(herkeze merhaba yeni bir bölüm yayımladım inşallah beğenirsiniz);)
-wonhodan-
sea hyun bana sarıldıktan sonra kalbim yerinden çıkıcaktı neredeyse... ah sea hyun neden beni kendine çekiyorsun.
-sea hyundan-
okul çıkışı wonhoyla buluştuktan sonra saat 6:30 du hemen eve gitmem gerekiyordu.otobüs durağına geldiğimde direğe yaslanmış şekilde telefonundaki fotoraflara bakarak gülen kihyunu gördüm ve şaşırdım ve sesizce yanına yaklaştım.
parmak uçlarımın üzerinde durarak telefonda baktığı şeye bakmak istemiştim. sonra 2 3 tane çocuk resmine bakıyordu. neden bakıyordu acaba .
ama gülerken çok tatlı olduğu kesindi..gözleri çizgi şeklini alıyordu..
sonra kihyuna onlar kardeşlerinmi dedim .
kihyun şaşırıp sağına baktı ve beni gördü. sonra geri çekildi ve ben parmak uçalarımda durduğum için yere yapıştım.
kihyunda bana fazla merak iyi değidir dedi. sonra otobüse bindi ve gitti.
gerçekten çok utanmıştım . yüzüm kızarmıştı ama iyiki hemen gitti yoksa görseydi ben biterdim.
-kihyundan-
sea hyunun beni izlediğini fark edince aniden kendimi geri çekmemle sea hyunun yere düşmesi bir oldu.
sırıttım ve ona fazla merak iyi değildir dedim ve gelen otobüse bindim. sea hyun neden bu kadar sakardıki.. yoksa sadece benimle olduğundamı böyle
-sea hyundan-
sonra bir adam gelip beni kaldırdı ve bana iyi olup olmadığımı sordu..
bende iyi olduğumu söyledim ve sonra kulaklığımı takıp otobusü bekledim. otobüs geldi ve otobüse bindim sonra telefonuma mesaj geldi:
GÖNDEREN: WONHO
sea hyun eve vardınmı?
GÖNDEREN :SEA HYUN
hayır , ama az kaldı gidiyorum. sen neden beni merak ediyorsun wonho?
GÖNDEREN: WONHO
kim benmi hayır ne merak edicem sadece konuşmak için öyle soru soruyorum😏
GÖNDEREN :SEA HYUN
peki öyle olsun by by öptüm ...
GÖNDEREN: WONHO
ne sen benimi öptün......... bende😅😥
GÖNDEREN :SEA HYUN
kkkkkkk...
mesaj attıktan sonra eve geldim kapıda teyzemi öptüm odama girip üstümü değiştirdim ve yatağıma girip yattım.
-wonhodan-
sea hyun beni öptüğünü söylediğinde elimdeki bardağı kırmıştım neden bu kadar heyecanlandım bende bilimyordum...
-sea hyundan-
sabah kalktım ve kahvaltı yapmak için teyzemin yanına gittim.
kahvaltımı yaptıktan sonra rutin işlerimi hallettim ve okula doğru yola çıktım. okula yürüyerek gitmeye karar verdim.yolda kihyunu gördüm oda müzik dinliyordu.
sonra arkadına sesizce gelip onu sırtından itip bööööö diye bağırdım irkildikten sonra arkasına döndü ve bir adet sea hyun la karşılaştı .
-kihyundan-
okula doğru giderken birden arkamdan birinin beni dürtmesi ile arkama döndüğümde sea hyunu görünce bir iç çektim ve yinemi sen dedim sea hyun da kaşlarını çatmış bir şekilde ne oldu beğenemedinmi dedi.
sonra arkamdam beni takip etti ama ben onu fazla takmadım okulda bem sırama oturdum tabi oda oturdu ve hızlı bir şekilde sınıftan çıktı...
-sea hyundan-
sınıftan hızlıca çıkmamın amacı min so nun gelmesi idi. sonra sınıfa girdi ve yanıma oturdu ve ders başladı wonho gelmemişti neden acaba diye ben düşünürken sonra birden öğretmenin "sea hyun yine nerelere daldın"dedi.
ve sonra yerdüzeni yapacağını söyledi ve herkezi ayağa kaldırdı benim yüzümden herkez herinden olacaktı..
min so ile wonho ben ile kihyun oturacaktık artık..
onu tanımam için avantajdı bu.. kihyunun yanına geçince ona bakıp gülümsedim ama kihyun bana bakmadı bile çok kaba...😭
(evet herkese merhaba umarım beğenmişsinizdir bir dahaki bölümde bomba açıklamalar olacak)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"BENİMLE KAL" Yoo Kihyun...
Fanfiction''kendini ne kadar benden uzaklaştırmaya çalışsanda olmaz olamazda... bir gün sende anlayacaksın. bir gün sende herşeyin farkına varacaksın umarım çok geç olmaz.. sadece şunu anlamanı istiyorum seni seviyorum ... sadece benim olmanı istiyorum çok...