15. bölüm...

126 15 9
                                    

( evet herkeze merhaba okurlarım uzun bir süre sonra yine sizlerleyim .yine bölüm yazıcammmm.iyi okumalar.sizi seviyorum.ha! bu arada 14. bölümde kalan  wonho ile min sodan devam ediyorum..)

-min soda-

sınıfa geldiğimde sırama oturdum ve sonra hoca geldi.dersimiz  tarihti ve ben ölüyordum.ders acayip sıkıcı geçiyordu yaklaşık 25 dakika sonra ders bitti ve ben kantine inmeye karar verdim.

 tam sınıftan çıkcaktımki wonho arkamdan min soooo bekle diye bağırıyordu. off wonho diye içimden geçiyordum..

sonra wonho nefes nefese yanıma geldi ve hadi gidelim dedi ve yürümeye başladık ben ellerimi cebime koydum ve biraz daha yürüdükten sonra kantine geldim.

 kantin fazla kalabalık değildi.hızlıca cüzdanımdan paramı çıkarıp tam kantine yaklaşıyordumki wonho elimdeki parayı alıp sen otur ben sana alıp gelirim dedi.

ben biraz inatçılık yapsamda yinede wonho elindeki tost ve çikolatalı süt ile yanıma geldi ve oturdu. sonra yemeye başladım.tostumu bitirdikten sonra ayağa kaltım ve hızlı adımlarla sınıfa gitttim yine sıkıcı bir ders sonunda bitmişti.

 bugün acayip sıkıcıydı ve wonho dibimde durdukça dahada bunalıyordum. en sonunda yemek tenefüsü gelmişti koşar adımalarla sıraya girdim ve ortalam 15 kişi sonra yemeğimi alıp yeriem oturdum.ve bir yanda etrafıma bakıp bir yandanda etrafı kesiyordum.

bir süre sonra yanıma wonho oturdu ve bana oturabilirmiyim dedi. bende zaten oturudun neden soruyorsun dedim. oda bana çok kabasın dedi. bende ben kaba değilim sadece  doğruları söylüyorum dedim. 

bir süre yedikten sonra wonho  söze girerek bugün bazı arkadaşkar ile lunaparka gitmeyi planlıyoruz 2 erkek 2 kız sende gelsene dedi. ben biraz düşündükten sonra belki olur dedim. 

sonra wonho tamam geleceğin zaman haber ver ben gelip seni alayım beraber gidelim dedi. ve sonra seninle vakit geçirmek istiyorum min so ..dedi

ben yavaş yavaş kızarmaya başladığımı fark ettim ve hemen sağ ve sol taraflara  bakıyor gibi yaptım.ve sonra bir andaa olan şey....

-wonhodan-

min sonun utandığı için sağ sola bakması onu çok tatlı yapıyordu.sonra kendimi tutamayıp min sonun yüzünü kendime çevirdim.bir süre bakıştıktan sonra min sonun rahatsız olduğunu fark edince hemen ellerimi yüzünden çektim.

sonra min so offff yanıyorum yine dedi. ve bana boş boş baktı ve sonra ben biraz ona bakıp sırıttıktan sonra ona min so dışından söylediğinin farkındamısın.

. dedim. min soda offf üzgünüm dedi ve daha dazla kızarmamadan gitmeliyim dedi ve hemen tepsisini bırakıp yüzünü kapata kapata yemekhaneden çıktı.

-min sodan-

içimden konuşmadığımı fark edince dahada kızardım ve hemen masadan kalktım tepsimi koydum ve ellerimle yüzümü kapata kapata yemekhaneden çıktım tuvalete geldim. yüzümü biraz ıslattıktan sonra. 20 dakikalık tenefüs için dışarı çıktım ve bir banka oturdum.

ve atrafta         basketbol ve voleybal oynayanları izliyordum sonra birden oturabilirmiyim diye bir ses geldi kafamı kaldırdığımda sınıfa başkanımız ming sung du.

 ben tabi oturabilirsi dedim. ve bir süre sonra konuşmaya başladık. o bana dersler nasıl gidiyor dedi bende iyi gidiyor dedim. sonra  bende aynı soruyu ona sordum ondanda aynı cevabı aldım.

 bir süre sonra wonhonun koşar adımlarla yanımıza geldiğini fark ettim. bize dik dik bakıyordu ben sonunda wonho öyle bakıcana gel otur dedim.

"BENİMLE KAL"   Yoo Kihyun...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin