7. bölüm..

150 19 27
                                    

(ilk olarak herkese merhaba yeni bir bölüm ile karşınızdayım. iyi okumalar dilerim herkese .bide kitabımı 85 kişi okumuş her birinize teşekkür ederim çünkü benim için 85 kişi çok önemli..)

-sea hyundan- 

kihyunun üzerine düşmem ile birlikte dudaklarımız birleşmişti işte yine oluyordu yine terleyip kaşınıyordum. ama hiç birşeyi umursamadan sadece kihyunun gözlerinin içine bakıyordum neden bu kadar güzeldi ona bakmak.

 neden ona bakarken içimde fırtınalar kopuyordu. anlamıyordum. ama o an sadece ona bakmak istemiştim hiçbirşey umrumda değildi hemde hiçbirşey... ona bakarken hayatımdan sıyrılıp sadece onu düşünmek istiyordum kihyun beni kentine çekiyordu sebebsizce ..

-kihyundan-

sea hyun üzerime düştüğünde onun anlındaki terleri yüzünün kırmızılığı cidden çok talı görünüyordu ben ona baktığımda hiçbir kızda olmayan saflık görüyordum.

 istesem onunla saatlerce öyle durabilirdim çünkü o bana böyle bakınca hayatımdan herşeyi unutup sadece onun gözlerine odaklanmak istemiştim..

sonra içimden hayır kihyun okız ile olamazsın okızı sana zararı var.

 unutma sen onunla mutlu olabilirsin ama o senin gibi birini kabul edermi geçiyordu onunla olamak hem onun için  hemde benim için olmazdı yani biz diye bir şey yok bunu unut kihyun bunu unut geçiyordu içimden..

-min sodan-

yemekhane de oluşan o tatsız olaydan sonra müdürü çağırmam ile ortalık sakinleşmişti. ama kihyun ve sea hyun revire gitmişlerdi .

yemeğimi hızla yedikten sonra onların yanına gittim.kapıyı çalıp içeriye girdiğimde gördüğüm şey ile olduğum yerde donakaldım . 

çünkü sea hyun kihyunun üzerindeydi ve dudakalrı birbirine değiyordu hemen özür  dileyip dışarı çıktım. 

yoksa kihyun ve sea hyunun arasında bir şeymi oluyordu ....

neyse benim hemen gitmem gerek deyip hemen oradan ayrıldım...

-sea hyundan-

min sonun içeri girmesi ile daha çok kızarmıştım. ve terliyordu sonra domates olduğumu fark edip hemen kalktım ve özür dileyip sakarlığım dedim ve heme arkamı dönüp kulağımı tutmaya başladım ..

allahım ben bunu min soya nasıl iza edicektim ya bunu wonho duyarsa off ne yapacaktım ya kihyun onun yüzüne nasıl bakacaktım bana yardım et allahım lütfen lütfen...

kendi kendimi yerken birden içeri dotor abla girdi ve kihyunun çıkcağını söyledi v ebenim gün boyunca yatmamı söyledi oflayıp ablayı onayladıktan sonra kihyun çıktı ve ben odada tek kalmışştım..


-kihyundan-

revirden çoktıkdan sonra sınıfa doğru ilerlerken herkes bana bakıyordu bian sinirlensemde kendime hakim olmam gerekiyordu.

 sınıfa girdiğimde meraklı bakışlarla bana bakan kişileri aldırmadan gidip yerime oturup yatmaya başladım.

 sonra sırama hızla birinin vurması ile kafamı kaldırdım bu song jaeydi banasea hyunu soruyordu...

"BENİMLE KAL"   Yoo Kihyun...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin