(yeni bir bölüm ile karşınızdayım umarım beyenirsiniz)
-se hyundan-
tuvalete geldiğimde hala ağlıyordum neden bu kadar kaba olmak zorundaydıydiki yüzümü yıkarken birden içeri min so girdi ve beni teselli etti . bende min soya ilk günden neden böyle deyip durdum ...
-wonhodan-
sea hyun tuvalete doğru koşşuyordu acaba çok mu yüklrnmiştim? hayır ben ona kihyundan ne kadar uzak durmasını söylsemde o kadar yaklaşıyor ..neden beni dinlemiyor onun iyiliği için yapıyorum ben bunları ama neden bunları anlamak istemiyorsun sea hyun neden... şimdi gidip onun gönlünü almak zorundayım ama nasıl ?..
-kihyundan-
sea hyun neden bana yaklaşmak istiyor anlamıyorum ama ben başkalarına zarar vermek istemiyorum eminimki ben ve sea hyun ne kadar yaklaşırsak songjae hem bana hemde ona zarar vercek o yüzden buna son vermeliyim. kendine gel kihyun o kız senin için hiç birşey..
-se hyundan-
dışarı çıkmak ve çıkmamak arasında kaldım. of wonho neden bu kadar inatçısın...''sonra dışarı çıkmaya karar verdim ve sesizce dışarı çıktım ve ortalıkta wonho gözükmüyordu hemen okuldan çıktım ve otobüs durağında biraz bekledikten sonra müzik dinleyerek eve geldim..
eve geldiğimde telefonumda wonho dan mesaj gelmişti mesajta şu yazıyordu;
GÖNDEREN:WONHO
sea hyun okul çıkışında benim çalıştığım kafeye gel konuşmam lazım seninle.
yazıyordu ama ben cevap yazmadım ve gitmedimde çünkü artık onunal konuşcak birşeyim kalmamamıştı sonra min soyu aradım ve mesajı filan anlattım oda bana gitmemi söyledi.çünkü wonho yarın çok sinirli olabilir.dedi bende tamam belki giderim dedim ve telefonu kapattım.
sonra biraz daha düşünüp gitmeye karar verdim ve üstüme gri kazağımı ve beyaza kotumu alıp giydim.
teyzeme haber verip çıktım. ve min sonun dediği adrese göre yürümeye başladım . kafeye geldiğimde wonho sipariş alıyordu.
wonho beni görünce oturmamı rica etti ve ben oturum sonra gidip bir garsonla konuşup gelip yanıma oturdu .
sonra benden özür diledi bende anlamamıştım yani beni özür için mi çağırmıştı aslında şaşırmıştım çünkü okuldaki halinden eser kalmamıştı.
sonra bana kihyuna yaklaşmamam için tedbir etti bende ona neden diye sordum.. sonra wonho kafasını yere eğdi ve o bu okula bu sene geldi ve benimde o gelmeden önce sevdiğim bir kız vardı.
fakat kihyun geldikten sonra sevdiğim kız kihyuna aşık oldu beni bıarktı ve ben o kızı tam 2 yıldır seviyordum dedi.
sonra peki bunda kihyunun suçu ne dedim. wonho ben o gün kıza sevdiğime açıklayacaktım fakat kız o gün benim gözlerim önümde kihyunu öptü hemde dudağından o günden sonra bir daha kihyuna yaklaşmadım bile o kız benim ilk aşkımdı dedi bana..
üzülmüştüm. sonra wonho devam etti ama kihyun kızı sevmediğini söyledi ve çekip gitti. bir daha o kız hiç gelmedi okula bu yüzden kihyundan uzak durmanı istiyorum dedi .
ne diyeceğimi bilememiştim. kihyun böyle bir şeyi nasıl yapardı sonra wonhoya bakıp. tamam o zaman bir şartla barışırım dedim . wonhonun gözleri parlamıştı.
şartım şu bana bir ay vereceksin ben o bir ay içinde kihyunu tanımak istiyorum eğer dediğin gibi biriyse. ona yaklaşmıcam bile ama eğer dediğin gibi biri değilse zorunluluk yüzünde böyle biri olduysa o zaman bana karışmıcaksın dedim .
wonho tam ama diyecektiki ben anlaştık deyip sözünü kestim. sonra wonho peki dedi ve ben artık işime döneyim artık dedi bende onaylayıp dışarı çıktım .
yanıma gelip bana dikkatli git dedi bende wonhoya sarılıp peki dedim ve gittim.
wonhodan
sea hyun bana sarılmışmıydı . kalbim çok hızlı atıyordu...
( birde bu arada yeni bölümde kızımız böyle olacak artık)
( bu bölümünde sonuna geldik)
min soyu unutanlar için;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"BENİMLE KAL" Yoo Kihyun...
Fanfiction''kendini ne kadar benden uzaklaştırmaya çalışsanda olmaz olamazda... bir gün sende anlayacaksın. bir gün sende herşeyin farkına varacaksın umarım çok geç olmaz.. sadece şunu anlamanı istiyorum seni seviyorum ... sadece benim olmanı istiyorum çok...