26. Kraj - Pocivaj u miru

187 12 2
                                    

Nakon 3 godine...

Nalazimo se na Johnathanovom grobu. Umro je prije dvije godine, a danas je druga godisnjica njegove smrti. Jake je maleni zaigrani petogodisnji djecacic. Nista nam ne nedostaje. Christian je s nama, po Johnathanovoj zelji, ali medju nama ima nesto vise, puno vise. Vjencali smo se prije 9 mjeseci. Prema Jakeu se ponasa kao da je njegov sin, ali Jake naravno zna da mu on nije pravi tata, no svejedno ga zove tata. Bilo mi je bitno da shvati to jer stvarno ne zelim da nestane sjecanje na Johnathana.

,,Idemo?"-pitala sam ih.

,,Na sladoled?"-Jake me pogledao smijeskajuci se, bio je isti Johnathan.

,,Jel smijem i ja s vama?"-ubacio se Christian.

,,Pa smijes tata."-okrenuo se prema Christianu i rekao.

,,Onda tko prvi do auta dobije dva."-rekao mu je Christian i Jake je odmah potrcao prema autu.

,,Bolit ce ga grlo."-rekla sam mu kad me zagrlio dok smo hodali prema autu.

,,Nece. Nego, jesi ti dobro?"-pitao me i poljubio u obraz.

,,Da. Sve je u redu."-odgovorila sam.

Stigli smo do auta i otisli smo u najdrazu slasticarnicu u centru grada. Jake je tamo najvise volio sladoled od sumskog voca, bas kao i Johnathan. Stigli smo tamo i Jake i ja smo sjeli za stol, a Christian je otisao naruciti.

,,Alison?"-pogledala sam osobu koja je izgovorila moje ime i ostala sokirana.

,,D...Dorian?"-zamuckivala sam, nisam se nadala ovome nikada, uvijek sam mislila da je umro onaj dan.

,,Znam, stvarno je neobicno kad se pojavi netko za koga mislis..."-tu se zaustavi te pogleda Jakea.

,,Da, stvarno... Jako neobicno."-i dalje sam ga u cudu gledala, a onda je dosao Christian.

,,Sta ti radis ovdje?"-rekao je iznenadjeno, ali kao da se bojao da ce nam nesto napraviti.

,,Ne, nije ono sto mislis. Ozbiljno, na odmoru sam tu sa zenom i kceri."-objasnjavao je i pokazao prema stolu blizu ulaza.

,,Koliko dugo vec... Mislim..."-pokusavala sam birati prave rijeci, ali bas mi i nije islo.

,,Nakon par sati valjda... Probudio sam se u bolnici. Johnathan je pozvao hitnu, a kasnije je i dosao u posjetu."-rekao je na sto sam se pomalo rastuzila jer sam se sjetila koliko je on bio dobar, a ovo mu se dogodilo. Jako mi nedostaje.

,,Ti si znao mog tatu?"-pitao ga je Jake znatizeljno.

,,Znao...?"-Dorian izgleda nije znao za to.

,,Njega nema vise. A ja imam drugog tatu."-odgovorio mu je Jake i pokazao na Christiana. Jake je oduvijek bio jako pametan i shvacao je sve sto mu se govorilo, ali cudilo me uvijek sto je bio takav sa samo 5 godina. Nije me cudilo kad je rekao ovo, zapravo bila sam ponosna na njega.

,,Nisam znao."-rekao je Dorian tuznim glasom.

,,Nego, kako si ti? Odnosno vi?"-rekla sam nakon nekog vremena.

,,Dobro. Zivimo u New Yorku, ali smo u Los Angelesu samo na odmoru. A vas troje?"-odgovorio je.

,,Mi smo ostali ovdje."-nasmijesio se Christian i lagano me uhvatio za ruku.

,,Dobro... Moram ici. Mozda se nekad jos susretnemo."-mahnuo nam je i otisao sa svojima iz slasticarnice.

,,Ja sam jos uvijek u soku."-nasmijala sam se.

,,A sta da ja tek kazem?"-otpuhnuo je Christian.

,,Nikad se nisam nadala tome da je prezivio."

,,Necemo valjda sad o njemu?"

,,Necemo, okej. Jesi ti zavrsio svoj sladoled?"-okrenula sam se prema Jakeu.

,,Da."-kimnuo je glavom.

,,Onda idemo kuci."-rekla sam i otisli smo.

Eto, zivot je stvarno nevjerojatan. Moj stvarno je. Najvise me moj zivot promijenio i najednom nikada vise nisam bila ona ista, stara ja, kakva sam bila na primjer kad sam bila tinejdzerica. Uvijek mi je svasta spremao. Uzimao mi najdraze osobe, jednu je vratio kad sam se najmanje nadala, a dao mi je ponekad sve najljepse sto je bilo moguce. Na primjer, moj Jake, jedino sto mi je ostalo od Johnathana. Svakako bih voljela da sam mogla puno vise biti s njime i jako mi nedostaje i sve bih dala da ga ponovno vidim i zagrlim. Fale mi njegove rijeci i sve sto smo prosli zajedno. Johnathan, i dalje te volim i sjecam te se svake noci i sad se nadam da ces se vratiti isto kao sto se i Dorian vratio i da cemo se ponovno vidjeti, a do tada, pocivaj u miru.

KRAJ! Nadam se da vam se prica svidjela i da ste se mozda pronasli u nekim trenucima! Ostavite komentar kao dojam o cijeloj prici😊

Never Be The Same || Croatian - ZAVRSENADonde viven las historias. Descúbrelo ahora