2. Ja sve saznam

316 16 0
                                    

Navečer sam dogovorila da cu otići do brata, Nicka. Spremila sam se te sišla ispred zgrade, a onda....

Stajao je naslonjen ispred auta gledajući prema ulaznim vratima zgrade. Kad me vidio, počeo mi je prilaziti. Kako on zna gdje ja živim?

,,Hej."-zagrlio me, oho.

,,Hej..."-zbunjeno sam ga pozdravila.

,,Žao mi je jer sam otišao onako danas. Zato te sad vodim na večeru."

,,Ne mogu sada."-i dalje zbunjena sam govorila.

,,Zašto?"-pitao je.

,,Trebam ići kod brata."-i tad sam ipak dobila poruku od Nicka, ipak ce ići s društvom van.

,,Ili ipak ne."-nasmiješio mi se i morala sam otići s njim ipak.

Sjeli smo u crni Lamborghini i krenuli. Prvo je bila tišina te ju je on prekinuo.

,,Zašto šutiš? Pričaj nešto."

,,Jel te smijem nešto pitat?"-brzo sam rekla.

,,Naravno."

,,Kako si saznao gdje živim?"-uputila sam pogled prema njemu.

,,Ja sve saznam."-rekao je ne skrečući pogled s ceste.

,,Ali kako?"-i dalje sam ga gledala.

,,Šta želim znati, saznam."-pogledao me na kratko i onda opet vratio pogled na cestu.

Ponovno sam ušutjela. Kako on to sve zna?

,,A gdje radiš?"-prvo nije odgovarao, a onda kasnije ipak rekao.

,,U autosalonu."-brzo je rekao.

,,Stvarno? Tu u Los Angelesu?"-oduševljeno sam pitala.

,,Dobio sam premjestaj, da."-odgovorio je.

,,Zanimljivo. Eto možda ćemo se čak i češće viđati."-nasmiješila sam se.

Tad smo stigli pred restoran. Logično, on je meni otvorio vrata i pomogao mi da izađem iz auta. Uzeo me za ruku, zaključao auto i hodali smo prema vratima restorana, držeći se za ruke.

Ušli smo unutra. Konobar nam je pokazao stol. Stol je bio rezerviran. Molim? On je baš sve isplanirao. Sjeli smo za stol i naručili vino.

,,Ti si sve isplanirao? Kako si uopće znao da ću pristati na ovo?"-puno sam ga ispitivala.

,,Znao sam. Rekao sam ti, ja sve znam."

,,Oh, kako si ti tajanstven..."-odustala sam i gledala jelovnik.

,,Odmah se vraćam."-rekao je i otišao.

Dorian P.O.V.

,,Odmah se vraćam."-rekao sam i otišao na stražnji izlaz.

,,Kasniš."-rekao je.

,,Znam. Imam pametnija posla nego s tobom se nalaziti."-odbrusio sam mu.

,,Vidio sam. Zgodna mala."-provocirao je kao i uvijek.

,,Prijeđi na stvar, Johnathan."-zaderao sam se.

,,Jučer se niste pojavili. Šefa je razljutilo. Nećete se lako izvući. Ja samo prenosim poruku."-rekao je ukratko.

,,Boli nas kurac jer je on ljut. Nismo mi njegovi robovi. Prenesi mu našu poruku."-okrenuo sam se i otišao.

Alison P.O.V.

Nema ga već više od pet minuta. Mislila sam da dečki brzo piške, hm... Oh, Alison, glupa si, šuti. Možda ima problema nekih drugih. Ajme smijem se sama sebi, to je to, službeno sam luda.

,,Oprosti sto čekaš."-stigao je.

,,Ma ne, sve u redu."-nasmijala sam se.

.....

Realno, večera je super prošla. Ali, imam osjećaj kao da je bio napet zbog nečeg... Možda je samo umoran. Tad smo izašli iz restorana. Hodali smo do auta.

,,Vozim te sad kući, dosta izlazaka za danas."-rekao je smijući se te sam se ja smijala s njim.

Zadnje što sam vidjela bio je prizor kako mu stavljaju vreću na glavu, a onda sam se onesvijestila.

Novi nastavak! Vec je gusto i napeto. Nadam se da vam se sviđa. Dojmovi u KOMENTARE! Nastavak uskoro.

Never Be The Same || Croatian - ZAVRSENADonde viven las historias. Descúbrelo ahora