtam ahogy ajkaink összeérnek. Lassan mozgatta száját, isteni volt. Éreztem a pillangókat a gyomromban. Elkezdte szétnyitni ajkait, de én hátra húzódtam. Nem akartam ilyen hirtelen mindent így az arcomba kapni. Ő csak megértően rámnézett és elmosolyodott.

Szereltek. - mondtam neki én is. Szorosan átöleltük egymást. Nem tudom mennyi idő telhetett el amíg így álltunk egymás karjaiban, de nagyon jó érzés volt. Elengedtük egymást és elindultunk mindketten haza. Köszönés képpen még adtunk egy csókot egymásnak.

Már otthon volt Jimin mikor hazaértem. Boldognak tünt, de ezzel nem is foglalkoztam többet, lent a nappaliban ledőltem egy fotelbe és elgondolkoztam a történteken. Nagyon szeretem Rap monstert. Most pedig megbizonyosodtam arról, hogy ő is engem. Nagyon boldog érzések kavarognak bennem.

Minri én megyek Rapmonhoz majd jön Avira. Szia jó legyél.

Oké anya 2.0

Hahaha. - ezután ki ment a házból és becsukta maga után az ajtót.  Ekkor megláttam a telóját az asztalon és elindultam utána, hogy elvigyem neki.

Amikor kinyitottam az ajtót megláttam Jimint Avirával.

Jimin itt maradt a telód. - mikor megszólaltam összerezzentek, lehet megzavartam őket.

Ja köszi. - majd elvette tőlem a telót. - Akkor én megyek is sziasztok. Jó szórakozást.

Köszi. Nektek is. - azzal Aviraval bementünk a házba. Levette a cipőjét és a kabátját aztán felmentünk a szobámba az ágyra.

Te kaptál valakitől ajándékot Valentin napra? - kérdezte Avira. Sosem beszéltünk ilyen témában, de tudtam hogy egyszer eljön ez is amit én nem bántam.

Kaptam. Rap monster vett nekem oreós csokit. - érzem ahogy elpirulok.

A bátyámtól? Wow. Jól álcázza az érzéseit. Nem láttam rajta,  hogy tetszene neki valaki. És mi volt? Te is szereted őt?

Igen. - jelentettem ki kicsit halkan.

Csókolóztatok? - oh megkérdezte ezt is.

Igen. - vallottam be. - Na és te? Kaptál valamit?

Igen kaptam kék rózsát.

Kitől? - faggattam türelmetlenül.

Jimintől. - most ő pirult el. Értem már miért lepődtek meg amikor kinyitottam az ajtót Jimin telója miatt, és reggel nyilván virágot ment venni. - Ez de cuki egymás tesójától kaptunk ajcsit.

Aha. - mosolyogtunk egymásra.

Ezután még hosszasan beszélgettünk, de Avira elaludt. Nagyon jól telt az esténk. Szuperül éreztem magam. Sűrűbben kéne ilyet tartanunk.

Miután elaludt lefotóztam és elküldtem a képet a srácoknak, majd én is lefeküdtem aludni.

________________________________________

Elég hosszúra sikerült ez a különkiadás. Remélem tetszik 😊

Ha igen olvasd el a másik könyvemet Avira szemszögéből 😉

Boldog Valentin napot!!!

Barátság, vagy több?  [SZÜNETELTETVE]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora