13. bölüm...

136 17 8
                                    

Uzun süre sonra yine yazmaya başladım. lütfen oy verin ve yorum yapın her türlü yoruma açığım istediğiniz karakterler varsa yorumlara yazarsınız...kitap ortalama 30 bölüm olur. (kesin değil) iyi okumalar....


Sea hyundan :

Mesajı, okuduktan sonra eve doğru yala koyuldum. otobüs durağına gelince okul çıkışı olduğu nedeniyle min oyu gördüm kulaklıkla müzik dinliyordu. yanına gittim onu dürttüm ama bana cevap Bile vermedi . yine dürtüm fakat yine cevap vermedi.

 bende sinirlendim ve kulaklığını kulağından çıkardım. ama min so sadece bana baktı ve önüne döndü. Ah çok sinir bozucuydu. beni takmıyordu. Ne olmuştu bu kıza diye içimden düşünmeye başladım Sonra konu canımı sıktı ve bende kulaklığımı kulağıma takıp Şarkı açtım. Şarkı başladı ve yaklaşık 30 dakika sonra otobüs durağa geldi.

 Bende otobüsü görünce bindim ve etrafıma baktım min soyu gürdüm yanına oturdum fakat bana sırtını döndü içimden onun saçını yolmk istesem de aklıma gelen gıdıklama olaylıyla yavaşça ellerimi Min sonun sırtına yaklaştırdım ve onu yavaşça gıdaklamaya Min sa korkudan zıplamıştı... Bir yandan da kahkaha atıyordu...

-min sodan-

otobüse binince yerime oturdum durakta sea hyuna biraz atar yapmıştım. ama hakediyordu. bana bunu yapmamalıydı. diyordum içimden bir den yanıma sea hyun oturdu. insanında sevmediği ot burnunun dibinde bitermiş derler dedim içimden ona bakmamaya çalıştım.

 cama döndüm . fakat sea hyunun beni sinsice gıdıklamaya başlaması ile otobüsü inleten bir  kahkaha attım tüm herkez bize bakıyordu ama ben hayla gülmeye devam ediyordum sonunda dayanamadım gözlerimden yaş geliyordu gülmekten. ve bende sea hyuna dönüp elini ısırdım . oda beni gıdıklamayı kesti tabi bir yandanda eline üflüyordu.

 içimden oh olsun diyordum bir yandanda gözümdeki yaşları temizliyordum. sonra bir an etrafa baktım ve insanların bize  baktığını fark ettim ve yaptığımız gürültüden dolayı özür dileriz dedim ve önüme döndüm. utancımdan ölüyordum. ah sea hyun hepsi senin yüzünden. sayende rezil olduk..

-sea hyundan-

otobüste yaşanan tatsız olaydan sonra yavaşça ayağa kalktım ve yerime geçtim. min so bana öldürecek gibi bakıyordu. bir süre sonra kulaklığımı kulağıma taktım ve monsta x den stuck 'ı açıp dinlemeye başladım.( çok güzel bir şarkıdır herkeze öneririm...)


bir süre sonra otobüsün eve doğru yaklaştığını fark ettim. yerimden kalkıp kapıya doğru yöneldim ve durağa gelince aşağı indim. ve eve doğru yürümeye başladım. 

eve gelince anaktarımı alıp eve girdim ve içeri girince teyzeeee diye bağırdım oda efendiiiiiim diye bağırdı. mükemmel bir iletişşim içinde yaşıyorduk teyzemle .

 ben odamdayım dedim ve odama doğru yol aldı yolda aklıma gelen şey ile yine teyzeme seslrndim ve teyze sana güzel bir haber vereceğim dedim oda tamam bekiyorum salonda dedi ve bende odama gidip hızlıca üstüme ördekli pijama takımı geçirdim ayaklarım ölüyordu ağrıdan bir yandanda hızlı salona yürüyordum.

 ben odamdayım dedim ve odama doğru yol aldı yolda aklıma gelen şey ile yine teyzeme seslrndim ve teyze sana güzel bir haber vereceğim dedim oda tamam bekiyorum salonda dedi ve bende odama gidip hızlıca üstüme ördekli pijama takımı geçirdim ayakla...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

salona gelince ikili koltuğa oturdum ve televizyonu açtım . teyzeee hadi diye bağırmaya başladım. teyzemde elindeki sarı beziyle salona geldi ve evet sea hyun bekliyorum ne diyeceksen de acelem var toz alıyorum dedi bende tamam söylüyorum..

hani benim amerikada yaşadığım zamanlarda bir tane kuzenim vardıya g- dragon dedim fakat teyzem çıkaramadı muhtemelen sonra fotorafını gösterdim. 

teyzem fotorafı görünce hımm yakışıklıymış dedi bende teyzeme yapma ama dedim ve teyzem tamam tamam  dedi sonra ve bende ama benimle aynı okula yazılmış dedim teyzem mutlu olmuştu ve sonra bizimle aynı evde kalacakmış dedim teyzem onayladı rhatlam...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

teyzem fotorafı görünce hımm yakışıklıymış dedi bende teyzeme yapma ama dedim ve teyzem tamam tamam  dedi sonra ve bende ama benimle aynı okula yazılmış dedim teyzem mutlu olmuştu ve sonra bizimle aynı evde kalacakmış dedim teyzem onayladı rhatlamıştım çünkü izin vermez zanettim.sonra teyzem  işine geri döndü .

 bende telefonumu açıp aklıma g- dregona mesaj atma fikri geldi ve ona mesaj attım hey naber ben sea yun diye mesaj attım. sonra geç cevap vereceğini düşünerek telefonu yanıma koyup televizon  izlerken uyuya kalmışım.

-min sodan-

otobüste yaşanan olaydan sonra otobüs durağa geldi ve bende hemen inidm indiğimde bir oh çekmiştim. eve doğru biraz yürüdükten sonra sitenin kapısında anaktarımı aradım ve sonra blunca eve girdim odama doğru yürüdüm.odama gelince,

yatağıma atladım. Üstümü değiştirdikten sonra çalışma masama geçtim telefonumuda yanıma aldım kitabı açıp biraz göz gerdirdim fakat kitabin hiç beni çöz der gibi bir hali yoktu sonra bende yatağıma uzandım ve telefonumu elime aldım sonra wonhonun resimleri bakmaya başladım ben resimlere dalmış bir şekilde bakarken birden mesaj gelmesi ile irkildim mesaj wonhodandı . Mesajı görünce elim ayağım titremeye başladı. 

Hemen mesajlara girdim ve mesajı okumaya başladım. mesajta merhaba min so ben wonho dünkü olaydan dolayı özür dilerim yarın okul çıkışında buluşalımmı ? yazıyordu . mesajı okuduktan sonra çığlık atmaya başladım çok mutluydum sonunda wonhoyla olabilecektim. sonra ona ne mesaj atacağımı düşünmmeye başladım...

( herkeeze tekrardan merhaba bölümümü burada bitiryorum inşallah beğenirsiniz  lütffen o verin...)



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
"BENİMLE KAL"   Yoo Kihyun...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin