(yeni bir bölüm ile karşınızdayım umarım beğenirsiniz)
-sea hyundan-
kihyunun yanına yatmam ile birlikte uyumaya başladık tam yarım saat sonra birinin bizi uyandırdığını fark ettim. kalkıp etrafa baktım ve şaşırıp hemen özür dileyip kihyunu uyandırdım ona hadi kihyun artık uyan gitmemiz gerek dedim oda ilk başta benim gibi kafası karışık bir şekilde etrafa baktı ve hemen oda özür diledi ve ayağa kalktı ve ikimizde üstümüzü düzelttik .
cidden bugün bugün yorulmuştuk özellikle kihyun her hafta bunu yapıyormuydu cidden iyi dayanmış diye içimden geçiririken kihyun esnedi ve hadi gidelim dedi bende kafamla onayladım ve kreşten çıktık. yolda yürümeye başladık tam kulaklığımı takıcaktımki telefonuma bilinmeyem bir numaradan mesaj gelmişti.
mesajta okulun yanındaki kafede buluşmamız gerektiği yazıyordu. kim diye düşünürken wonho olamazdı çünkü numarası bnede var min soda olamaz onunda numarası kayıtlıydı. anlamsızca düşünürken mesaj attım ve sen kimsin dedim ama cevap gelmedi bende dahada merak ettim ve gitmeye karar verdim kihyuna haber verip kafeye doğru yola çıktım. kafaye geldiğimde tanıdığım kimse yoktu .
sonra telefonuma mesaj gelemesi ile irkildim telefonda arkanabak yazıyordu arkama bakmam iile birlikte karşımda songjae yi gördüm
hi dedim ve 1 2 adım geri çekildim yemekhanede yaşanan olay yüzünden ondan biraz ürküyordum . neden beni çağırmıştıki diye düşünüyordum.sonra bana oturmamı söyledi bende sesizce oturdum ve bana nasılsın dedi bende iyiyim dedim . kısa kesmek her zaman iyidir sea hyun.dedim içimden.
-songjaeden-
sesa hyunu cafede görünce mutlu oldum çünkü gelmez zannetmiştim ama gelmişti . hemen onu masaya oturtum . ve nasıl olduğunu sordum . oda iyi olduğunu söylledi. sonra yanımıza gelen garson ile kaşlarım çatıldı gelen wonhoydu .sea hyunun görünce şaşırdı ve ne istersiniz dedi ben sakince wonhoyu umursamadan ben limonata istiyorum dedim oda su istedi. sonra wonho gitti. ve ben bir iç çektim.
-sea hyundan-
wonhoyu görmem ile şaşırdım . ve gerildim tabi siparişimiz verdik ve gitti sonra ben tuvalete gidiyorum dedim ve masadan ayrıldım. tuvalete geldim ve kapıdan wonhoya işaret yaptım oda çaktırmadan yanıma geldi ve ellerini göğsünde birleştirdi ve ne oluyor sea hyun dedi bende oalyları anlattım . oda şaşırdı ve ben buldum dedi ben neyi buldum dedim şimdi sen masaya gidip acil bir işin oluduğunu söyleyeceksin ve çıkman gerektiğini söyleyeceksin. sonra gideceksin basit ama iyi bir kuraldı wonhonun dediğini yaptım hepsini songjaeye söyledim ilk yüzü asıldı fakat sonra normal bir şekilde görüşürüz dedi bende tamam dedim ve çıktım.
-min sodan-
artık bunu sea hyuna anlatmalıydım . diye içimden geçirdim. ve telefondan sea hyuna masaj attım. parkta buluşucaktık. parka doğru yürümeye başladım. parka geldiğimde onu görmem ile birlikte . yanına gittim. bana ne oldu bu kadar acil dedi.
sea hyun galiba ben aşık oldum....
-sea hyundan-
parka geldiğimde min soyu gördüm yanına gittim bu kadar acil olan şey neydiki diye düşünürken dediği şey ile yüzüne boş boş baktım..
( herkeze tekrardan merhaba umarım beğenirsiniz artık bölümler biraz kısa olabilir çünkü yoğun okul programım var . beğenirseniz ve oylarsanız mutlu olurum...)
......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"BENİMLE KAL" Yoo Kihyun...
Fanfiction''kendini ne kadar benden uzaklaştırmaya çalışsanda olmaz olamazda... bir gün sende anlayacaksın. bir gün sende herşeyin farkına varacaksın umarım çok geç olmaz.. sadece şunu anlamanı istiyorum seni seviyorum ... sadece benim olmanı istiyorum çok...