( herkese merhaba yeni bir bölü yayımlıcam uzun süre sonra bir hafta ortalama beğenmeniz umuduyla)
-sea hyundan-
min sonun dediği şey ile donup kaldım çünkü gemin soyu tanıdığıma göre hayatında hiç aşık olmamış ve aşka inanmayan birisiydi ama bana aşık olduğunu söylüyordu. onu tebrik ettim ve kime olduğunu sordum merakla cevabını beklerken min so dediki burada olmaz .
teyzeni ara bizim eve geleceğini söyle hem ben sana detaylı anlatırım olurmu dedi. bende tamam dedim ve min sonun dediği gibi yaptım ve teyzemi aradım. biraz ısrar etmem ile birlikte kabul ettirdim .
teyzeme. min soya bu müjdeli haberi verdikten sonra min sonun evine doğru yürümeye başladık. sitenin önüne geldik ve içeri girdik tabi yol boyunca ağzını bile açmadı gıcık şey . neyse eve girdim ve onun odasına girdik ve kapıyı kilitledik sonra yatağa bağdaj kurduk ve ben min soya artık güvendeyiz anlat kimi seviyorsun dedim...
oda biraz düşündü tam söyliyecektiki telefonu çaldı. arayan kişi tanımıyordum bana kuzeni olduğunu söyledi uzun bir süre konuştu ama ben meraktan çatlıyacaktım . bende o arada odasını gezdim oda küçüktü ama tatlıydı . beğenmiştim .
sonunda telefon kapanmıştı hemen min sonun yanına geldim ve hadi söyle artık dedim tam söyliyecektiki kardeşi hae sup girdi ben tiz bir sesle ciddden diye bağırdım burnumdasn solurken min so kardeşinin yanına gitti ve ona iki üç tane şey söyledi ve hae sup hemen odadan fırladı...
ona ne söylediğini sordum oda salonda çiklata olduğunu söyledim ama çabuk gitmez ise çikolata bitecek dedi. sonunda dedim ve min soya bağırarak ARTIK ŞÖYLE SU İSMİ ...!!!!
min so korkak bakışlarla bana baktı ve gözlerini kapatıp hızlı bir şekilde WONHO dedi . ben yine bir şok geçirmiştim .min so ve wonho hımmmmm aslında olabilir dedim. ve min sonun bana vurması bir oldu .sonunda öğrenmiştim .
sonra min soya dedimki sizin aranızı yapabilirim dedim ; min sonun gözleri parlamıştı . içimden min so için seviniyodum sonra bana okul boyunca wonhoyu keserek çektiği fotorafları gösterdi . cidden bu kız aşık olmuştu diye içimden geçirirken bir yandanda fotolara bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"BENİMLE KAL" Yoo Kihyun...
Fanfiction''kendini ne kadar benden uzaklaştırmaya çalışsanda olmaz olamazda... bir gün sende anlayacaksın. bir gün sende herşeyin farkına varacaksın umarım çok geç olmaz.. sadece şunu anlamanı istiyorum seni seviyorum ... sadece benim olmanı istiyorum çok...