Kasnije je Johnathan otisao na posao, a ja i maleni smo ostali sami. Cak mi se i svidja biti s njime sama, osim kad je bolestan, tad mi stvarno treba pomoc. Inace je Jake kao beba miran i stvarno mislim da cak i razumije sve sto mu kazem, a jos je mali.
Spustila sam ga u krevetic, zaspao je. E sad cu ja malo odmoriti, iako nemam stvarno od cega. Ispekla sam si kokice i gledat cu film. Legla sam na kauc i polako jela i gledala. Kasnije kao da sam zaspala.
....
Probudio me Jakeov smijeh. Pogledam na sat i shvatim da nije moguce da se Johnathan vec vratio, javio bi se da je stigao. Pogledam na mobitel imam li poruka od njega jer uvijek posalje poruku da krece kuci da spremim rucak. Nema ni poruka. Hodala sam polako prema Jakeovoj sobi. Iznutra sam cula tihi glas i djecji smijeh, odnosno Jakeov smijeh.
,,Ma kako si ti sladak, maleni..."-saptao mu je meni dobro poznat glas na sto sam odmah usla u sobu kao da provaljujem.
,,Sta ti radis ovdje?!"-izderala sam se na Christiana koji je u narucju drzao Jakea.
,,Ne vici, uplasit ces ga."-ozbiljno je rekao.
,,Daj mi ga."-krenula sam mu uzeti Jakea, na sto se lagano okrenuo.
,,Ne moze."-rekao je.
,,Christian, odmah."-ljutito sam rekla.
,,Rekao sam ne."-odbijao je poslusati.
,,Sta hoces?"-pitala sam pokusavajuci se smiriti.
,,Pa valjda zasluzujem biti s njim. Ja sam ustvari zasluzan sto ste ti i Johnathan zajedno jer da te ja nisam spasio od Doriana, tko zna sta bi bilo."-ponosno je govorio.
,,Spasio me od Doriana? Ubio si ga! Ubio! Ti to zoves spasavanjem?"-povisila sam ton.
,,Da nije bilo mene, tko bi te spasio, ha?"-unosio mi se u facu.
,,Pa vrlo vjerojatno Johnathan i Michael."-rekla sam istim tonom kao on.
,,Ne zna se koji je od njih dvojice veci papak..."-rekao je kolutajuci ocima.
,,Daj mi Jakea i izlazi van."-razljutila sam se.
,,Ili?"-provocirao je.
,,Odlazi!"-viknula sam i Jake se rasplakao na sto sam ga uspjela uzeti i pocela sam ga smirivati.
,,Ovo je tek pocetak, zapamti..."-krenuo je van, ali se zaustavio i sapnuo mi na uho na sto sam se ljutito okrenula te je vec izasao iz stana.
,,Shh...ljubavi mamina, ne boj se..."-ljubila sam Jakea i lagano ga smirivala.
Kakav pocetak?! Sta prica on? Pocetak cega? Sta hoce on od mene cijelo vrijeme? Od prvog dana kad sam pocela upoznavati Doriana, on se upetljao. I od tada je stalno u mom zivotu i ne odlazi. Ne da mi mira. Koji mu je cilj? Pretvoriti moj zivot u pakao? S kojim pravom? A sad razmisljam hocu li rec Johnathanu ili ne. Ne, necu. Samo ce biti jos gore, sto ako mu ovaj nesto napravi? Ne, necu riskirati. No svejedno ne bojim se ja njega! Ako hoce rat, rat ce i dobiti.
....
Stigao je Johnathan. Pozdravili smo se te se on igrao s Jakeom dok sam ja radila rucak. Pokusavala sam se cijelo vrijeme sabrati te ne biti ocita kako on ne bi nesto posumnjao.
,,Trebas pomoc?"-dosli su mi njih dvojica.
,,Vas dvojica cete postaviti stol."-rekla sam i obojicu poljubila u obraz.
Gledajuci prema njima kako se zabavljaju, uhvatio me strah. Ne, Alison, ne boj se. Ako ih samo takne, s njim je gotovo. Njih mi nece dirati, oni su sve sto ja imam.
,,Mi smo gotovi."-rekao je.
,,Onda lijepo sjednite, sad cu i ja."-dovrsavala sam rucak.
Mozda je to za tebe pocetak, Christian, ali to ce biti tvoj kraj, obecajem ti.
Novi nastavak je ovdje! Nadam se da vam se svidja, a iduci uskoro!!
ESTÁS LEYENDO
Never Be The Same || Croatian - ZAVRSENA
RomanceRomanticna prica prepuna tajni, lazi, napetosti. Sve zapocne jednim obicnim susretom, sa obicnim deckom... Pa, barem je tako Alison mislila tada... Started: 10/02/2018 Add to Library❤