12. bölüm

128 15 7
                                    

( herkeze merhaba yeni bir bölüm ile karşınızdayım beğenmeniz umuduyla başlıyorummmm)

-min sodan-

wonhonun gitmesini istemiyordum . onun git gide sea hyuna yaklaştığını fark ediyordum. kolumdan tutmam ve gitme demem yetmemişti dayanamayıp wonhoya arkasından sarıldım wonho bir an duraksadı o anı hiç bozmak istemiyordum.

 fakat wonho beni umursamadan sea hyunun yanına gitti. neden wonho neden bunu bana yapıyordun. neden kalbimi durmadan kırmaya çalışıyorsun neden bir kerede bana baksan bir kerede sea hyun yerine benim için endişelensen .... nezaman anlıyacaksın wonho seni sevdiğimi ne zaman.....

-wonhodan-

tam sea hyunun yanına gidecektimki min sonun arkamdan bana sarılması bir oldu.. ne yapcağımı bilememiştim biraz duraksadım ama ileride sea hyunun ayıldığını görünce hemen yanına gittim.

 sea hyunun yanına gidince sea hyunu kihyunun kolları arasında görünce hemen sea hyunun yanıma çektim... ve kihyuna artık gidebileceğini söyledim..

fakat kihyunu gitmeye hiç niyeti yoktu. bana sana güvenmiyorum ben bakarım deyip sea huyunu kendi kollarına çekti...

 sonra yavaşça sea hyunu yere bıraktı. bunu görünce sinirlenmiştim . sinirime hakim olamayıp kihyuna yüzüne yumruk atmam bir oldu..

-sea hyundan-

wonhonun kihyuna yumruk attığını görünce kendimi toparlayıp kihyuna doğru yaklaştım. ağzı kanıyordu. yavaşça ayağa kaktımve wonhoya bağırmaya başladım. sonra kihyuna doğru gittim. ve ona iyimisin dedim oda iyiyim bir şey yok dedi ve kalktı.

 ben arkasından gitmek istiyordum ama wonhonu beni yanına çekip klumdan çekti  ve ben yere düştüm benim inlememi duyan kihyun gelip wonnhoya yumruk  attı ve beni kucağına aldı ve spor salonundan çıkarıp soyunma odasına getirdi ve beni duvara yasladı ve kolunu tam yanıma dayayıp. beni duvarla arasına aldı.( FARKINDAYIM ÇOK FAZLA ' VE BENİ' KULLANDIM )

bana bakmaya başladı sadece aramızda 2 metre vardı neredeyse.. kalbim sakin ol dedim içimden. kihyun sadece bana bakıyordu ...

içeriye giren öğrenci ile güzel bakışmamız bozulmuştu keşke gelmeseydi diye içimden geçirirken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

içeriye giren öğrenci ile güzel bakışmamız bozulmuştu keşke gelmeseydi diye içimden geçirirken. bir yandan da sınıfa doğru yürüyordum.. 

duvara asılı olan posteri gördüm posterde  kamp yazıyordu 3 gün sonra kamp vardı okul  düzenliyordu hemde bizim  3 şubeye...

Sınıfa gelince kihyunun yanına oturdum wonho kihyuna sinirle bakarken bir yandan da yanağındaki yarayı temizliyordu. sınıfa giren müdür yardımcısı ile hepimiz selam verdik .

 yerimize oturduk . müdür bizlere 3 gün sonra olacak kamp hakkında bilgi verdi kamp 2 hafta olacakmış  toplamda 3 şube olur a , b ve c şubesi olacak . şimdiden hazırlanmamız gerekiyormuş.

"BENİMLE KAL"   Yoo Kihyun...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin