Alison P.O.V.
Stigla sam. Vozila sam cijelu noc, ni sama ne znam kako sam uspjela. Vrijedilo je svakako. Pronasla sam bolnicu u kojoj je Michael. Sad cekam da me puste k njemu.
,,Izvolite."-sestra me vodila k njemu.
Okolo je stvarno bilo svakavih ludjaka. Stvarno poremecenih. Jedan se divio svojim prstima, a ovaj drugi je hodao kao da trazi nekoga i dozivao to ime. Kad smo konacno dosli do Michaelove sobe, usla sam unutra. Sjedio je u fotelji i gledao kroz prozor, kao sasvim normalan covjek.
,,Michael. Imas posjetu."-na njene rijeci se uskoro okrene i pogleda me zacudjeno, a kako i nece kad me ne poznaje. Sestra izadje van.
,,Tko si ti?"-pita me te ustane.
,,Ja sam Alison. Drago mi je."-pruzim mu ruku na sto on takodjer to napravi.
,,Sjedni."-bio je sasvim normalan, nije mu ni smetalo sto je dosao netko kog ne poznaje.
,,Kako si ti dosla do mene?"-pita me cim sjednem.
,,Upoznala sam Doriana i onu drugu dvojicu i tako je sve krenulo..."
,,Oni su ti sve rekli?"
,,Pa da. Ustvari, uvukla sam se nekako u to."-odgovorim.
,,Kako?"
,,Christian je oteo mene i Doriana na prvom izlasku i onda mu je prijetio da ce mene ubiti ako mu ne kaze gdje si ti."-objasnim.
,,Gad odvratni... Jel saznao gdje sam?"
,,Zna da nisi tamo gdje mu je Dorian rekao. Zahvaljujuci meni..."
,,Prisilio te?"-pitao je zabrinuto.
,,Ne, bila sam pijana i sve sam izbrbljala, jako mi je zao zbog toga..."
,,U redu je, ne bi on saznao jos dosta dugo. Ovo je privatna bolnica. Tu sam siguran."-objasnio mi je.
,,A zasto si ti ovdje i dalje? Ti si sasvim dobro koliko ja vidim."-pitala sam ga.
,,Bojim se da cu opet nekome nesto napraviti. Inace ja mogu ustvari odmah izaci."
,,Pa zasto onda to ne napravis? Neces nikome nauditi. Mozes se kontrolirati."
,,Ne znam..."-nije bio siguran u to.
,,Michael... Pomoci cu ti. Sakrit cu te od njega ako treba."
,,A ako dodje do tebe? Tebe ce ispitivati i muciti samo da dodje do mene."
,,Nece. Sakrit cemo se. Cak ni Dorian nece znati gdje smo."-uvjeravala sam ga.
,,Zasto ti sve ovo radis?"-pita me na kraju.
,,Da ti pomognem. Ako tebe sad Christian nadje, ubit ce te, a to bi bilo zbog mene jer sam ja rekla sve, a da njih trojica znaju dosli bi te vidjeti i Christian bi to znao i opet bi te pronasao. Za mene misli da sam nesposobna i nece posumnjati u mene ni najmanje."
,,Dobro, idemo."-na kraju kaze i krenemo.
Dorian P.O.V.
,,Koliko jos ima?"-pita Robert Edwarda koji nas vozi do te bolnice.
,,Jos desetak kilometara. Ne brinite, nije valjda toliko brza."-odgovori mu.
Konacno stizemo nakon pet minuta. Utrcimo unutra i odmah odemo na recepciju.
,,Vi trazite Michaela?"-pitala je sestra cim smo stali na recepciji.
,,Da."-odgovorili smo.
,,Upravo se odjavio i otisao je iz bolnice."
,,S kim?"-pitao sam.
,,S jednom djevojkom, zove se... Alison, da."
,,Nije brza? Jel nije?"-Robert kaze Edwardu.
,,Smirite se. Kad su otisli?"-pitam ju.
,,Prije par minuta ja mislim."-prisjeti se.
,,Hvala."-tad smo brzo izasli i sjeli u auto.
Izasli smo na prvu cestu i samo vozili. Nije imala kamo osim na ovu cestu. Edward stisne gas zaobilazeci sve aute. Pokusavamo naci njezin auto.
,,Kakav ima auto?"-pita me Robert.
,,Crveni."-odgovorim gledajuci okolo.
,,Svaka jos cast. Eto kao nikad ju necemo naci."-rekao je sarkasticno.
,,Pa kad joj je to najdraza boja."-ponovno kazem.
,,E, neces se u nju zaljubiti. Vidis sta je napravila. Ne moze."-kaze Edward.
,,Prekasno."-nadoveze se Robert.
,,Evo je!"-zadere se Edward.
,,To je ona!"-pogledam bolje i shvatim.
,,Otvaraj krov i dodji ispred nje."-kazem Edwardu.
Alison P.O.V.
Drago mi je sto sam pronasla Michaela. Uspjet cu ga zastititi i nitko ga nece pronaci.
,,Sta je sad ovo?"-kaze Michael.
Ispred nas se stvorio jedan auto koji je upravo spustao krov. To su bili oni. Sranje. Dorian se podigao i pokazivao mi da stanem. Ne pada mi na pamet.
,,Necemo stajat."-kazem.
,,Alison, pratit ce nas cijelim putem. Stani."-kad je to rekao netko nas je sa strane lagano lupio.
,,Sta glumis jebote?"-spustim prozor i izderem se na te ljude u tom autu.
,,Stanite sa strane!"-pojavi se Christian.
Moramo stati. Ovi naprijed pozure i stanu a zatim ja za njima i onda tek ovi. Prva izadjem, a Michaelu sam rekla da ostane. Tad izadje Dorian s ovom dvojicom, pa Christian s nekim svojima.
,,Predaj ga!"-kaze Christian.
,,Ako zelis njega, prvo ces se mene rijesit!"-odvratim mu.
,,Ne glupiraj se! Ozbiljan sam!"-ponovno se zadere.
,,I ja sam ozbiljna!"-kazem na sto me samo gleda, ne govori nista.
,,Samo ga predaj i nista ti se nece dogoditi."-uvjerava me.
,,Zaboravi! Ne moze!"-odgovorim mu.
Zatim se pokrenu oni njegovi klosari. Htjeli su do Michaela, ali naravno, nasa strana ih je zaustavila. Dobrano su ih mlatili. Gledajuci sto se dogadja, zaboravila sam na Christiana. Povukao me prema sebi te sam vrisnula. Dorian se okrenuo te onog zadnji put jako udario i izvadio pistolj. U tom trenu sam shvatila da ustvari i on i Christian imaju pistolje. Opet isto, bilo me strah.
,,Pusti ju!"-rekao je Dorian izvadeci pistolj.
,,Predaj ga! Ne salim se! Ona ce nastradat!"-tako je i zvucao.
,,Pusti ju odmah!"-tad je Dorian napravio korak i cuo se pucanj....
Novi nastavak! Malo napeto, da, da. Sljedeci nastavak vrlo uskoro!
KAMU SEDANG MEMBACA
Never Be The Same || Croatian - ZAVRSENA
RomansaRomanticna prica prepuna tajni, lazi, napetosti. Sve zapocne jednim obicnim susretom, sa obicnim deckom... Pa, barem je tako Alison mislila tada... Started: 10/02/2018 Add to Library❤