( ilk olarak herkeze merhaba yeni bir bölüm yayımlıcam beğenmeniz umuduyla)
- sea hyundan-
kihyunun yumrukları ile yere serilen adamlar koşarak kaçtılar. ve bende yerde yatıyordum sadece olanları duyabiliyordum sonra kihyun kafamı azcık kaldırıp sea hyun iyimisin sea hyun dedi ama ben sadece öylece yerde yatıyordum .
bir an kalkmaya çalışsamda olmamıştı kendemi çok korkmuş ve yorgun hissetiyordum kihyun bir süre düşündükten sonra beni alıp kapıyı çaldığı yere götürdü. ordan nefret ediyordum ne geldiyde başıma orası yüzünden gelmişti.
kapı açılınca içerdekiler kihyuna şaşkınca bakıyorlardı . ama kihyun onları takmadan beni bir odaya götürdü ve yatağa yatırdı. ve üstümü örtü .
neredeydim ben yoksa kihyun beni evine getirmişti yani burası onun evimiydi. diye içimden konuşurken içeri kihyun girdi. ilk bana baktı sonra yere örtü serip yattı .
burası bence kihyunun evi olamazdı bu kadar eski yada eviydi burada yatığına göre eviydi neyse ben bunları düşünemem hemen sabah olsun diye yattım..
-kihyundan -
sea hyunu nereye götüreceğimi karar verememiştim bir an aklıma evim geldi aslında oraya uzun zamandır gelmiyordum. ama şimdi gitmem gerekiyordu sea hyunu kucapıma alıp eve doğru yürüdüm kapıya geldim ve kapıyı çaldım.
açanlar bana şaşkınca baksalarda onları takmadan odama gitti ve sea hyunu yatağıma bıraktım üstünü örtüm. ve odasan çıktım . benim yüzümden bu haldeydi sea hyun .
ona iyi bakmalıydım of ne yapacaktım bu kadar meraklı bir kızla ..işim zor olsa gerek...
deyip yattım ve sabah uyandığımda bugünün cumartesi olduğu aklıma geldi ve bugün çocuk yurduna gidecektim .
gözlerimi açtım ve üzerimdeki ağırlık ile irkildim sea hyun gece yataktanmı düşmüştü yani hemde tam yanıma tam kalkacaktımki uyanmasını istemedim onun sayesinde kolum uyuşmuş bir şekilde yatakta öylece durdum.
çünkü hayatımda ilk kez bu kadar güzel uyuyan biri ile uyuyordum. sonra yavaş yavaş uyandığını fark edince uyumuş taklidi yaptım...
- sea hyundan-
sabah uyandığımda yanımda kihyun olduğunu fark ettim ve çığlık atarak bütün evi çınlatmış oldum kihyun uyanınca neden biz birlikte yattık dedim .
oda gece yanına düştüğümü söyledim ve ben kulaklarımı tutarak ayağa kalktım ve özür diledim.
oda önemli değil dedi ve gülümsedi.
hemen tuvalete koştum ve uatncımdan ölüyordum ben nasıl yapardım bunu off cidden deyip kafam tam vuracakken kihyun gelip kolumu tuttu içim boşalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"BENİMLE KAL" Yoo Kihyun...
Fanfiction''kendini ne kadar benden uzaklaştırmaya çalışsanda olmaz olamazda... bir gün sende anlayacaksın. bir gün sende herşeyin farkına varacaksın umarım çok geç olmaz.. sadece şunu anlamanı istiyorum seni seviyorum ... sadece benim olmanı istiyorum çok...